Πολιτικη & Οικονομια

«Κρυφές» ανατιμήσεις και 15 κατηγορίες προϊόντων που μπήκαν σε μικρότερες συσκευασίες

Ακόμα και κατά 100γρ.

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Εργαζόμενη σε σούπερ μάρκετ μπροστά από ψυγείο με γαλακτοκωμικά προϊόντα
(φωτογραφία αρχείου) © SOOC

Ανατιμήσεις: Οι 15 κατηγορίες προϊόντων που μπήκαν σε μικρότερες συσκευασίες - Ακόμα και κατά 100γρ. μικρότερες - Η ζάχαρη βρίσκεται στο +8% από πέρυσι, το καλαμπόκι στο +13,5% και το ρύζι στο +25%

«Κρυφές» ανατιμήσεις γίνονται στις μικρότερες συσκευασίες προϊόντων κάθε εβδομάδα. Σύμφωνα με τα τα στοιχεία που συγκέντρωσε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας δεν είναι λίγες οι κατηγορίες των συσκευασμένων τροφίμων που ο όγκος τους... ξεφούσκωσε.

Ειδικότερα, εκτός κάποιων snacks, που η μικρότερη συσκευασία αποτελεί πλέον κανόνα, η έρευνα έδειξε ότι στα ράφια, πλέον, υπάρχουν ακόμα και κατά 100 γρ. μικρότερες συσκευασίες στις εξής κατηγορίες:

  • Γιαούρτια απλά, γιαούρτια με φρούτα, παιδικά γιαούρτια 
  • Τυποποιημένη φέτα, γραβιέρα, κασέρι, κεφαλοτύρι, κεφαλογραβιέρα 
  • Σοκολατούχο γάλα 
  • Αλλαντικά  
  • Κοτόπουλο 
  • Έτοιμη τυρόπιτα 
  • Μαγιονέζες 
  • Ελαιόλαδο  
  • Μπάρες δημητριακών 
  • Ψωμί τοστ, παξιμάδια 
  • Παιδικές κρέμες 
  • Κατεψυγμένα λαχανικά 
  • Μαργαρίνες 
  • Καφέδες 
  • Τροφές για κατοικίδια 

Οι διεθνείς αγορές στέλνουν το μήνυμα πως οι τιμές στα βασικά αγροτικά προϊόντα έχουν σταματήσει να ανεβαίνουν αλλά ως τώρα δεν υπάρχει πραγματική ηρεμία. Η τιμή του σιταριού παραμένει πάνω από τα περσινά επίπεδα, η ζάχαρη βρίσκεται στο +8%, το καλαμπόκι στο +13,5% και το ρύζι στο +25%.

Ωστόσο, πλέο, το ζητούμενο δεν είναι μόνο οι τιμές αλλά η τιμή σε συνάρτηση με την ποσότητα που αγοράζει ο καταναλωτής. Τα στοιχεία της ΕΣΤΑΤ δείχνουν πως βρισκόμαστε ακόμα σε φάση έντασης των επιπτώσεων που ξεκινούν από τους σπόρους, τα λιπάσματα και περνάνε στις πρώτες ύλες, το χαρτί, το πλαστικό και τέλος στο ράφι και την τσέπι του καταναλωτή.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ