Αυτοκινηση

Να γιατί η νέα BMW X1 καλύπτει όλα σου τα θέλω

Η τρίτη γενιά της BMW X1 με πιο ευκρινή SUV σχεδίαση, συνολική κατασκευαστική βιωσιμότητα και ψηφιοποίηση αιχμής

Θωμάς K. Ευθυμίου
5’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

BMW X1: Η τρίτη γενιά του αμαξιού με πιο ευκρινή SUV σχεδίαση, συνολική κατασκευαστική βιωσιμότητα και ψηφιοποίηση αιχμής

BMW X1: Όλα όσα θέλεις να ξέρεις 

Τι είναι
Η τρίτη γενιά της BMW X1 με πιο ευκρινή SUV σχεδίαση, συνολική κατασκευαστική βιωσιμότητα και ψηφιοποίηση αιχμής.

Compact Sports Activity Vehicle (SAV) διαθέσιμο για πρώτη φορά με πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης (iX1).

Διατίθεται με 3 εκδόσεις με βενζινοκινητήρα, 3 με diesel, το πλήρως ηλεκτρικό BMW iX1 xDrive30 και δύο plug-in υβριδικά με σημαντικά εκτεταμένη ηλεκτρική αυτονομία έως 92 χλμ.

Πλήρης γκάμα με βενζίνη, diesel, Hybrid 48V, Plug-In Hybrid και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση

Design
Γνωστός εξωτερικός σχεδιασμός BMW X με μοντέρνα εσωτερική σχεδίαση, ανεπτυγμένη λειτουργικότητα και premium χαρακτήρα, με σημαντικές προσθήκες στον στάνταρ εξοπλισμό σε σχέση με αυτόν του προκατόχου του.

Η αρχιτεκτονική οχημάτων της νέας BMW X1 επιτρέπει την ευέλικτη παραγωγή μοντέλων με πλήρως ηλεκτρική κίνηση, plug-in υβριδικά συστήματα και κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) μόνο σε μία γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιο του BMW Group στην Γερμανία.

Η ευρυχωρία, η οδηγική άνεση και η ποιότητα κύλισης επωφελούνται από την αύξηση του μεταξονίου (+ 2,2 εκατοστά) και των μετατροχίων (εμπρός και πίσω: + 3,1 εκατοστά).

Σχεδόν τετράγωνη μάσκα BMW και λεπτοί προβολείς all-LED. Δυναμική σιλουέτα με τετραγωνισμένους θόλους τροχών, χωνευτές λαβές θυρών και μακριά αεροτομή οροφής. Φαρδύ πίσω μέρος με σμιλεμένες επιφάνειες, λεπτό παράθυρο και στενά φώτα LED.

Εσωτερικό
Mοντέρνο εσωτερικό σχεδιασμένο με έμφαση στην ψηφιοποίηση υιοθετεί το στυλ της BMW iX.

Οι βασικές προδιαγραφές, συμπεριλαμβανομένου του φωνητικού ελέγχου μέσω του BMW Intelligent Personal Assistant και της BMW Curved Display με λειτουργική οθόνης αφής, επιτρέπουν εκτεταμένη μείωση του αριθμού των χειριστηρίων.

Νέος δίσκος smartphone στο κάτω τμήμα της κεντρικής κονσόλας, προαιρετικά με ασύρματη φόρτιση για συμβατά τηλέφωνα.

Μεγάλη επιλογή αυτοματοποιημένων λειτουργιών οδήγησης και στάθμευσης.

Εμπειρία πολυαισθητηριακών συστημάτων BMW iDrive βασισμένη στο Λειτουργικό Σύστημα BMW 8 με εστίαση στον έλεγχο αφής και φωνής.

Πλήρως ψηφιακή οθόνη πληροφοριών BMW Curved Display ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και ψηφιακό σύστημα πολυμέσων infitainment 10,7 ιντσών.

Γενναιόδωρος χώρος για τον οδηγό και τους επιβάτες σε πέντε θέσεις που επιτρέπει ποικίλη χρήση.

Ο χώρος αποσκευών μπορεί να επεκταθεί από 540 λίτρα στο μέγιστο 1.600 λίτρα (BMW iX1 και plug-in υβριδικά μοντέλα: 490 – 1.495 λίτρα).

Τα πίσω καθίσματα μετακινούνται προς τα εμπρός/πίσω κατά μήκος έως και 13 εκατοστά.

Επιλογές υψηλής ποιότητας, όπως ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή και το ηχοσύστημα Harman Kardon ενισχύουν την premium αίσθηση του αυτοκινήτου.

Πλήρης γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται η δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.


Κινητήρια σύνολα
Πλήρης γκάμα συστημάτων μετάδοσης κίνησης.

Η γκάμα θερμικών μοντέλων θα περιλαμβάνει τρεις βενζινοκίνητες και τρεις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. 

Υπάρχουν εκδόσεις βενζίνης απλές, mild hybrid 48V, και Plug-In Hybrid, προσθιοκίνητες ή και τετρακίνητες

Υπάρχουν εκδόσεις Diesel απλές, mild hybrid 48V, προσθιοκίνητες και τετρακίνητες

Το αναβαθμισμένο ήπιο υβριδικό σύστημα 48V έχει ηλεκτροκινητήρα 19 ίππων

Εισαγωγικά μοντέλα: Βενζίνη: 1.5 προσθιοκίνητη «απλή» 136ps  και Diesel: 2.0 προσθιοκίνητη «απλή» 150ps

Δύο μοντέλα Plug-In Hybrid: Βενζινοκινητήρας 1.5 τετρακίνηση X1 xDrive25e 245ΗΡ / 1.5 τετρακίνηση X1 xDrive30e 326ΗΡ (Συνδυαστική ισχύς) & Ηλεκτροκινητήρας: 109PS και 177PS, με ηλεκτρική αυτονομία έως και 92 χιλιόμετρα

Όλες οι εκδόσεις συνοδεύονται αποκλειστικά από αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Steptronic 7 σχέσεων.

Η για πρώτη φορά αμιγώς ηλεκτρική BMW iX1 xDrive30 των 313 ίππων κάνει ντεμπούτο στην σειρά

Οι ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός και τον πίσω άξονα αποδίδουν συνολικά 313 ίππους, με συνδυαστική ροπή των δύο ηλεκτροκινητήρων, που φτάνει τα 494 Nm.

Η ηλεκτροκίνητη BMW iX1 xDrive30 κάνει το 0-100 σε 5,6 δευτερόλεπτα, με την τελική να περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα.

Η μπαταρία υψηλής τάσης διαθέτει χωρητικότητα 64,7 kWh και δίνει ονομαστική αυτονομία 414-440 χλμ., ενώ μπορεί να φορτιστεί με ισχύ 130 kW, έτσι που η πλήρωση για σε ταχυφορτιστή φορτίζει από το 10%-80% της χωρητικότητάς της μπορεί να πραγματοποιηθεί σε 29 λεπτά.

Info
«Οι περισσότεροι εξετάζουν το ρύγχος ενός αυτοκινήτου, προσπαθώντας να διαπιστώσουν κατά πόσο είναι αεροδυναμικό ένα αυτοκίνητο, όμως το πιο σημαντικό σημείο στην αεροδυναμική μελέτη ενός μοντέλου είναι η διαμόρφωση της ουράς, έτσι ώστε να απομακρύνεται ο αέρας όσο το δυνατόν πιο μακριά», δήλωσε ο αεροδυναμιστής της Χ1!

Τα πατάκια του νέου BMW X1 είναι 100% πολυεστέρας, το 55% του οποίου είναι ανακυκλώσιμο υλικό. Στόχος είναι να αυξηθεί σταδιακά αυτό το ποσοστό στο 100 τοις εκατό μελλοντικά.                                                                                                                                        

Τιμές
Οι τιμές της BMW X1 αρχίζουν από τις 38.450 ευρώ για την προσθιοκίνητη βενζινοκίνητη έκδοση sDrive18i  1.5 136 HP