- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ταχιάος: Η σήραγγα στην Κατεχάκη έπρεπε να γίνει - Αυτό που άλλαξε ήταν η μέθοδος
«Προφανώς υπάρχει μια ολιγωρία των υπαλλήλων της "Ελληνικό Μετρό"», αναφέρει ο υφυπουργός


Ο Νίκος Ταχιάος για τη σήραγγα 160 μέτρων που κατασκευάστηκε κάτω από την Κατεχάκη για τα έργα της Γραμμής 4 του Μετρό
Διευκρινίσεις έδωσε σήμερα (18.3) ο υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, για τη διάνοιξη σήραγγας 150 μέτρων εκτός μελέτης στη γραμμή 4 του Μετρό στην Κατεχάκη.
Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο, η σήραγγα θα έπρεπε να κατασκευαστεί, αλλά όχι με τη μέθοδο που έγινε η διάνοιξη. «Μιλάμε για μια σήραγγα, η οποία ούτως ή άλλως έπρεπε να κατασκευαστεί. Κάτω από την οδό Κατεχάκη υπάρχει μια πολύ μεγάλη σήραγγα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί κατά κάποιον τρόπο και ως αμαξοστάσιο, αλλά και ως χώρος ελαφράς συντήρησης των συρμών της γραμμής 4. Αυτή λοιπόν η σήραγγα κατασκευάζεται με άλλη μέθοδο, όχι με μετροπόντικα, αλλά με τη νέα αυστριακή. Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε υποβάλει μια μελέτη και προέβλεπε μια μεθοδολογία που θα έπρεπε να ανοίγει αυτήν τη σήραγγα σε βήματα των 10 μέτρων. Αντί αυτού, πήγε και άνοιξε το μισό πάνω ημικύκλιο της σήραγγας σε ένα μήκος 160 μέτρων. Άλλαξε τη μεθοδολογία», δήλωσε ο κ. Ταχιάος στον ΣΚΑΪ.
Νίκος Ταχιάος: Θα γίνει ΕΔΕ και θα υπάρξουν κυρώσεις
Μάλιστα, σε ερώτηση για το αν αυτή η αλλαγή οφείλεται σε λάθος, ο Νίκος Ταχιάος απάντησε: «Προφανώς όχι από λάθος. Δεν δικαιολογείται λάθος σε μια εταιρεία 7ης τάξεως. Δεν θα το ερμηνεύσω, αυτό είναι ζήτημα της "Ελληνικό Μετρό". Η σήραγγα αυτή έπρεπε να γίνει, είναι κομμάτι του έργου, αυτό που άλλαξε ήταν η μέθοδος. Προφανώς υπάρχει μια ολιγωρία των υπαλλήλων της "Ελληνικό Μετρό", οι οποίοι δεν ενημέρωσαν εγκαίρως τη διευθύνουσα υπηρεσία για την αλλαγή της μεθόδου. Το γιατί έγινε αυτό, δεν μπορώ να το εξηγήσω, για αυτό και θα γίνει ΕΔΕ και θα υπάρξουν κυρώσεις».
«Οι υποδομές παρακολουθούνται σε καθημερινή βάση διαρκώς. Υπάρχουν σταθμοί, οι οποίοι παρακολουθούν συγκεκριμένα σημεία και υπολογίζουν τις καθιζήσεις. Αυτό που έλεγε το έγγραφο της "Ελληνικό Μετρό" είναι ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές καθιζήσεις αν η μέθοδος αυτή δεν είναι σωστή. Αποδεικνύεται ότι δεν έχει υπάρξει όμως καμία καθίζηση. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, ούτε για τα νοσοκομεία, ούτε για τον δρόμο. Μιλάμε για μια σήραγγα, η οροφή της οποίας είναι σε βάθος άνω των 20 μέτρων», κατέληξε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι απάντησε η αναπληρώτρια υπουργός υγείας
Το «ψηφιακό μάτι» της εφορίας ενεργοποιήθηκε από την περασμένη Δευτέρα
Το μήνυμα του πρωθυπουργού για ασφαλή οδήγηση ενόψει Πάσχα
Η Ιστορία ως Εργαλείο Εξωτερικής Πολιτικής
Το υπουργείο Πολιτισμού έχει ήδη ενημερώσει την Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Τι είπε για τον Αλέξη Τσίπρα
Αν θα είχε αξία κάποιο ρεπορτάζ, θα ήταν ένα που θα παρουσίαζε τα καταστήματα που έχουν τις φτηνότερες τιμές
Όλοι οι ένστολοι θα αποκτήσουν πολιτική ταυτότητα
Αναφέρθηκε και στο νομοσχέδιο που έρχεται για τις επιστροφές των παράτυπων μεταναστών
Ο πρόεδρος του κόμματος είχε συνάντηση με εκπροσώπους των εργαζομένων και της ΕΣΗΕΑ
Tι αναφέρει σε ανάρτηση του
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ τόνισε την ανάγκη στήριξης των εμπόρων αλλά και των καταναλωτών
Στο επίκεντρο τα εξοπλιστικά 2025-2036 και ο Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ μίλησε για την πορεία του στο κόμμα και τις γυναίκες της ζωής του
Οφείλουμε να γίνουμε η φωνή αυτών των γυναικών. Να συνεχίσουμε να αντιστεκόμαστε, να πιέζουμε, να διεκδικούμε. Μέχρι να ακουστεί ξανά η δική τους φωνή
«Τα πράγματα είναι δυσκολότερα από ποτέ»
Τι δήλωσε η πρόεδρος της Πλέυσης Ελευθερίας
Η συνάντηση του πρωθυπουργού με τον πρόεδρο του Eurogroup
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.