- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Social media και Πολιτική 2023: Βέλτιστες πρακτικές και 7 χρυσοί κανόνες
Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας και των κοινωνικών μέσων έχει ανοίξει νέες προοπτικές στην πολιτική
Η στρατηγική χρήση των social media στην πολιτική το 2023 - Οι βέλτιστες πρακτικές και οι 7 χρυσοί κανόνες
Τα κοινωνικά μέσα επικοινωνίας έχουν εξελιχθεί σε έναν κρίσιμο και καθοριστικό παράγοντα της επιτυχίας (ή όχι) των πολιτικών εκστρατειών. Η στρατηγική χρήση των κοινωνικών μέσων στην πολιτική έχει καταστεί αναγκαία για την επίτευξη επιτυχημένων εκλογικών αποτελεσμάτων.
Μάλιστα, σύμφωνα με μια έρευνα του PEW Research Center του 2020, το 55% των νεαρών ενηλίκων (ηλικίας 18-29 ετών) στις Ηνωμένες Πολιτείες ανέφερε ότι ενημερώνεται για πολιτικά θέματα μέσω των κοινωνικών μέσων, ενώ το 41% ανέφερε ότι έχει συμμετάσχει σε πολιτικές συζητήσεις σε αυτές τις πλατφόρμες.
Τα social media στην πολιτική το 2023: Οι κανόνες και οι βέλτιστες πρακτικές
Στο πλαίσιο αυτό, ας δούμε πώς χρησιμοποιούνται τα κοινωνικά μέσα στην πολιτική το 2023 και ποιοι είναι οι κανόνες και οι βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθούνται.
Καθορίστε στρατηγικούς στόχους
Κάντε τις ερωτήσεις: τι θέλω να πετύχω, πού θέλω να φτάσω; Πριν αρχίσετε οποιαδήποτε δραστηριότητα στα κοινωνικά μέσα, πρέπει να ορίσετε σαφείς και μετρήσιμους στόχους – ποιοτικούς και ποσοτικούς. Είτε πρόκειται για αύξηση της αναγνωρισιμότητας, ενεργοποίηση του κοινού, ενίσχυση της εικόνας σας, είτε για τη συγκέντρωση χρηματοδοτικών πόρων, πρέπει να έχετε ξεκάθαρο σχέδιο δράσης.
Αναγνωρίστε το κοινό σας
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποιο είναι το κοινό σας και ποιες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων χρησιμοποιεί ή αλλιώς «μπείτε στα παπούτσια» του κοινού σας. Μελετήστε τα δημογραφικά και συμπεριφορικά χαρακτηριστικά και προσαρμόστε τη στρατηγική σας ανάλογα. Μπορεί να χρειαστεί να εστιάσετε σε συγκεκριμένα κοινωνικά δίκτυα που είναι δημοφιλή στο κοινό σας. Αν για παράδειγμα στόχος σας είναι οι νέοι τότε το TikTok μοιάζει πιο κατάλληλο από άλλα. Σύμφωνα με έρευνα του Social Media Examiner, το 73% των μάρκετερ δηλώνει ότι η κατανόηση του κοινού είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής τους στα κοινωνικά μέσα.
Δημιουργήστε αυθεντικό περιεχόμενο
Στη «θάλασσα των πληροφοριών» που κυκλοφορούν στα κοινωνικά μέσα, είναι σημαντικό να δημιουργείτε περιεχόμενο που ξεχωρίζει και προκαλεί engagement. Χρησιμοποιήστε εικόνες, βίντεο, κείμενο και άλλα μέσα για να προβάλετε τα μηνύματα σας με επιτυχία.
Συνδεθείτε με το κοινό σας
Τα κοινωνικά μέσα προσφέρουν μια μοναδική ευκαιρία για διαδραστική επικοινωνία με το κοινό σας. Απαντήστε σε σχόλια, απευθυνθείτε στους ακόλουθούς σας, αναπτύξτε αμοιβαία αλληλεπίδραση. Αυτή η συνεχής επικοινωνία μπορεί να δημιουργήσει έναν στενό δεσμό με το κοινό σας και να ενισχύσει την εμπιστοσύνη και την υποστήριξή τους.
Επικοινωνήστε με τους επαγγελματίες των social media
Στον κόσμο των κοινωνικών μέσων, υπάρχουν ειδικοί επαγγελματίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τη στρατηγική σας. Συνεργαστείτε με εξειδικευμένους στον τομέα του social media marketing για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη δύναμη των κοινωνικών μέσων στην πολιτική. Τα Μέσα εξελίσσονται διαρκώς και μόνο ένας επαγγελματίας ενδέχεται να ακολουθεί τις εξελίξεις σε αυτά.
Συνεχόμενη προσαρμογή
Το marketing στα κοινωνικά μέσα δεν είναι μια μονόπλευρη διαδικασία. Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την ανταπόκριση του κοινού σας και να προσαρμόζετε ανάλογα τη στρατηγική σας. Μελετήστε τι λειτουργεί και τι όχι, και προσπαθήστε να βελτιώσετε συνεχώς την παρουσία σας στα κοινωνικά μέσα.
Τήρηση της νομοθεσίας και των κανόνων των πλατφορμών
Κατά τη χρήση των κοινωνικών μέσων στην πολιτική, είναι απαραίτητο να τηρείτε την ισχύουσα νομοθεσία και τους κανόνες των πλατφορμών. Αυτό περιλαμβάνει την αποφυγή ψευδών πληροφοριών, την προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών και τη συμμόρφωση με τους περιορισμούς που μπορεί να επιβάλλουν οι πλατφόρμες. Αυτό αποτελεί όχι μόνο μια τυπική συμμόρφωση, αλλά και μια στροφή της κοινωνίας σε πιο ηθικές πρακτικές ειδικότερα στις ενέργειες του ψηφιακού marketing.
Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας και των κοινωνικών μέσων έχει ανοίξει νέες προοπτικές στην πολιτική. Ως πολιτικοί και ψηφοφόροι, είναι απαραίτητο να είμαστε ενημερωμένοι και να αξιοποιούμε στο έπακρο τα κοινωνικά μέσα για να επιτύχουμε τους στόχους μας.
Με τη σωστή στρατηγική και την τήρηση των κανόνων και των καλών πρακτικών, τα κοινωνικά μέσα μπορούν να αποτελέσουν ισχυρό εργαλείο για την προώθηση των πολιτικών μας ιδεών, την επικοινωνία με το κοινό και την ενίσχυση της επιρροής μας. Ας αξιοποιήσουμε λοιπόν αυτήν την ευκαιρία και ας συνεχίσουμε να διαμορφώνουμε την πολιτική μας σε έναν ψηφιακό κόσμο που διαρκώς εξελίσσεται.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Τεράστια ανοησία ότι το Εθνικό Σύστημα Υγείας καταρρέει», τόνισε ο υπουργός Υγείας
Ο Άδωνις Γεωργιάδης προσπάθησε να ηρεμήσει τα πνεύματα, ενώ το ΚΚΕ καταδίκασε τη στάση της κ. Κωνσταντοπούλου
Απευθυνόμενη στην αντιπολίτευση, η πρώην υπουργός είπε ότι πρέπει να αλλάξουν το αφήγημά τους
Για το 2025 ο προϋπολογισμός του υπουργείου ανέρχεται σε 575 εκατομμύρια ευρώ
Τι ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρος Σκυλακάκης
Όσα δήλωσε ο πρόεδρος του κόμματος, Σωκράτης Φάμελλος
Νέα δεδομένα αναμένεται να ισχύσουν για τους μοτοσικλετιστές
Νέα στρατηγική και φιλοσοφία στις Ένοπλες Δυνάμεις
Νέα οχήματα για το Πυροσβεστικό Σώμα και άλλους φορείς της Πολιτικής Προστασίας
Ποιες οι προθεσμίες καταχώρισης παραστατικών
Διαδέχεται τον Απόστολο Τζιτζικώστα
Τι λέει ο υπουργός Εξωτερικών για το Κυπριακό και τη Συρία
«Εμείς δεν θα κάνουμε πολιτική για τις καρέκλες» σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Δείτε αναλυτικά ποιοι φορείς προχωρούν σε πληρωμές μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου
Αύριο η αντιπαράθεση πρωθυπουργού και πολιτικών αρχηγών
Tι είπε για την Ζώη Κωνσταντοπούλου
Tι αναφέρει το ρεπορτάζ του πρακτορείου
Ένας πολύπλοκος γραφειοκρατικός μηχανισμός που κοστίζει ακριβά στους φορολογούμενους χωρίς ορατά αποτελέσματα μετά από δέκα χρόνια
Tι είπε για τις διεθνείς εξελίξεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.