- CITY GUIDE
- PODCAST
-
26°
Δώρο Πάσχα 2026: Η τελική ημερομηνία για την καταβολή του
Μέχρι πότε καταβάλλεται το ποσό στους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα
Πότε καταβάλλεται το Δώρο Πάσχα 2026 και πώς υπολογίζεται, τι ισχύει με την απουσία λόγω ασθένειας από την εργασία
Μισός μηνιαίος μισθός και λίγο παραπάνω είναι το Δώρο Πάσχα 2026 για όσους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα το δικαιούνται ολόκληρο.
Το Δώρο Πάσχα 2026 καταβάλλεται το αργότερο μέχρι τη Μεγάλη Τετάρτη 8 Απριλίου, που είναι και η τελευταία ημερομηνία, πριν από την οποία ο εργοδότης καλείται να δώσει την τραπεζική εντολή για να πιστωθεί το ποσό στον λογαριασμό του δικαιούχου.
Το δώρο δεν μπορεί να καταβληθεί σε μετρητά ή είδος (π.χ. διατακτικές για σούπερ μάρκετ). Δεν επιτρέπεται να επιστραφεί στον εργοδότη μετά την καταβολή του.
Συνήθως, οι περισσότεροι εργοδότες φροντίζουν ώστε το Δώρο Πάσχα να μπει νωρίτερα από την τελική προθεσμία, προκειμένου οι εργαζόμενοι της επιχείρησης να μπορούν να καλύπτουν τις αυξημένες ανάγκες τους εν όψει της εορταστικής περιόδου.
Δικαιούχοι είναι όλοι οι μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα, ανεξαρτήτως του είδους της σύμβασής τους (π.χ. αορίστου ή ορισμένου χρόνου, πλήρη ή μερική απασχόληση).
Πώς υπολογίζεται το Δώρο Πάσχα 2026
Οι ΓΣΕΕ/ΚΕΠΕΑ έχουν δώσει στη δημοσιότητα έναν πρακτικό οδηγό για τον εύκολο υπολογισμό των χρημάτων, που δικαιούνται ως Δώρο Πάσχα 2026 οι μισθωτοί (είτε με μισθό ή με ημερομίσθιο) στον ιδιωτικό τομέα. Αναλυτικά:
- Η περίοδος υπολογισμού του δώρου είναι από την 1η Ιανουαρίου έως τις 30 Απριλίου κάθε χρόνο.
- Όσοι εργάζονται στην επιχείρηση χωρίς διακοπή τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, το παίρνουν ολόκληρο.
- Αν υπάρχει παραίτηση ή απόλυση μέσα στο πρώτο τετράμηνο του έτους, τότε ο υπολογισμός γίνεται με βάση τον κανόνα που λέει ότι για κάθε 8 ημερολογιακές ημέρες διάρκειας της εργασιακής σχέσης προκύπτει ποσό ίσο με 1/15 του μισού μηνιαίου μισθού ή ένα ημερομίσθιο (σ.σ. όταν πρόκειται για αμειβόμενους με ημερομίσθιο).
- Στην περίοδο υπολογισμού για το Δώρο Πάσχα 2026 υπολογίζονται όλες οι ημέρες που οι εργαζόμενοι απουσίαζαν νόμιμα από την εργασία τους (π.χ. ετήσια άδεια, άδεια μητρότητας, φοιτητική άδεια εξετάσεων).
- Στον υπολογισμό του δώρου λαμβάνεται υπ’ όψιν και η απουσία λόγω ασθένειας (σ.σ. τριήμερη αναρρωτική), ενώ αφαιρούνται τα διαστήματα που ο εργαζόμενος πήρε επίδομα ασθενείας από τον ασφαλιστικό φορέα.
Σημειώνεται ότι Δώρο Πάσχα 2026 δικαιούνται και οι άνεργοι της ΔΥΠΑ, οι οποίοι συνεχίζουν να λαμβάνουν το επίδομα ανεργίας ή το πήραν κάποια στιγμή μέσα στο πρώτο τετράμηνο της τρέχουσας χρονιάς.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αιτήσεις έως τα μέσα του 2027
Η δημοκρατία δεν μπορεί να εξαρτήσει την πορεία της από τις ερμηνείες θα δώσει ο Άρειος Πάγος στα νομικίστικα τερτίπια που θα εφεύρουν οι νεοφασίστες
«Θα κινηθώ δικαστικά για την προστασία της προσωπικότητάς μου», γράφει σε ανάρτησή του
«Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε με αποσπασματικές λογικές», τόνισε ο Περιφερειάρχης Αττικής
Τη σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Αγροτικής Πολιτικής προτείνει το κόμμα της Χαριλάου Τρικούπη
Μενδώνη: «Η Ελλάδα χτίζει γέφυρες πολιτισμού στις Πρέσπες»
Στο Καστελλόριζο βρέθηκε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής
Ανοίγει ο δρόμος για επενδύσεις 1 δισ. ευρώ
«Ήταν ταγμένος στην αποστολή του δημόσιου λειτουργού»
Η ημερομηνία που περιμένουν πώς και πώς οι καταναλωτές
«Δεν πρέπει η πορεία αυτή να σταματήσει»
Τα κρίσιμα ζητήματα για τα πανεπιστήμια που μπαίνουν στην ατζέντα
Αυξήσεις έως και 55% στην ενέργεια - Έντονες πιέσεις σε στέγαση, μεταφορές και υπηρεσίες
Η απόφαση για την ένταξή του στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας ελήφθη από τον Κυριάκο Μητσοτάκη
Οι δικαιούχοι και τα ποσά που δίνονται
Γιατί τα λόγια του ΥΠΕΞ των ΗΠΑ στην Πνύκα δεν έχουν καμία σημασία
Ποιες μεταφορές μπαίνουν στο μικροσκόπιο της Εφορίας
Η απάντηση για τα σχόλια που δέχθηκε
Γιατί πληρώνονται αρκετά νωρίτερα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.