Αυτοκινηση

Omoda & Jaecoo International User Summit 2025: Γιατί αλλάζει ο χάρτης της αυτοκίνησης

Η Athens Voice συμμετέχει στη Διεθνή Σύνοδο στην πόλη Wuhu της Κίνας

Θωμάς K. Ευθυμίου
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Omoda & Jaecoo International User Summit 2025: Η καταλυτική πορεία της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας

Το γεγονός
* Η Athens Voice συμμετέχει και ζει από κοντά αυτές τις ημέρες αυτές του Οκτωβρίου, την Διεθνή Σύνοδο Κορυφής Χρηστών OMODA&JAECOO με θέμα «CO-CREATE · CO-DEFINE» και το όραμα «ENTER SUPER NEXT», που πραγματοποιείται στην Wuhu της Κίνας.
* Φέρνοντας κοντά παγκόσμιους χρήστες, η σύνοδος κορυφής διερευνά νέες δυνατότητες για μελλοντική κινητικότητα.
* Ανάμεσα σε αυτούς κι εμείς συζητώντας με κορυφαία στελέχη των μαρκών, συμμετέχουμε σε αλληλεπιδραστικές παρουσιάσεις, απαντώντας σε πληθώρα ερωτήσεων, προτείνοντας τις θέσεις μας για την σχέση του μέσου Ευρωπαίου καταναλωτή με το αυτοκίνητο.

Η στρατηγική διπλής μάρκας
* Η στρατηγική διπλής μάρκας δημιουργεί διαφοροποιημένη ανταγωνιστικότητα. Με βάση αυτή την τοποθέτηση, η OMODA&JAECOO επέδειξε ισχυρή δυναμική ανάπτυξης στην ευρωπαϊκή αγορά το 2025, καθιστώντας την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα αυτοκινήτων στην περιοχή.

* Στον τομέα της νέας ενέργειας, αξιοποιώντας την κορυφαία παγκοσμίως τεχνολογία SHS, η OMODA&JAECOO επικεντρώνεται στα υβριδικά NEV, ενσωματώνοντας ανώτερη απόδοση, εξαιρετικά μεγάλη αυτονομία, εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και ασφάλεια υψηλού επιπέδου, παρέχοντας αποτελεσματικές παγκόσμιες νέες ενεργειακές λύσεις, ενώ παράλληλα προχωρά σταθερά προς τον στόχο να γίνει η νούμερο ένα υβριδική μάρκα στον κόσμο.
* Πέρα από την καινοτομία στην αυτοκινητοβιομηχανία, η OMODA&JAECOO επεκτείνει την τεχνολογική της καινοτομία στην έξυπνη τεχνολογία, όπως αποδεικνύεται από το ρομπότ Mojia, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την AiMOGA, καταδεικνύοντας τον έξυπνο μετασχηματισμό της μάρκας και επεκτείνοντας τα όρια αξίας της.

Η σύνοδος
* Διοργανωμένη και καθοδηγούμενη από το όραμα της μάρκας «συν-δημιουργία μιας καλύτερης ζωής με τους νέους», η OMODA επικεντρώνεται στην οικοδόμηση της πιο επαγγελματικής μάρκας crossover στον κόσμο, ενώ η JAECOO υποστηρίζει την «εμπνευσμένη από τα κλασικά, πέρα ​​από τα κλασικά», με στόχο τη δημιουργία της κορυφαίας premium μάρκας εκτός δρόμου στον κόσμο.
* Με θέμα «CO-CREATE · CO-DEFINE» και το όραμα «ENTER SUPER NEXT», η σύνοδος αυτή δεν αποσκοπεί απλά να μεταφέρει στο παγκόσμιο κοινό τα μοντέλα της, αλλά κυρίως να αλληλοεπιδράσει μαζί του για τα αυτοκίνητα του αύριο.
* Δημοσιογράφοι, dealers, τεχνικοί, αλλά και απλοί καταναλωτές, εκατοντάδες τον αριθμό, συμμετέχουμε σε δράσεις και workshops που θα μεταφέρουν εντυπωσιακά ευρύ περιεχόμενο και δεδομένα στις δύο μάρκες

* Η Διεθνής Σύνοδος Κορυφής Χρηστών OMODA & JAECOO 2025 που πραγματοποιείται από τις 17 έως τις 22 Οκτωβρίου με επίκεντρο το οικολογικό όραμα της «Συν-δημιουργίας, Ενσωμάτωσης και Συνύπαρξης», προσφέρει άφθονες διαδραστικές εμπειρίες πολλαπλών θεμάτων που θα καλύπτουν την επωνυμία, την τεχνολογία, τους χρήστες, τον τρόπο ζωής και άλλες διαστάσεις.
* Η ζώνη OMODA & JAECOO Eco-Expo, με θέμα «NeXt Cool», επεκτείνει το οικοσύστημα της επωνυμίας πέρα ​​από το όχημα και τα media, οι παγκόσμιοι KOL, KOC, οι αντιπρόσωποι και οι βασικοί χρήστες συμμετέχουν σε παρουσιάσεις μοντέλων, διαδραστικές συνεδρίες, αυτοκινητιστικές εμπειρίες τρόπου ζωής και ψυχαγωγία που θέτει τις τάσεις, εντρυφώντας στη «νέα επιλογή για μια καλύτερη ζωή» που υποστηρίζουν οι OMODA & JAECOO.

Τα μοντέλα που είδαμε
* Στα σημαντικότερα σημεία του χώρου της έκθεσης που γίνεται στις κεντρικές εγκαταστάσεις της O&J, περιλαμβάνονταν τα μοντέλα με την εξοπλισμένα με την υπερυβριδική τεχνολογία SHS, δηλαδή το OMODA 5 SHS-S και το πολυαναμενόμενο JAECOO J7 SHS (Super Hybrid System), μαζί με ένα πλήρες πλέγμα προϊόντων που καλύπτει τόσο τις κατηγορίες BEV όσο και PHEV.
* Στο επίκεντρο ήταν το εντελώς νέο OMODA 4 για το οποίο θα ακολουθήσει ξεχωριστή παρουσίαση, αλλά και το JAECOO J7 SHS, το οποίο έτυχε ευρείας αναγνώρισης για το προηγμένο Super Hybrid System που αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά την παγκόσμια παρουσία της μάρκας.

* Τι εντυπώσεις κέρδισε όπως αναμένονταν και το pet friendly JAECOO 5 BEV, όπως και το επιβλητικό JAECOO 8 SHS-P!
* Πάντως αυτό που συγκέντρωσε την προσοχή, τον θαυμασμό αλλά και δημιούργησαν έκπληξη, ήταν τα δύο robot της AiMOGA, που αντιπροσωπεύουν την τεχνολογική αριστεία του ομίλου Chery, η ανθρωποειδής Mornine και ο σκύλος Argos!

Στο εργοστάσιο και στο Design Centre της O&J
* Η επίσκεψή μας τόσο στο αυτοματοποιημένο εργοστάσιο παραγωγής μοντέλων OMODA&JAECOO, όσο και στο Design Centre που είδαμε moke up μοντέλα αλλά και άλλα έτοιμα, μας έκανε να καταλάβουμε πόσο σοβαρά έχουν πάρει την «υπόθεση Ευρώπη» στην O&J…
* Δυστυχώς τα πρωτόκολλα εμπιστευτικότητας που υπογράψαμε δεν μας επιτρέπει να μεταφέρουμε εικόνες από τους χώρους καθώς στην είσοδό μας παραδίδαμε smarthpones, κάμερες και φωτογραφικές μηχανές αλλά η πολύωρη αναμονή μας εκεί.
* Ωστόσο η συζήτηση με τους ανθρώπους της OMODA&JAECOO μας επιβεβαίωσε την πρόθεσή τους να αναγάγουν μέσα από την στρατηγική διπλής μάρκας τα σήματά τους συνώνυμα με το αύριο της αυτοκίνησης, που απευθύνεται τόσο στις σημερινές, όσο και στις αυριανές γενιές αγοραστών-χρηστών αυτοκινήτων.