Ελλαδα

Επί ποδός η ΕΛ.ΑΣ - Λείπει οπλισμός από το Α.Τ. Εξαρχείων

Σε εξέλιξη για την υπόθεση έρευνα από το τμήμα Εσωτερικών Υποθέσεων της αστυνομίας

Athens Voice News
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
2514938.jpg
© EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ

Προβληματισμό προκαλεί στην Ελληνική Αστυνομία η υπόθεση που αφορά στην απώλεια οπλισμού από το Αστυνομικό Τμήμα των Εξαρχείων στην οδό Καλλιδρομίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του αστυνομικού ρεπορτάζ η απώλεια έγινε αντιληπτή τις τελευταίες ημέρες και ήδη η υπόθεση έχει ανατεθεί στην υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ.

Η «Καθημερινή» επικαλούμενη πηγές αναφέρει ότι η απώλεια διαπιστώθηκε από έναν φοριαμό, όπου φυλάσσονται όπλα. Φέρονται να λείπουν δύο πιστόλια usp. «Στο συγκεκριμένο ντουλάπι έχουν πρόσβαση οι αξιωματικοί υπηρεσίας και οι αστυνομικοί του ΑΤ», σημειώνει το ρεπορτάζ της «Καθημερινής».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Λέκκας για Βενεζουέλα: Οι νεκροί μπορεί να είναι από 10.000 έως 100.000, πάνω σε ενεργά ρήγματα οι δύο σεισμοί
Λέκκας για Βενεζουέλα: Οι νεκροί μπορεί να είναι από 10.000 έως 100.000, πάνω σε ενεργά ρήγματα οι δύο σεισμοί

Οι δύο σεισμοί, μεγέθους 7,2 και 7,5 Ρίχτερ, σημειώθηκαν με διαφορά μόλις 39 δευτερολέπτων πάνω σε μεγάλα ενεργά ρήγματα της βορειοανατολικής προέκτασης των Άνδεων

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY