- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ν. Ταχιάος: Έρχεται ο νέος αυτοκινητόδρομος της Βόρειας Ελλάδας - Ποιες πόλεις θα ενώσει
Το έργο έχει προϋπολογισμού 248 εκατ. ευρώ συνολικού μήκους 43 χλμ.
Η ένωση της Δράμας με τις γύρω μεγάλες πόλεις αποτελεί ένα χρόνιο πρόβλημα για όλους τους διερχόμενους οδηγούς
Ένας νέος σημαντικός οδικός άξονας που θα αναβαθμίσει τις οδικές μετακινήσεις στη Βόρεια Ελλάδα πλησιάζει στην υλοποίησή του, όπως επιβεβαίωσε έπειτα από την αυτοψία που πραγματοποίησε στην Καβάλα και ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος.
Στο επίκεντρο των επαφών που είχε ο υφυπουργός με δημάρχους και τοπικούς φορείς από την Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας βρέθηκαν τα έργα υποδομής και οδικής ασφάλειας, με τον κ. Νίκο Ταχιάο να τονίζει την ανάγκη για διαρκή επικοινωνία με τους τοπικούς φορείς, προκειμένου να υπάρξει καλύτερη κατανόηση των προβλημάτων στον τομέα των μεταφορών.
Στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο υφυπουργός αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στην ολοκλήρωση του μεγάλου έργου που θα συνδέσει την Καβάλα με τη Δράμα και κατ’ επέκταση τη Δράμα με την Αμφίπολη μέσω του οδικού άξονα της Εγνατίας, που αυτή την περίοδο βρίσκεται στη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας, σημειώνοντας πως υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση.
Ειδικότερα, το οδικό έργο, προϋπολογισμού 248 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) αφορά στην αναβάθμιση της Εθνικής Οδού Δράμας – Αμφίπολης, συνολικού μήκους 43 χλμ., είτε με αποκατάσταση και διαπλάτυνση τμημάτων της υπάρχουσας οδού είτε με κατασκευή νέων τμημάτων κατά μήκος του τμήματος από Παλιοκώμη σε Μαυρολεύκη και από Μαυρολεύκη σε Δράμα.
Η κύρια αρτηρία θα αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο με αποκατάσταση της υπάρχουσας οδοποιίας για περίπου 13,5 χλμ. και κατασκευή νέων τμημάτων περίπου 29,5 χλμ..
Η διάρκεια της σύμπραξης θα ανέρχεται κατά μέγιστο σε 30 έτη (3 έτη κατασκευαστική περίοδος και 27 έτη συντήρησης και λειτουργίας). Η διάρκεια της σύμπραξης θα οριστικοποιηθεί κατά το Στάδιο Β.Ι (διάλογος) της διαδικασίας ανάθεσης.
Η οδική σύνδεση Δράμας - Αμφίπολης – Εγνατίας Οδού, αποτελεί τον βασικό άξονα εξυπηρέτησης των εμπορευματικών και επιβατικών κυκλοφοριακών ροών μεταξύ της πόλης της Δράμας αλλά και της ευρύτερης περιοχής με τον οδικό άξονα της Εγνατίας Οδού που διατρέχει την Β. Ελλάδα και συνδέεται με πόλεις, λιμάνια, αεροδρόμια αλλά και βιομηχανικές περιοχές.
Η ένωση της Δράμας με τις γύρω μεγάλες πόλεις, με ένα σύγχρονο και ασφαλή οδικό άξονα, όπως είναι η Εγνατία Οδός, αποτελεί ένα χρόνιο πρόβλημα για όλους τους διερχόμενους οδηγούς, αλλά και όσους εισέρχονται στη χώρα μας από τα βόρεια σύνορά της, με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη και τη νότια Ελλάδα.
Το έργο περιλαμβάνει πλήθος ανισόπεδων κόμβων (Παλαιοκώμης, Ροδολίβους, Μαυρολεύκης, Περιφερειακής Δράμας κ.ά.), που θα αναβαθμίσουν τη συνδεσιμότητα της περιοχής, ενώ η χάραξη αποφεύγει διελεύσεις μέσα από κατοικημένες περιοχές, βελτιώνοντας έτσι τόσο την ασφάλεια όσο και την ποιότητα ζωής.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Χαρακτήρισε τον συνδυασμό «ανησυχητικό κοκτέιλ»
Με ανατροπή του αποτελέσματος του πρώτου γύρου
Η πρόταση της παράταξης «Αθήνα Ψηλά»
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
Έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στους στενούς δεσμούς Ελλάδας και ΗΠΑ που ενισχύονται ολοένα και περισσότερο
Πολύ σημαντικό έργο χαρακτήρισε την επέκταση του Μετρό προς την Γλυφάδα
«Είμαι διαθέσιμος για διάλογο», δηλώνει ο Υπουργός
Τα καλά νέα αφορούν κυρίως τη νότια Ευρώπη
O βουλευτής Κιλκίς του ΠΑΣΟΚ μιλάει για όλα στο νέο podcast της ATHENS VOICE
Το βιβλίο αναφέρεται στην επιτυχία έξι μικρών κρατών
Ο ναός βρίσκεται εντός της ζώνης προστασίας του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης
«Η υγεία του πρωτογενούς τομέα είναι κάτι το οποίο πρέπει να μας απασχολεί όλους» σημείωσε ο πρωθυπουργός
Αναλυτικά το ωράριο μέχρι το τέλος του έτους
Πώς υπολογίζεται το ποσό
Ποιοι είναι οι πέντε τρόποι πληρωμής
Τι δήλωσε σε συνέντευξή του
Πάνω από 1.500 Έλληνες από ΗΠΑ και Καναδά βολιδοσκόπησαν τη δυνατότητα επιστροφής τους
Δυστυχώς, η χώρα οδεύει σε ένα ακόμα εφιαλτικό αδιέξοδο. Το πολιτικό προσωπικό έχει διαγράψει από τη μνήμη του τα χρόνια και τις σκληρές συνέπειες της κρίσης.
Οι δύο μονομάχοι είναι ο Δημήτρης Αναστασόπουλος και ο Ανδρέας Κουτσόλαμπρος
Η ακτινογραφία της ελληνικής αγοράς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.