Αυτοκινηση

Ξεκίνησε το Ράλι Καταλονίας, μετά από δύο χρόνια

Τον γρηγορότερο χρόνο στο Shakedown έκανε ο Sebastien Ogier

Ελένη Χελιώτη
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ράλι Καταλονίας 2021: Επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ως αμιγώς ασφάλτινος αγώνας.

Ξεκίνησε την Πέμπτη, 14 Οκτωβρίου, το Ράλι Καταλονίας, το οποίο διεξήχθη την τελευταία φορά το 2019 ως μεικτός αγώνας (χώμα και άσφαλτος) και πλέον επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (World Rally Championship) ως αμιγώς ασφάλτινος.

© RBCP

Η δήλωση του Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, ότι η Καταλονία διαθέτει τις καλύτερες Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) στο WRC, προμηνύει ότι θα εξελιχθεί τις επόμενες ημέρες ένας εξαιρετικός αγώνας, στον οποίο υπενθυμίζουμε ότι αναμένεται, εκτός απροόπτου, να «απονεμηθούν» και οι δύο τίτλοι, κατασκευαστών και οδηγών.

© RBCP

Όλα αυτά στον απόηχο των δηλώσεων του Thierry Neuville, του εργοστασιακού οδηγού της Hyundai Motorsport WRT, ο οποίος άσκησε σκληρή κριτική, για μια ακόμα φορά, για το νέο υβριδικό αυτοκίνητο Rally1. Συγκεκριμένα ο Βέλγος οδηγός είπε ότι δυσκολεύτηκε να προσαρμόσει το στυλ οδήγησής του στο νέου τύπου αυτοκίνητο, και μάλιστα δεν δίστασε να χαρακτηρίσει το i20 Rally1 Hybrid οδηγικά όμοιο με το μονοθέσιο Formula E: «είναι νωρίς να δώσουμε οριστικές αποφάσεις, αλλά το υβριδικό σύστημα δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Θα πρέπει να αλλάξω το στυλ οδήγησής μου για να καταλάβω καλύτερα πως πρέπει να ανακτώ ενέργεια φρενάροντας, και στη συνέχεια να την αξιοποιήσω. Όλα αυτά είναι πραγματικά ασυνεπή. Η επόμενη σεζόν θα είναι η μεγάλη άγνωστη για όλες τις ομάδες».

© RBCP

Υπενθυμίζεται ότι τα νέα αυτοκίνητα θα διαθέτουν τον κλασσικό turbo κινητήρα 1.6 λίτρων, απόδοσης 380 hp, και ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 hp. Στη συνέχεια και για ένα συγκεκριμένο χρόνο το σύνολο θα αναπτύσσει μέγιστη ισχύ 516 hp που αναμένεται να αξιοποιείται για επιτάχυνση μετά τις στροφές. Στα περάσματα των αγωνιστικών αυτοκινήτων, μέσα από αστικούς ιστούς θα χρησιμοποιείται μόνο ο ηλεκτροκινητήρας. Τέλος, η αεροδυναμική των αυτοκινήτων Rally1 Hybrid, θα είναι πιο απλοποιημένη, δεν θα υπάρχει κεντρικό διαφορικό, και οι αναρτήσεις θα έχουν μικρότερες διαδρομές. 

© RBCP