- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ράλι Σαρδηνίας: Νικητής ο Σεμπαστιέν Οζιέ που βρίσκεται όλο και πιο κοντά στον τίτλο
Χαμένος ο Οτ Τάνακ για ακόμα μια φορά στα ιταλικά εδάφη
Ράλι Σαρδηνίας: Νικητής ο Σεμπαστιέν Οζιέ που βρίσκεται όλο και πιο κοντά στον τίτλο
Δώδεκα μήνες μετά από ένα κλατάρισμα στην τελευταία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) που του κόστισε τη νίκη με μόνο 0,2 δευτερόλεπτα από τον Οτ Τάνακ (Hyundai i20) ― το πιο κοντινό τερματισμό στην ιστορία του WRC ― ο Σεμπαστιέν Οζιέ (Toyota Yaris) τερμάτισε 1ος μετά από ένα πολύ δραματικό αγώνα στο Ιταλικό νησί της Μεσογείου.
Ο Οζιέ κρατούσε την πρώτη θέση κατάταξης για το συντριπτικό ποσοστό του αγώνα, και με ένα προβάδισμα 17,1 δευτερολέπτων πριν από την τελική Wolf Power Stage, με τον Οτ Τάνακ να βρίσκεται στη 2η θέση και τον ομόσταυλό του Κάλε Ροβανπέρα (Toyota Yaris) στην 3η, φαινόταν ότι θα ήταν μία ήπια τελική Ε.Δ. όμως, ένα λάθος του στα τελευταία χιλιόμετρα μείωσε τη διαφορά στα μισά. Ο Οζιέ αναγκάστηκε να σταματήσει και να κάνει όπισθεν αφού το αυτοκίνητό του δεν κατάφερε να στρίψει σε μια κλειστή στροφή.
«Στις αυλακώσεις, απλά δεν μπορούσα να στρίψω το αυτοκίνητο», εξήγησε ο Οζιέ. «Δεν υπήρχε καθόλου ταχύτητα, οπότε δεν προσπάθησα να το πιέσω και να χτυπήσω - προτίμησα να σταματήσω και να κάνω όπισθεν. Αλλά ναι, δεν ήταν ιδανικό. Παρόλα αυτά, ήταν αρκετό για να κερδίσω».
Ήταν μια νίκη που βασίστηκε στην επιμονή και την ψυχραιμία και όχι στην απόλυτη κυριαρχία. Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ανέβηκε στην 1η θέση της κατάταξης κατά τη διάρκεια του πολύ σκληρού πρώτου σκέλους της Παρασκευής - ένα σκέλος που είδε πολλά πληρώματα Rally1 να χάνουν έδαφος - πριν διαχειριστεί προσεκτικά τη διαφορά από τον Τάνακ κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
«Υπάρχουν πολλοί αγώνες που έχω κερδίσει αρκετές φορές», πρόσθεσε. «Είναι απλώς ένα είδος ράλι που μου αρέσει - όπου απαιτείται ακριβής οδήγηση, αλλά και ομαλότητα στη διαχείριση των ελαστικών. Ευχαριστώ την ομάδα - εξαιρετική ανατροπή μετά την Πορτογαλία όσον αφορά την ταχύτητα και τις ρυθμίσεις, οπότε έγινε πολύ καλή δουλειά.»
Αυτό σηματοδότησε διαδοχικές νίκες για τον Γάλλο μετά τον θρίαμβό του στο Ράλι Πορτογαλίας τον περασμένο μήνα και την τρίτη νίκη του στη σεζόν από τους 4 αγώνες στους οποίους έχει συμμετάσχει ως τώρα. Η σημερινή νίκη τον φέρνει ακόμα πιο κοντά στη στον τίτλο.
Ο Έλφιν Έβανς (Toyota Yaris), ο οποίος τερμάτισε 4ος στο ράλι, είδε το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα να μειώνεται σε μόλις 17 βαθμούς έναντι του Οζιέ, ενώ ο Κάλε Ροβανπέρα – ο οποίος τερμάτισε 42,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Τάνακ στην 3η θέση της γενικής και συγκέντρωσε επίσης τους περισσότερους βαθμούς στο Super Sunday - έπεσε στην τρίτη θέση της βαθμολογίας.
Ο Τάνακ και ο Τιέρι Νεβίλ (Hyundai i20) παραμένουν τέταρτος και πέμπτος αντίστοιχα μετά τον έκτο αγώνα από τους 14 συνολικά. Η τέταρτη θέση του ‘Εβανς ήρθε μετά την ανάκαμψη από μια καθυστέρηση λόγω αλλαγής τροχού το Σάββατο, ενώ ο Τακαμότο Κατσούτα (Toyota Yaris) και ο Όλιβερ Σόμπεργκ (Toyota GR Yaris Rally2) τερμάτισαν στην 5η και 6η θέση αντίστοιχα.
Ο Σάμι Παγιάρι (Toyota Yaris) υπέστη ζημιά στον πίσω άξονα μετά από ένα τετακέ στην πρώτη Ε.Δ. της Κυριακής και έπεσε από την πέμπτη στην έβδομη θέση μέχρι τον τερματισμό. Ο Νίκολαι Γκριάζιν (Skoda Fabia RS Rally2) τερμάτισε στην 8η θέση γενικής, ενώ οι Ρομπέρτο Νταπρά (Skoda Fabia RS Rally2) και ο Καγιετάν Καγιετάνοβιτς (Toyota GR Yaris Rally2) συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα στην 9η και 10η θέση αντίστοιχα.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι έρχεται στην Ελλάδα στα τέλη Ιουνίου (26-29) για το θρυλικό EKO Acropolis Rally Greece, με έδρα τη Λαμία.