Πολιτικη & Οικονομια

Κτηματολόγιο: Άνοιξε η πλατφόρμα για ηλεκτρονική έκδοση αριθμού προτεραιότητας

Δείτε βήμα- βήμα την πρόσβαση στην υπηρεσία

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Κτηματολόγιο: Ξεκίνησε η λειτουργία της πλατφόρμας για την έκδοση προτεραιότητας
© Nomadic Julien/Unsplash

Κτηματολόγιο: Άνοιξε η πλατφόρμα για την ηλεκτρονική έκδοση αριθμού προτεραιότητας - Βήμα- βήμα η πρόσβαση στην υπηρεσία

Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Ελληνικό Κτηματολόγιο ανακοινώνουν ότι από σήμερα αρχίζει να λειτουργεί η νέα πλατφόρμα για την έκδοση αριθμού προτεραιότητας στο Κτηματολογικό Γραφείο Αθηνών.

Η νέα πλατφόρμα για την έκδοση αριθμού προτεραιότητας αποτελεί πλέον τον μοναδικό τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών για τις συναλλαγές τους με τα Κτηματολογικά Γραφεία που την διαθέτουν, βάζοντας τέλος στην τριτοκοσμική κατάσταση με τις χειρόγραφες λίστες και τους «επαγγελματίες» διακινητές εισιτηρίων.

Ο πολίτης θα λαμβάνει στο κινητό του τον αριθμό προτεραιότητας και θα μπορεί να παρακολουθεί οποιαδήποτε στιγμή μέσω της πλατφόρμας την εξέλιξη της αναμονής, ώστε να προγραμματίσει την παρουσία του στην υπηρεσία δίχως να απαιτείται πολύωρη αναμονή.

Πρόσβαση στην υπηρεσία έχουν το σύνολο των πολιτών μέσω του ktimatologio.gov.gr επιλέγοντας το: «Έκδοση αριθμού προτεραιότητας για εξυπηρέτηση σε ΚΓ», με χρήση των προσωπικών κωδικών taxisnet της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Για ποιες υπηρεσίες απαιτείται η έκδοση αριθμού προτεραιότητας 

Κατηγορία Α: Υποβολή αιτήσεων για καταχώριση εγγραπτέων πράξεων και χορήγηση πιστοποιητικών και αντιγράφων που δεν εκδίδονται ηλεκτρονικά.

Κατηγορία Β: Παραλαβή πιστοποιητικών, αποσπασμάτων και αντιγράφων.

Κατηγορία Γ: Ενεχυροφυλακείο. Η κατηγορία αυτή περιλαμβάνει την κατάθεση αιτήσεων για εγγραφή συμβάσεων ενεχύρου του ν.2844/2000, καθώς και την έκδοση και χορήγηση αντιγράφων σύμβασης ή παραρτημάτων αυτής.

Όσα πρέπει να γνωρίζει ο πολίτης

1. Η λήψη αριθμού προτεραιότητας μέσω της πλατφόρμας αρχικά θα ισχύει για το Κτηματολογικό Γραφείο Αθηνών (με έδρα την Αθήνα), και σταδιακά θα ενταχθούν τα Κτηματολογικά Γραφεία Αττικής (με έδρα το Κορωπί) και Πειραιώς και Νήσων (με έδρα τον Πειραιά).

2. Η δυνατότητα έκδοσης αριθμού προτεραιότητας μέσω της πλατφόρμας θα δίνεται, για την επόμενη ημέρα, από τις 15:00 της προηγούμενης ημέρας έως τις 11:30 της ίδιας ημέρας.

3. Κάθε πολίτης/επαγγελματίας που προσέρχεται για την εξυπηρέτησή του στο Κτηματολογικό Γραφείο θα πρέπει να έχει εκδώσει ηλεκτρονικά αριθμό προτεραιότητας, είτε ενεργεί αυτοπροσώπως για δική του υπόθεση, είτε έχει ιδιότητα εξουσιοδοτημένου προσώπου για να ενεργήσει για λογαριασμό άλλου προσώπου που του έχει δώσει σχετική εξουσιοδότηση.

4. Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός ενεργών αριθμών προτεραιοτήτων ανά πολίτη-ΑΦΜ για κάθε Κτηματολογικό Γραφείο είναι 4 την εργάσιμη ημέρα.

5. Πολίτες που προσέρχονται με αριθμούς προτεραιότητας που δεν είναι ενεργοί ή οι οποίοι δεν έχουν εκδοθεί στα δικά τους στοιχεία, δεν θα μπορούν να εξυπηρετηθούν.

6. Το πρόσωπο που έχει εκδώσει αριθμό προτεραιότητας, κατά την έλευσή του στο κτηματολογικό γραφείο θα πρέπει να προσκομίζει τα απαραίτητα έγγραφα ταυτοπροσωπίας, εξουσιοδότηση εάν ενεργεί για λογαριασμό κάποιου άλλου, καθώς και τον αριθμό προτεραιότητας.

7. Κάθε πολίτης που έχει εκδώσει αριθμό προτεραιότητας και δεν σκοπεύει να προσέλθει στο Κτηματολογικό Γραφείο, οφείλει να τον ακυρώσει εγκαίρως.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ