Πολιτικη & Οικονομια

«Καλάθι του νοικοκυριού»: Από αύριο προστίθεται στον e-Kαταναλωτής η e-food

Σύμφωνα με τον Άδωνι Γεωργιάδη

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Αδ. Γεωργιάδης: Από αύριο προστίθεται στον e-Kαταναλωτής η e-food με δικό της «καλάθι του νοικοκυριού»
Σούπερ μάρκετ (φωτό αρχείου) © Εurokinissi

Αδ. Γεωργιάδης: Από αύριο προστίθεται στον e-Kαταναλωτής η e-food με δικό της «καλάθι του νοικοκυριού»

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξή του σήμερα (08.11.2022) στον ΣΚΑΪ, δήλωσε ότι από αύριο «προστίθεται στον e-Kαταναλωτής και η εταιρεία e-food, η οποία αποφάσισε να φτιάξει το δικό της καλάθι του νοικοκυριού, το οποίο θα μπορούν οι καταναλωτές εφόσον το επιλέξουν να το παραγγείλουν».

«Ήδη η πρώτη εβδομάδα για το καλάθι του νοικοκυριού ήταν εξαιρετικά ενθαρρυντική και ο ελεύθερος ανταγωνισμός λειτούργησε πάρα πολύ καλά. Πιστεύω ότι κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο θα λειτουργήσει και τη δεύτερη και την τρίτη εβδομάδα. Είμαστε από πάνω για να φέρουμε καλύτερες τιμές στον καταναλωτή» ενώ συμπλήρωσε ότι: «Ετοιμάζεται μια επιπλέον συμπληρωματική υπουργική απόφαση για να διορθωθούν ό,τι ατέλειες εντοπίσαμε. Θέλω οι αλυσίδες που είπαν ότι θα βάλουν πλάτη με το καλάθι να το κάνουν στα αλήθεια και να έχουν εμφανή ταμπελάκια για να βλέπει ο κόσμος τι ψωνίζει. Οι αλυσίδες, η βιομηχανία και όλοι θα κριθούν στο «καλάθι του νοικοκυριού» αν θα ρίξουν τις τιμές τους και αν θα βοηθήσουν τον κόσμο να μπορέσει να βγάλει αυτόν τον δύσκολο χειμώνα. Τα αστεία τελειώσανε».

Στα νέα «καλάθια» της ερχόμενης Τετάρτης – τα οποία θα ανανεωθούν από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ - στα προϊόντα θα αναγράφεται και η τιμή της προηγούμενης εβδομάδας ώστε ο καταναλωτής να παρακολουθεί τη διακύμανσή της.

Το υπουργείο Ανάπτυξης αναμένει εξάλλου και στοιχεία που έχει ζητήσει από τη ΔΙΜΕΑ σχετικά με τα τιμολόγια πώλησης της βιομηχανίας τροφίμων προς τις αλυσίδες για τις κατηγορίες του «καλαθιού», προκειμένου να διαπιστωθεί κατά πόσον έχει υπάρξει συνεισφορά και από την πλευρά της, στην προσπάθεια για συγκράτηση των ανατιμήσεων. Καθώς σε αρκετά από τα πρώτα «καλάθια» που δημοσιοποίησαν κάποιες αλυσίδες, διαπιστώθηκαν πολλά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έναντι επωνύμων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ