TV & Media

Marc για ΕΡΤ: Δελτία ειδήσεων και ψυχαγωγία κερδίζουν τηλεθεατές

7 στους 10 πολίτες δηλώνουν ευχαριστημένοι για τις αλλαγές στη Δημόσια Τηλεόραση τους τελευταίους 12 μήνες

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Το ραδιομέγαρο της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή
Το ραδιομέγαρο της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή © EUROKINISSI

Η έρευνα της Marc για την ΕΡΤ και τις σημαντικές αλλαγές που έχουν γίνει στα δελτία ειδήσεων και στο νέο της ψυχαγωγικό πρόγραμμα.

Αποκαλυπτική είναι η δημοσκόπηση της εταιρείας Marc για την ΕΡΤ και την ολοένα μεγαλύτερη αποδοχή που έχει από τους πολίτες.

Συνολικά 7 στους 10 πολίτες, ανεξαρτήτως ιδεολογικής προέλευσης, πλέκουν το εγκώμιο της ΕΡΤ για τις σημαντικές αλλαγές που έχει κάνει τους τελευταίους 12 μήνες.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο δελτίο ειδήσεων και το πόσο έχει αλλάξει σε επίπεδο αντικειμενικότητας - ουδετερότητας, καθώς και στις νέες τηλεοπτικές σειρές.

Ο νέος ενημερωτικός χαρακτήρας, σε συνδυασμό με τα νέα ψυχαγωγικά προγράμματα, έχουν αυξήσει την τηλεθέαση της ΕΡΤ. Όπως προκύπτει από την έρευνα της Marc, που πραγματοποιήθηκε από τις 18 Δεκεμβρίου ως τις 4 Ιανουαρίου 2021, για λογαριασμό της Δημόσιας Τηλεόρασης, το 72,8% των πολιτών δηλώνουν ότι η ΕΡΤ έχει βελτιωθεί αισθητά τον τελευταίο χρόνο, ενώ επιπλέον το 65,1% εκφράζουν την ικανοποίησή τους από την συνολική εικόνα της δημόσιας τηλεόρασης, όταν το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 50,6% πριν από έναν χρόνο.

ert-tiletheasi-marc-allages.jpg

Η αποδοχή της ΕΡΤ παρατηρείται οριζόντια στο σύνολο των πολιτών ανεξαρτήτως ιδεολογικής τοποθέτησης -στοιχείο που πιστώνεται πρωτίστως ο νέος ενημερωτικός της χαρακτήρας. Στην έρευνα η ΕΡΤ χαρακτηρίζεται «σοβαρή» από το 87,9% των πολιτών, «ποιοτική» από το 83%, «σύγχρονη» από το 63,5% και «αντικειμενική και αξιόπιστη» από το 61,1%.

ert-tiletheasi-marc.jpg

tiletheasi-ert-marc-ereuna.jpg

Έρευνα Marc για ΕΡΤ: Δελτία ειδήσεων και ψυχαγωγικό πρόγραμμα φέρνουν περισσότερους τηλεθεατές

Στις δε επιμέρους ερωτήσεις που αφορούν ειδικά τα δελτία ειδήσεων της ΕΡΤ:

  • Το 40,9% όσων τα παρακολουθούν έστω και περιστασιακά, δηλώνουν ότι συγκριτικά με το παρελθόν η δημόσια τηλεόραση είναι «πιο αντικειμενική, πλουραλιστική και ουδέτερη» έναντι μόλις του 7,4% που απαντούν το αντίθετο.
  • Το 42% προτιμά τα δελτία ειδήσεων της ΕΡΤ γιατί είναι «αξιόπιστα και αντικειμενικά».
  • Το 27,6% επειδή είναι «σοβαρά και ψύχραιμα».
  • Το 21,1% για τον πολυθεματικό τους χαρακτήρα.

ert-eidiseis-marc-ereuna.jpg

eidiseis-ert-marc-ereuna.jpg

ert-marc-eidiseis-ereuna.jpg

Οι πολίτες δηλώνουν ότι οι νέες εκπομπές και σειρές μυθοπλασίας της ΕΡΤ έχουν συμβάλει στην αλλαγή της εικόνας για τη Δημόσια Τηλεόραση, σύμφωνα με την έρευνα της Marc.

Ειδικότερα, το 75,2% των πολιτών απαντούν ότι το ψυχαγωγικό της πρόγραμμα έχει βελτιωθεί τους τελευταίους 12 μήνες, ενώ το 63,2% των ερωτηθέντων αναδεικνύουν ως μεγάλο πλεονέκτημα της ΕΡΤ το ψυχαγωγικό της πρόγραμμα, όταν το ποσοστό αυτό ήταν 43,1% έναν χρόνο πριν.

ellinikes-seires-ert-marc-ereuna.jpg

ert-ereuna-psihagogia.jpg

ERTFLIX - Η πλατφόρμα της ΕΡΤ που έχει κερδίσει τους τηλεθεατές - Τι δείχνει η έρευνα της Marc

Ιδιαίτερη απήχηση, τέλος, φαίνεται να έχει η νέα ψηφιακή πλατφόρμα ERTFLIX, την οποία γνωρίζει το 59,1% των πολιτών (από 34,2% τον προηγούμενο Μάιο), με τη συντριπτική πλειονότητα (86,6%) να δηλώνουν ικανοποιημένοι από το πλούσιο περιεχόμενο της.

ert-ertflix-marc-ereuna.jpg

Θωμάς Γεράκης, διευθύνων Σύμβουλος ΕΡΤ, για έρευνα Marc: «Η απαρχή ενός επιτυχημένου rebranding»

Στη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε με αφορμή την έρευνα της Marc o διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Θωμάς Γεράκης, τόνισε μεταξύ άλλων:

«Στόχος της έρευνας ήταν η αποτύπωση της εικόνας της δημόσιας τηλεόρασης έτσι όπως την αντιλαμβάνεται το τηλεοπτικό κοινό. Η σύγκριση των στοιχείων της παρούσας έρευνας με προηγούμενη έρευνα -που διεξήχθη έναν χρόνο πριν- καταγράφουν αξιοσημείωτες διαφορές σε όλους τους δείκτες αξιολόγησης της εικόνας της ΕΡΤ. Συγκεκριμένα:

  • » Η βελτίωση της συνολικής εικόνας της ΕΡΤ τους τελευταίους 12 μήνες είναι εντυπωσιακή. Σπάνια συναντάμε τέτοιες μεταβολές χαρακτηριστικών εικόνας σε τόσο μικρό διάστημα -πολύ περισσότερο σε ταλαιπωρημένα brands, όπως αυτό της δημόσιας τηλεόρασης που βαρύνεται με χρόνια αρνητικά στερεότυπα.

ertflix-marc-ereuna-tiletheasi.jpg

ertflix-marc-ereuna-tiletheates.jpg

  • » Η αύξηση της ικανοποίησης των τηλεθεατών από την ΕΡΤ αφορά τόσο τον ειδησεογραφικό, όσο τον ψυχαγωγικό τομέα. Η λειτουργία της ανερχόμενης ψηφιακής πλατφόρμας ERTFLIX κρίνεται ιδιαίτερα επιτυχής και συμβάλλει στην ανάδειξη ενός πιο σύγχρονου προφίλ.
  • » Θα μπορούσε κανείς να μιλήσει κάλλιστα για την απαρχή ενός επιτυχημένου rebranding ή ακόμη και για ένα απροσδόκητο success story σε εξέλιξη. Διότι αυτό που φαίνεται ήδη να καταφέρνει η ΕΡΤ είναι η ολική επανεκκίνησή της που την επανατοποθετεί στον τηλεοπτικό χάρτη και την κάνει την έκπληξη της φετινής τηλεοπτικής χρονιάς».

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ