TV & Media

Tι έπαθε το Netflix; Δύσκολες ώρες για την πλατφόρμα streaming μετά το κραχ στη Wall Street

Απώλεια 400 εκατ. δολαρίων για έναν από τους μεγαλύτερους επενδυτές του

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Netflix
Netflix © John-Mark Smith/Getty Images/Ideal Image

H Netflix η streaming πλατφόρμα που ανακοίνωσε την πρώτη πτώση συνδρομών σε περισσότερο από μια δεκαετία είχε πολύ μεγάλες απώλειες στην Wall Street.

Η μετοχή του Netflix υποχώρησε περισσότερο από 35% στον απόηχο των απογοητευτικών αποτελεσμάτων που έδειξαν ότι οι συνδρομητές του μειώθηκαν κατά 200.000 συνδρομητές στο πρώτο τρίμηνο, στην πρώτη μείωση των συνδρομητών σε διάρκεια μεγαλύτερη των 10 ετών. 

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη πτώση από το 2004 και ο γίγαντας streaming αποτέλεσε τη μετοχή με την χειρότερη επίδοση στο δείκτη S&P 500 στη διάρκεια του τρέχοντος έτους, με πτώση 63%. Αμέσως ακολούθησε κύμα υποβαθμίσεων από 10 αναλυτές της Wall Street, επικαλούμενοι την εξασθενημένη καθοδήγηση για την πορεία της οικονομικής χρήσης του.

Xaρακτηρικό είναι το γεγονός ότι ο μεγαλοεπενδυτής Bill Ackman πούλησε το μερίδιό του στη Netflix με ζημία περίπου 400 εκατ. δολαρίων λίγους μήνες μετά την απόκτηση των μετοχών. Η απόφαση του Ackman να αποχωρήσει από τη μεγαλύτερη πλατφόρμα streaming στον κόσμο ήρθε τρεις μήνες αφότου αγόρασε μερίδιο αξίας 1,1 δισ. δολαρίων - καθιστώντας την εταιρεία του Pershing Square έναν από τους 20 μεγαλύτερους μετόχους της Netflix - και δεσμεύτηκε να επικεντρωθεί μακροπρόθεσμα.

Η κίνηση του Ackman επισφράγισε ένα επώδυνο 24ωρο για το Netflix, το οποίο έχασε σχεδόν το 40% της χρηματιστηριακής του αξίας, μια πτώση σχεδόν 60 δισ. δολαρίων. 

«Ένα μεγάλο πρόβλημα με το Netflix είναι ότι είναι πολύ εύκολο να φύγεις από την υπηρεσία», δήλωσε στο Bloomberg ο Russ Mould, διευθυντής επενδύσεων στην AJ Bell.

Οι καταναλωτές που αισθάνονται πίεση από τον πληθωρισμό εξετάζουν προσεκτικά τα έξοδά τους και οι υπηρεσίες streaming είναι ένας γρήγορος τρόπος για να εξοικονομήσουν χρήματα.

Η μείωση των πελατών οδήγησε το Netflix να αναθεωρήσει ορισμένους από τους μακροχρόνιους κανόνες του: πρόκειται να εισαγάγει μια φθηνότερη επιλογή που υποστηρίζεται από διαφημίσεις για τους συνδρομητές του τα επόμενα δύο χρόνια, ενώ θα αρχίσει να αποκλείει από τις υπηρεσίες του όσους μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασής τους.

Ο Douglas Anmuth της JPMorgan, ένας από τους αναλυτές που μείωσε τη σύστασή του για τη μετοχή, είπε ότι είναι ενθαρρυντικές οι προθέσεις της εταιρείας να δημιουργήσει μια διαφημιστική επιχείρηση, ένα μοντέλο που έχει δουλέψει για τα Hulu και Disney+, σημειώνοντας ωστόσο πως ακόμα αυτό είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο.

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ

 

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ