Αυτοκινηση

Fiat 500C

Μία διαφορετική πρόταση για όσους είναι ερωτευμένοι με τον ήλιο…

Θωμάς K. Ευθυμίου
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Τι είναι:

Η topless έκδοση ενός θρυλικού αυτοκινήτου πόλης

Μία διαφορετική πρόταση για όσους είναι ερωτευμένοι με τον ήλιο…

Προσφέρει νεανικότητα κα χαρακτήρα σε εκείνους που θα το επιλέξουν για το διαχρονικό στιλ του

Ξεχωρίζει για:

Την ενισχυμένη ηλεκτρική υφασμάτινη οροφή που λειτουργεί ως «παράθυρο στον ουρανό»

Την μικρή μέση κατανάλωση και το γεγονός ότι δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας

image

Silicon Valley:

Διαθέτει σύστημα ανοιχτής συνομιλίας Blue&Me με τεχνολογία Bluetooth, ήτοι φωνητική αναγνώριση

Με το σύστημα Blue&Me έχετε τη δυνατότητα να κάνετε τηλεφωνικές κλήσεις, να ακούσετε τα μηνύματα σας, να διαχειριστείτε τον τηλεφωνικό σας κατάλογο χωρίς να πάρετε τα χέρια σας το τιμόνι

Έχει χειριστήρια ηχοσυστήματος στο δερμάτινο τιμόνι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες με αισθητήρα εξωτερικής θερμοκρασίας

Γρήγορη ένδειξη αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, λειτουργία φώτων alarm σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού

Ράδιο με CD Mp3 player, 4 ηχεία + 2 tweeters

image

Κινείται:

Με δύο βενζινοκινητήρες 69 και 85/105 ίππων και έναν πετρελαιοκινητήρα 95 ίππων

Επιλέγουμε τον 85 ίππων δικίλυνδρο TwinAir Turbo, ο οποίος είναι μικρός, ελαφρύς και με κάμποσα βραβεία σχεδίασης και οικονομίας

Ο ίδιος κινητήρας διατίθεται και με 105 ίππους, κατόπιν παρεμβάσεων στην χαρτογράφηση του «εγκεφάλου»

Ο νέος 95 ίππων diesel 1.3 MultiJet με δεύτερης γενιάς άμεσο ψεκασμό πετρελαίου common rail διαθέτει ένα φίλτρο καταλοίπων (DPF) και τα χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου στην κατηγορία του

Και οι δύο κινητήρες ίππων συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων

image

Στρίβει:

Όπως ένα κλασσικό Fiat 500 «κλειστού τύπου»… Δεν γέρνει, το τιμόνι του «ακούει», και η σφιχτή ανάρτηση δεν σου δίνει καν την εντύπωση ότι οδηγείς αυτοκίνητο ανοιχτού τύπου. Η απορρόφηση κραδασμών τόσο σε εθνικό όσο και σε επαρχιακό δίκτυο είναι αυτό που θα ήθελες για να μην διαταράξεις την απόλαυση της οδήγησης, ενώ το ίδιο αποτελεσματικά είναι και τα φρένα.

Χωράει:

Τα 182 λίτρα, κρίνονται ένα ιδιαίτερα ικανοποιητικό νούμερο για το μέγεθος του αυτοκινήτου

Με την αναδίπλωση της οροφής και του πίσω τζαμιού ο χώρος δεν αλλάζει γιατί αυτά κλείνουν σε δύο στάδια, έτσι ώστε να μπορούμε να επιλέξουμε να μην επηρεαστεί το πορτμπαγκάζ

image

Tips:

Οι κινητήρες μπορεί να συνδυαστούν, προαιρετικά, με το ημιαυτόματο 5άρι κιβώτιο Dualogic

Δεν είναι Cabrio με την κλασσική έννοια του όρου, μιας και η οροφή του αναδιπλώνεται μέχρι πίσω, αφήνοντας στην θέση τους τα πλαϊνά του αμαξώματος

Η υφασμάτινη οροφή του ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά –σε δύο στάδια- με το πάτημα ενός κουμπιού, με το αυτοκίνητο ακόμα και εν κινήσει, έως και την ταχύτητα των 60 χλμ/ώρα

image

Κοστίζει:

To μοντέλο 1.2 με τους 69 ίππους από 14.092 ευρώ

Το μοντέλο 0.9 Twin Air turbo με τους 90 ίππους από 18.000 ευρώ

Το μοντέλο 0.9 Twin Air turbo με τους 105 ίππους από 18.800 ευρώ

Το μοντέλο 1.3 MultiJet diesel με τους 95 ίππους από 18.640 ευρω 

Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος απόσυρσης

image

Κάτι άλλο;

Το καμπυλωτό σχήμα του τζαμιού του πίσω παραθύρου και το σπόιλερ που είναι τοποθετημένο επάνω στον ουρανό είναι λειτουργικά τμήματα του αυτοκινήτου

Στον κινητήρα TwinAir, όταν πιέζουμε το κουμπί ECO, η παρεχόμενη ροπή μειώνεται στα 100 Nm στις 1.750 σ.α.λ. έτσι ώστε να έχουμε ακόμα πιο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων

Έχει σπαστή πενταλιέρα σε περίπτωση πρόσκρουσης, ώστε να ελευθερώνεται χώρος στην καμπίνα

Διαθέτει Σύστημα Πρόληψης Φωτιάς (FPS). Σε μία σφοδρή σύγκρουση, ένας διακόπτης αδρανείας διακόπτει τη ροή του καυσίμου προς τον κινητήρα, εξαλείφοντας τον κίνδυνο πρόκλησης φωτιάς λόγω επικίνδυνων διαρροών.