Πολιτικη & Οικονομια

Μητσοτάκης για εκπαιδευτικούς: Αν κάποιος αρνείται να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα

Το Υπουργείο Παιδείας εξετάζει προτάσεις για μείωση της ύλης

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
UPD
Κυριάκος Μητσοτάκης

Κυριάκος Μητσοτάκης: Ο πρωθυπουργός στο Υπουργείο Παιδείας - Οι δηλώσεις για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και τη μείωση της ύλης

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε το πρωί της Παρασκευής (25.4) στο Υπουργείο Παιδείας. Ο πρωθυπουργός έστειλε το μήνυμά του για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, τονίζοντας ότι «αν κάποιος αρνείται να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης». 

Μάλιστα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ότι ήδη το Υπουργείο Παιδείας εξετάζει προτάσεις σχετικά με τη λελογισμένη μείωση της διδακτέας ύλης. Συγκεκριμένα, ο πρωθυπουργός σημείωσε ότι «συζητήσαμε την πορεία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και νομίζω ότι εδώ πρέπει να είμαστε ειλικρινείς ότι είναι μια καινούργια διαδικασία, η οποία ακόμα δεν έχει φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Και εδώ θέλω να είμαι πολύ σαφής, ειδικά για την κατηγορία εκείνων των εκπαιδευτικών που αρνούνται επί της αρχής να αξιολογηθούν. Η θέση μας εδώ με ξεκάθαρη και κατεύθυνση που έχω δώσει το Υπουργείο πολύ σαφής: Αν κάποιος αρνείται επί της αρχής να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης».

Κυριάκος Μητσοτάκης και Σοφία Ζαχαράκη
Κυριάκος Μητσοτάκης και Σοφία Ζαχαράκη © ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI

Μητσοτάκης: Προτάσεις για λελογισμένη μείωση της ύλης

Ο κ. Μητσοτάκης σε άλλο σημείο ανέφερε ότι εξετάζονται προτάσεις για μια λελογισμένη μείωση της ύλης. «Πιστεύω ότι θα πρέπει να ασχοληθούμε περισσότερο και το συζητήσαμε με την Υπουργό στο ωρολόγιο πρόγραμμα, με την ποιότητα αλλά και την ποσότητα της ύλης. Και με ικανοποίηση άκουσα ότι εξετάζονται προτάσεις από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για μια λελογισμένη μείωση της ύλης, έτσι ώστε να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα».

Το ζήτημα του επαγγελματικού προσανατολισμού επίσης τέθηκε στη σύσκεψη: «ένα ζήτημα το οποίο πιστεύω ότι απασχολεί όλους τους γονείς αλλά και όλα τα παιδιά που έχει να κάνει με τον επαγγελματικό προσανατολισμό και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά ενδεχομένως σε μια νεότερη ηλικία. Στην τρίτη γυμνασίου ίσως είναι η κατάλληλη εκείνη τη στιγμή να εντοπίσουμε τις κλίσεις τους, τις δεξιότητές τους και τα ενδιαφέροντά τους, ώστε να τους κατευθύνουμε ως προς το ακαδημαϊκό αλλά και το επαγγελματικό τους μέλλον».

ΠΡΟΣΦΑΤΑ