- CITY GUIDE
- PODCAST
-
25°
Τέλη Κυκλοφορίας 2026: Πώς διαμορφώνονται τα πρόστιμα - Η καταληκτική ημερομηνία
Ποιοι είναι οι πέντε τρόποι πληρωμής
Τέλη Κυκλοφορίας 2026: Πώς διαμορφώνονται τα πρόστιμα - Η καταληκτική ημερομηνία
Σε 23 ημέρες εκπνέει η προθεσμία για την πληρωμή των Τελών Κυκλοφορίας 2026. Σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι και το Σαββατοκύριακο είχαν εξοφλήσει τα τέλη κυκλοφορίας περίπου 700.000 από τους περίπου 5,5 εκατομμύρια ιδιοκτήτες ΙΧ, με τα έσοδα να διαμορφώνονται σε περίπου 115 εκατομμύρια ευρώ, έναντι συνολικού στόχου γύρω στο 1,2 δισεκατομμύριο έως τη λήξη της προθεσμίας.
Η πληρωμή των Τελών Κυκλοφορίας 2026 από τους ιδιοκτήτες των οχημάτων μπορεί να γίνει με πέντε τρόπους.
Πώς γίνεται η εκτύπωση των Τελών Κυκλοφορίας 2026;
Για να εκτυπώσετε τα Τέλη Κυκλοφορίας 2026 χωρίς τους κωδικούς Taxisnet μπορείτε να μπείτε ΕΔΩ. Δείτε βήμα - βήμα πώς μπορείτε να εκτυπώσετε τα Τέλη Κυκλοφορίας:
- Συμπληρώνω τον ΑΦΜ, που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας
- Συμπληρώνω τον αρ. κυκλοφορίας του οχήματος, που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας
- Επιλέγω το έτος τελών κυκλοφορίας
- Επιλέγω «Εκτύπωση»

Τέλη Κυκλοφορίας 2026: Ποιοι είναι οι 5 τρόποι πληρωμής;
Οι ιδιοκτήτες έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν τα Τέλη Κυκλοφορίας με πέντε διαφορετικούς τρόπους:
- Μέσω της πλατφόρμας myAADE, στην ενότητα myCAR, με τη χρήση των κωδικών TAXISnet και του 23ψήφιου κωδικού πληρωμής RF στο ειδοποιητήριο.
- Μέσω του myAADEapp, στην επιλογή myWallet > Τέλη Κυκλοφορίας, όπου εμφανίζεται ο κωδικός πληρωμής.
- Με QR code σε μηχάνημα αυτόματων συναλλαγών (ATM), σκανάροντας το ειδοποιητήριο και ακολουθώντας τις οδηγίες.
- Με e-banking, εισάγοντας τον 23ψήφιο RF κωδικό.
- Σε φυσικά καταστήματα τραπεζών ή ΕΛΤΑ, επιδεικνύοντας το ειδοποιητήριο.
Ποια τα πρόστιμα για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2026;
Όπως και πέρυσι, τα ποσά παραμένουν αμετάβλητα, χωρίς αυξήσεις, ενώ τα πρόστιμα για όσους καθυστερήσουν να πληρώσουν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2026 ξεκινούν από 25% και φτάνουν έως και 100% του ποσού.
Τα πρόστιμα για την καθυστερημένη πληρωμή είναι κλιμακωτά: 25% επί του ποσού αν τα τέλη πληρωθούν εντός Ιανουαρίου, 50% αν πληρωθούν τον Φεβρουάριο και 100% από την 1η Μαρτίου και μετά. Σε κάθε περίπτωση, το πρόστιμο δεν μπορεί να είναι κάτω από 30 ευρώ. Έτσι, για τέλη ύψους 100 ευρώ, ο ιδιοκτήτης θα πληρώσει 130 ευρώ αν καθυστερήσει έως τον Ιανουάριο, 150 ευρώ αν εξοφλήσει τον Φεβρουάριο και 200 ευρώ από τον Μάρτιο και μετά.

Η προθεσμία για την πληρωμή των Τελών Κυκλοφορίας 2026 εκπνέει στις 31 Δεκεμβρίου 2025.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
9 για παράνομη άσκηση επαγγέλματος μέσω social media
Αιτήσεις έως τα μέσα του 2027
Η δημοκρατία δεν μπορεί να εξαρτήσει την πορεία της από τις ερμηνείες θα δώσει ο Άρειος Πάγος στα νομικίστικα τερτίπια που θα εφεύρουν οι νεοφασίστες
«Θα κινηθώ δικαστικά για την προστασία της προσωπικότητάς μου», γράφει σε ανάρτησή του
«Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε με αποσπασματικές λογικές», τόνισε ο Περιφερειάρχης Αττικής
Τη σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Αγροτικής Πολιτικής προτείνει το κόμμα της Χαριλάου Τρικούπη
Μενδώνη: «Η Ελλάδα χτίζει γέφυρες πολιτισμού στις Πρέσπες»
Στο Καστελλόριζο βρέθηκε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής
Ανοίγει ο δρόμος για επενδύσεις 1 δισ. ευρώ
«Ήταν ταγμένος στην αποστολή του δημόσιου λειτουργού»
Η ημερομηνία που περιμένουν πώς και πώς οι καταναλωτές
«Δεν πρέπει η πορεία αυτή να σταματήσει»
Τα κρίσιμα ζητήματα για τα πανεπιστήμια που μπαίνουν στην ατζέντα
Αυξήσεις έως και 55% στην ενέργεια - Έντονες πιέσεις σε στέγαση, μεταφορές και υπηρεσίες
Η απόφαση για την ένταξή του στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας ελήφθη από τον Κυριάκο Μητσοτάκη
Οι δικαιούχοι και τα ποσά που δίνονται
Γιατί τα λόγια του ΥΠΕΞ των ΗΠΑ στην Πνύκα δεν έχουν καμία σημασία
Ποιες μεταφορές μπαίνουν στο μικροσκόπιο της Εφορίας
Η απάντηση για τα σχόλια που δέχθηκε
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.