Πολιτικη & Οικονομια

Οι απαντήσεις του Forrest Gump 228

Μέλος της κίνησης για την κατάργηση των πλαστικών σωληναρίων που δεν τυλίγονται σταθερά όταν τελειώνει η οδοντόκρεμα

Νίκος Ζαχαριάδης
ΤΕΥΧΟΣ 228
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

1 Άσχετο, αλλά δεν είναι σαδιστικό να συμπεριλαμβάνεται στα δελτία για όσους έχουν προβλήματα ακοής η είδηση ότι «εντυπωσίασε η Βασίλισσα της Ποπ στη συναυλία της»;
Όχι, διότι δεν απευθύνεται στους κανονικούς, αλλά σε όσους 50χρονους και 60χρονους πήγαν στο ΟΑΚΑ και φυσικά απέκτησαν προβλήματα ακοής μετά τη συναυλία, λόγω της έντασης του ήχου που ήταν πολύ μεγάλη για τις αντοχές τους. Οπότε προσπαθούν να τους παρηγορήσουν, δείχνοντάς τους ότι δεν κουφάθηκαν χωρίς σοβαρό λόγο.

2 Γιατί όλοι σχολιάζουν τόσο ειρωνικά τις Φιλιππινέζες που συνόδευαν τις οικογένειες των τηλεδιάσημων στα βαφτίσια της κόρης της Ελένης Μενεγάκη; Δηλαδή θα ήταν πιο σωστό να έκοβαν κυριακάτικα το ρεπό της κανονικής νταντάς;
Ίσα-ίσα που η επιλογή τους να φέρουν τις Φιλιππινέζες και όχι τις κανονικές νταντάδες από τις χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης δείχνει διακριτικότητα και ευαισθησία. Διότι, ως γνωστόν, οι Φιλιππινέζες είναι Καθολικές. Δηλαδή δεν τις ενδιαφέρει ένα ορθόδοξο μυστήριο όπως η βάφτιση, άρα δεν θα αισθανθούν ασεβείς επειδή παρακολουθούν τα παιδιά και όχι τα λόγια του παπά. Εξάλλου βολεύει περισσότερο που είναι έτσι μικρόσωμες, διότι όταν κάθονται στο πίσω κάθισμα του SUV, δεν πιέζουν με το βάρος τους τις πίσω αναρτήσεις και δεν χαλάνε τη συμμετρική εικόνα του αυτοκινήτου, όταν το φωτογραφίζουν να φτάνει στο χώρο της δεξίωσης. Και, τέλος, βολεύουν περισσότερο από τις κανονικές Ανατολικοευρωπαίες νταντάδες, γιατί ούτε ξανθές είναι ούτε botox κάνουν, οπότε δεν κινδυνεύεις να τις μπερδέψεις με κάποια επώνυμη καλεσμένη.

3 Ο Γιώργος Αυτιάς έχει πίσω του μια μεγάλη οθόνη που δείχνει ζωντανά την Αττική Οδό. Πώς γίνεται τόσα χρόνια να μην έχει γίνει σε αυτό το συγκεκριμένο σημείο που φαίνεται ούτε ένα ατύχημα; Το ξέρω γιατί αυτός είναι ο λόγος που τον παρακολουθώ κάθε πρωί.
Μάλλον επειδή σε εκείνο το σημείο είναι τόσο έντονη η αύρα του παρουσιαστή, που οι οδηγοί βλέπουν φαντάσματα συνταξιούχων να περνάνε το δρόμο και κόβουν ταχύτητα για να μην τους πατήσουν.

4 Τι έχουν πάθει όλοι και μιλάνε για το «ύψος του πήχη»; Πότε ο ένας τον βάζει ψηλά, πότε ο άλλος τον βάζει χαμηλά, αλλά τελικά δεν βλέπω κανέναν να πηδάει.
Μα για να πηδήξει κάποιος, πρέπει πρώτα να έχουν συμφωνήσει για ποιον πήχη μιλάμε. Αν πρόκειται γι’ αυτόν που χρησιμοποιούν στο άλμα εις ύψος και που ο πολιτικός πρέπει να περάσει από πάνω (οπότε όσο πιο ψηλά, τόσο πιο δύσκολο) ή γι’ αυτόν που χρησιμοποιούν στο χορό limbo, οπότε ο βαθμός δυσκολίας αυξάνεται όσο χαμηλώνει το ύψος, γιατί ο πολιτικός πρέπει να περάσει από κάτω του και μάλιστα χορεύοντας. Τέλος, μια τρίτη σχολή πολιτικών αναλυτών ισχυρίζεται ότι πρόκειται για μια μεγάλη παρεξήγηση: Ότι δηλαδή όταν λένε για το «πόσο ψηλά πρέπει να φτάσει ο πήχης», εννοούν το κόκαλο του χεριού που ονομάζεται πήχης και η συζήτηση αφορά στο πόσο ψηλά πρέπει να σηκώνουν το χέρι οι βουλευτές όταν ψηφίζουν στις ψηφοφορίες. Βέβαια τώρα τελευταία έχουν εμφανιστεί και αυτοί που πιστεύουν ότι η συζήτηση δεν αφορά ΤΟΝ πήχη, αλλά ΤΟ «ΠιΧι» και αναφέρεται στα γράμματα «Πι» και «Χι» που αποτελούν τη συντομογραφία τού «Προ Χριστού». Συνεπώς, όταν κάποιος μιλάει για το «ύψος του π.Χ.» εννοεί ότι άρχισε να μιλάει για το «Προ Χριστού» (δηλ. για την κατάσταση πριν εμφανιστεί ο συγκεκριμένος πολιτικός Σωτήρας), πολύ ψηλά. Δηλαδή πολύ κοντά στην αρχή της ομιλίας του και συνεπώς το «έκαψε» σαν επιχείρημα πολύ νωρίς.

5 Τελικά πώς πείστηκε ο νομάρχης Ψωμιάδης να παίξει στο σίριαλ «Λόλα»;
Του είπαν ότι θα είναι ο Σοκολάτας Καρνέισον, που έρχεται όταν πιάνει φωτιά η αποθήκη του Σαμ και κινδυνεύει η Λόλα. Οπότε δέχτηκε γιατί ο ρόλος συμβολίζει την επέμβασή του ως «σοκολάτας του ΛΑΟΣ», τώρα που έχει πιάσει φωτιά το Μαξίμου και κινδυνεύει ο Κώστας.

6 Είδα στο Star τον Πασχάλη να δηλώνει απογοητευμένος από τη συναυλία της Madonna, επειδή δεν τραγούδησε, λέει, το “Frozen”. Πώς μπόρεσε να του το κάνει αυτό;
Κι όμως είχε καλές προθέσεις: Δεν ήθελε να του θυμίσει τη γυναίκα του.