TV & Media

Συγνώμη, αλλά αυτή δεν είναι η Κέιτ: Οργή για το εξώφυλλο του Tatler με την Κέιτ Μίντλετον

Όλα πήγαν στραβά με το πρωτοσέλιδο πορτρέτο του Tatler με την Κέιτ Μίντλετον

Newsroom
5’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Κάποιοι χαρακτήρισαν σκέτη καταστροφή το εξώφυλλο του Tatler με την Κέιτ Μίντλετον και υπάρχει λόγος για όλη αυτή τη φασαρία 

Μόλις χθες το βρετανικό περιοδικό Tatler αποκάλυψε στο Instagram το εξώφυλλο του τεύχους Ιουλίου 2024 με την Κέιτ Μίντλετον... Όμως, αυτό που ακολούθησε, προφανώς και θα έπρεπε να το περιμένουν οι επικεφαλής του περιοδικού, καθώς κάτι δεν πήγε καθόλου καλά με την απεικόνιση της πριγκίπισσας της Ουαλίας.

Για την ακρίβεια, μία από τις πρώτες αντιδράσεις για το έργο τέχνης, εμπνεύσεως της καλλιτέχνιδας Hannah Uzor, ήταν σχόλια του τύπου «περισσότερο μοιάζει με τη Μέγκαν Μαρκλ. Είστε σίγουροι ότι δεν έγινε κάποιο λάθος;». Να σημειωθεί εδώ ότι το πορτρέτο της Κέιτ Μίντλετον είναι το τρίτο που αφορά μέλος της βασιλικής οικογένειας και έχει παραγγείλει το Tatler σε καλλιτέχνη τα τελευταία χρόνια.

: ένα πορτρέτο της Αυτής Βασιλικής Υψηλότητας Κέιτ Μίντλετον, της πριγκίπισσας της Ουαλίας, από τη βρετανο-ζαμβιανή καλλιτέχνιδα Hannah Uzor. Η εικόνα είναι το τρίτο τέτοιο πορτρέτο ενός βασιλικού προσώπου που παραγγέλνει το Tatler και χρησιμοποιείται για το εξώφυλλο του περιοδικού τα τελευταία τρία χρόνια.

Η πρώτη ανάθεση από πλευράς περιοδιοκού είχε γίνει στον Νιγηριανό καλλιτέχνη Oluwole Omofemi το 2022 προς τιμήν του Platinum Jubliee της βασίλισσας Ελισάβετ. Η δεύτερη, από την καλλιτέχνιδα Sarah Knight από το Τρινιντάντ, ήταν ένα πορτρέτο του βασιλιά Καρόλου Γ' λίγο μετά τη στέψη του.

Κάτι δεν πήγε (καθόλου) καλά με το πορτρέτο της Μίντλετον

Αυτά τα δύο πορτραίτα ενέπνευσαν την ίδρυση του Akoje Residency, το οποίο ανακοινώθηκε νωρίτερα φέτος. Το residency ιδρύθηκε από τον αστέρα του ράγκμπι Maro Itoje και τον επιχειρηματικό του εταίρο Khalil Akar σε συνεργασία με το King's Foundation, για Αφρικανούς, Καραϊβικής και διασποράς, καλλιτέχνες που θα περάσουν χρόνο στο Dumfries House στη Σκωτία για να επικεντρωθούν στην καλλιτεχνική τους πρακτική.

Όμως, όλα αυτά δεν ενδιαφέρουν ούτε το αναγνωστικό κοινό ούτε τους χρήστες των social media. Με το που βγήκε το πορτρέτο, ακριβώς όπως συνέβη και με εκείνο του βασιλιά Καρόλου, οι αντιδράσεις ήταν από ειρωνικές έως οργισμένες.

«Αυτό το πορτρέτο είναι απαίσιο, υπάρχουν τόσοι πολλοί καταπληκτικοί καλλιτέχνες εκεί έξω, σίγουρα θα μπορούσαν να βρουν έναν καλύτερο», έγραψε ένας σχολιαστής στη σελίδα του Tatler στο Instagram.

«Ένα πολύ κακό πορτρέτο που δεν αντιπροσωπεύει καθόλου την ομορφιά και την κομψότητα της πριγκίπισσας της Ουαλίας», γράφτηκε από άλλον σχολιαστή, ενώ ένας τρίτος ρώτησε: «Ποιος παίρνει τις αποφάσεις για αυτές τις παραγγελίες; Τα πορτρέτα γίνονται όλο και πιο περίεργα. Αυτό είναι αρκετά ερασιτεχνικό, δεν της μοιάζει καν!».

Στο μεταξύ, η Μίντλετον απεικονίζεται σε μπλε φόντο και φοράει το φόρεμα με κάπα της Jenny Packham, το οποίο και είχε φορέσει σε επίσημο δείπνο προς τιμήν του προέδρου της Νότιας Αφρικής στο παλάτι του Μπάκιγχαμ τον Νοέμβριο του 2023, σύμφωνα με τον λογαριασμό μόδας και στυλ στο Instagram @diet_prada.

Σε συνέντευξή της στο Tatler, η Uzor δήλωσε ότι θαυμάζει τη Middleton. «Έχει πραγματικά ανέλθει στο ύψος του ρόλου της - έχει γεννηθεί γι' αυτό. Κινείται με τόση αξιοπρέπεια, κομψότητα και χάρη», ανέφερε μεταξύ άλλων και όσο τα σχόλια τόσο στο Instagram όσο και στον Τύπο την «κατακρεουργούσαν» για την αταλαντοσύνη και την προχειρότητα στη δουλειά που έκανε με τη Μίντλετον (και κυρίως με τα χαρακτηριστικά του προσώπου της).

Με στοιχεία από ArtNews, DietPrada