Αυτοκινηση

Renault Kadjar 1.5 dCi

 Το μοντέλο που ουσιαστικά έβαλε και πάλι στον «χάρτη» της κατηγορίας τη Renault 

Θωμάς K. Ευθυμίου
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Τι είναι

> Το μοντέλο που ουσιαστικά έβαλε και πάλι στον «χάρτη» της κατηγορίας τη Renault που απουσίαζε χρόνια

Ξεχωρίζει για  

> Το ότι συνδυάζει χαρακτηριστικά τριών κατηγοριών, SUV, sedan και wagon

> Την ποιότητα κατασκευής του και την αισθητική του πρόταση

Renault Kadjar 1.5 dCi

Silicon Valley  

> Το νέο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής, Renault R-Link 2, είναι διαθέσιμο προσφέροντας γρήγορη και με δυνατότητες προσωποποίησης συνδεσιμότητα.

> Η οθόνη αφής TFT (είναι διαθέσιμη με 4 στυλ εμφάνισης και 5 χρωματισμούς) των 7 ιντσών, βελτιώνει την ευκρίνεια και την ταχύτητα απόκρισης, κάνοντας εξαιρετικά άνετη και εύκολη τη χρήση της. Το έξυπνο λογισμικό και τα γραφικά θυμίζουν τη γνώριμη εικόνα των tablets: μετακίνηση εικονιδίων με click & drag, λειτουργίες scroll, zoom κ.λπ

Safety First  

> Aερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί & οροφής, αερόσακοι τύπου κουρτίνας εμπρός/πίσω, αισθητήρας φωτεινότητας και βροχής,

> Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP) και σύστημα αντιολίσθησης τροχών (ASR),  προεγκατάσταση ISOFIX για παιδικό κάθισμα στις 2 εξωτερικές πίσω θέσεις

> Σύστημα Ελέγχου Πίεσης Ελαστικών, φώτα ημέρας LED, κλπ

> Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, ρυθμιστής και περιοριστής ταχύτητας κ.ά.

Renault Kadjar 1.5 dCi

Κινείται

> Σε επίπεδο κινητήρων, το Kadjar συνδυάζεται με τους εξελιγμένους κινητήρες της οικογένειας Energy, που διαθέτουν λειτουργία Stop & Start και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

> Ο πετρελαιοκινητήρας Energy dCi 110 τοποθετεί το Kadjar στην κορυφή της κατηγορίας σε επίπεδο οικονομίας και εκπομπών ρύπων με 99γρμ./χλμ CO2 και 3.8λτ./100χλμ. στον κύκλο μετρήσεων NEDC.

> Αυτά τα επίπεδα επιτυγχάνονται είτε με το 6 σχέσεων χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με 6ταχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.

> Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 11,9’’, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα

Στρίβει  

> Είναι δεδομένο ότι για να επιτύχεις σε ένα SUV προσανατολισμού αυτοκίνητο την κατάλληλη ρύθμιση των αναρτήσεων για να μπορεί να είναι συμβατό με κάθε επιλογή οδοστρώματος, χρειάζεται κόπος και γνώση. Η Renault τα έχει αμφότερα με αποτέλεσμα η τυπικών επιλογών ανάρτηση (γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) λειτουργεί υποδειγματικά απορροφώντας κατάλληλα και  αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ η ποιότητα κύλισης του συνόλου χαρακτηρίζεται κορυφαία.

Χωράει  

> O χώρος αποσκευών των 472 λίτρων είναι μεγάλος για την κατηγορία του ενώ παράλληλα είναι εργονομικός στην αξιοποίησή του

Renault Kadjar 1.5 dCi

Κοστίζει

> Το μοντέλο Kadjar 1.5 Energy dCi 110hp Dynamic από 22.340 ευρώ

Κάτι άλλο;  

> Το Kadjar προσφέρει στον υποψήφιο αγοραστή, έναν πλούσιο συνδυασμό χαρακτηριστικών από τρεις κατηγορίες: Από τα SUV δανείζεται την απόσταση των 20 εκ. από το έδαφος, τις γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης των 18’’ και 28’’ αντίστοιχα, τις ράγες οροφής και τους μεγάλους τροχούς, δυνατότητα επιλογής μεταξύ δικίνητης (4Χ2) ή τετρακίνητης (4Χ4) έκδοσης και την αντοχή για να ανταπεξέρχεται σε εκτός δρόμου απαιτήσεις. Από τα sedan δανείζεται το άνετο, ποιοτικό και λειτουργικό εσωτερικό, συστήματα ασφάλειας, ευρεία επιλογή σε κινητήρες για οικονομία, επιδόσεις και χαμηλές εκπομπές ρύπων και από την κατηγορία wagon, το αναδιπλούμενο κάθισμα του συνοδηγού και τoυς μεγάλους χώρους λίτρων!

Renault Kadjar 1.5 dCi

Προβληματίζει  

>  Ο εντοπισμός αεροδυναμικών θορύβων σε ταχύτητες πάνω από 100 χλμ/ώρα

Renault Kadjar 1.5 dCi


FAST LANE

Gymkhana Grid Marathon

Gymkhana Grid Marathon

Με την συμπαράσταση αλλά και την δραστική ασχολία του Δημάρχου Μαραθώνα, κ. Ηλία Ψινάκη, οι έλληνες φίλοι των Drift & Gymkhana Show, είχαν μία σπάνια ευκαιρία να ζήσουν μοναδικές στιγμές θεάματος στην αυτοσχέδια «πίστα στον Μαραθώνα! Αστέρια πρώτου μεγέθους και παγκόσμιου βεληνεκούς, όπως ο ιδρυτής του Gymkhana Grid Κεν Μπλοκ, ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Πέτερ Σόλμπεργκ, ο Αντρέας Μπάκερουντ, ο αστέρας των X-Games Λιάμ Ντόραν, ο Τέρρυ Γκραντ κ.ά. για τρεις ημέρες «έκαιγαν λάστιχα και κάπνιζαν τα μεσόγαια προς τέρψιν των χιλιάδων φίλων που συγκεντρώθηκαν εκεί, ακόμα και στις νυχτερινές εκδηλώσεις! Νικητής στον τελικό ήταν ο γνωστός μας από το ράλλυ Ακρόπολις Πέτερ Σόλμπεργκ μετά την μονομαχία του με τον Λίαμ Ντόραν. Οι δύο οδηγοί με Citroen τεράστιας ιπποδύναμης  έδωσαν ένα εντυπωσιακό show μέχρι το τέλος, με την διαφορά μόλις στα 1.7 δευτερόλεπτα.

Volkswagen

Volkswagen

Η Volkswagen Motorsport σημείωσε το 4ο συνεχόμενο νταμπλ της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, μετά την νίκη των Οζιέ-Ινγκρασιά με VW Polo R WRC στο Ράλι Ουαλίας, τον προτελευταίο γύρο του WRC. Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Εσθονοί Τάνακ-Μόλντερ με Ford Fiesta RS WRC, ενώ την τριτη θέση του βάθρου κατέλαβαν οι Βέλγοι Νεβίλ-Γκιλσούλ με Hyundai i20 WRC.

Ford

Ford

Οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων, έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να αξιοποιήσουν τις Ford Blue Days στο Επίσημο Δίκτυο Ford. Κατά τη διάρκεια των Ford Blue Days που θα διαρκέσουν μέχρι και το τέλος Νοεμβρίου, μπορείτε να απολαύσετε την οδική συμπεριφορά, την ξεχωριστή εμφάνιση και τις τεχνολογίες ενός Ford με όφελος από 860€ έως και 5.690€. Τα προωθητικά προγράμματα των Ford Blue Days ισχύουν τόσο για τα επιβατικά, όσο και για τα επαγγελματικά μοντέλα Ford και προσφέρονται για περιορισμένο αριθμό εκτελωνισμένων οχημάτων. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τον πλησιέστερο Επίσημο Έμπορο Ford ή την ιστοσελίδα της Ford (www.ford.gr).

Opel

Opel

Συναρπαστική ήταν για την Opel η φετινή σεζόν αγώνων ράλι. Αποκορύφωμα, ο θρίαμβος του Marijan Griebel στο FIA ERC Junior, που σηματοδότησε τη δεύτερη συνεχόμενη κατάκτηση του τίτλου από οδηγό του Opel ADAM R2. Ο 27χρονος «άρπαξε» τον τίτλο από το 22χρονο Βρετανό Chris Ingram μέλος της ίδιας ομάδας, σε ένα θρυλικό φινάλε στη Λετονία, γιορτάζοντας τον πρώτο Ευρωπαϊκό τίτλο για Γερμανό οδηγό σε 15 χρόνια. Ήταν το επιστέγασμα ενός κοινού ταξιδιού με την Opel, που ξεκίνησε το 2013 με νίκη στο ADAC Opel Rallye Junior Cup και την επακόλουθη προαγωγή του Griebel ύ την εργοστασιακή ομάδα της Opel. Η κυριαρχία της Opel στο ERC Junior ενισχύθηκε επίσης με τον Πολωνό Lukasz Pieniazek με ένα ADAM R2 ιδιωτικής συμμετοχής και το Γερμανό εργοστασιακό οδηγό Julius Tannert οι οποίοι ολοκλήρωσαν τη σεζόν στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα.