Πάρτι το βράδυ της Πέμπτης σε σπίτι στην Ξάνθη - Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης.
Πάρτι εν μέσω πανδημίας διοργάνωσε το βράδυ της Πέμπτης ο ιδιοκτήτης οικίας στην Ξάνθη. Σε έλεγχο που πραγματοποίησαν αστυνομικοί στο σπίτι, μετά από κλήση που έλαβαν για διατάραξη κοινής ησυχίας, δέχθηκαν επίθεση και απειλές από τους παρευρισκόμενους.
Συνελήφθησαν τρία άτομα, μεταξύ των οποίων και ο ιδιοκτήτης στον οποίο επιβλήθηκε το πρόστιμο των 3.000 ευρώ, για παραβίαση των μέτρων κατά του κορωνοϊού. Στους άλλους δύο συλληφθέντες επιβλήθηκε το διοικητικό πρόστιμο των 300 ευρώ.
Οι συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος τους, οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Kάτοικοι καταγγέλλουν ότι μεγάλες εκτάσεις παραμένουν ακαθάριστες εν μέσω αντιπυρικής περιόδου
Στο σημείο επιχειρεί ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής
Θα δοθεί στους γονείς του την Παρασκευή
Ο πατέρας των δίδυμων κοριτσιών σχολιάζει την παραίτηση Κοκοτσάκη από το κόμμα Καρυστιανού
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Τι καταγγέλλει ο ιδιοκτήτης της κατοικίας
Συγκίνηση στη δημοτική αρχή Ηρακλείου κατά την επανατοποθέτηση του μνημείου του «Αρχάγγελου της Κρήτης»
Άμεση κινητοποίηση σε έδαφος και αέρα από την Πυροσβεστική
Δύο τραυματίες, ο ένας νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση
Δυσχέρεια στην κυκλοφορία των οχημάτων
Τι αφορούν τα δύο νέα αιτήματα
Οι τρεις φάσεις του εθίμου και ο συμβολισμός
Καίει για περισσότερες από 19 ώρες - Κατέρρευσε τμήμα της οροφής
O αστυνομικός υπέστη κάταγμα και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.