Πολιτικη & Οικονομια

Marketing in Practice: Ο ρόλος της συσκευασίας στις πωλήσεις

Το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice and more με θέμα τις συσκευασίες και το πώς αυτές αποτελούν εργαλείο μάρκετινγκ και αύξησης πωλήσεων

A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ο ρόλος της συσκευασίας στις πωλήσεις: Θέμης Σαρανταένας και Γιώργος Αναστασιάδης συζητούν στην τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice and more.

Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.

Στη μοναδική τηλεοπτική εκπομπή για το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα «Marketing in Practice», τα επεισόδια της οποίας μπορείτε να παρακολουθείτε και κάθε Παρασκευή στο athensvoice.gr, παρουσιάζει επιχειρηματικές έννοιες, παραδείγματα και προτάσεις ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.

H συσκευασία αποτελεί το πιο σημαντικό εργαλείο σε κάθε προϊόν. Το προστατεύει, το μεταφέρει με ασφάλεια αλλά ταυτόχρονα επικοινωνεί όλες τις αξίες του, όλα τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα και το διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Ο επιτυχημένος σχεδιασμός της αποτελεί έναν από τους πιο σύνθετους γρίφους στην επιχειρηματικότητα.

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Brand Strategist Γιώργο Αναστασιάδη, συζητούν για τις συσκευασίες και το πώς αυτές αποτελούν εργαλείο μάρκετινγκ και αύξησης πωλήσεων.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως:

  • Για ποιους λόγους η συσκευασία ενός προϊόντος είναι καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας;
  • Ποια είναι τα χαρακτηριστικά (τεχνικά/επικοινωνιακά) που κάνουν μια συσκευασία επιτυχημένη;
  • Ποια η σχέση του Βranding με τον σχεδιασμό της συσκευασίας;
  • Για ποιους λόγους οι συσκευασίες των προϊόντων δημιουργούν συναισθήματα;
  • Με ποιον μηχανισμό μπορούν να προκαλέσουν την αυτόματη επιλογή από τον καταναλωτή;
  • Ποια η διαφοροποίηση στον σχεδιασμό μιας συσκευασίας σήμερα σε Β2Β και Β2C προϊόντα;
  • Τελικά οι συσκευασίες «out of the box» φέρουν την επιτυχία;
  • Από πού πρέπει να ξεκινήσει κάποιος που θέλει να δημιουργήσει μια νέα συσκευασία για το προϊόν του;
  • Κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε/ανανεώνουμε τη συσκευασία;

Παράλληλα ο επιχειρηματίας Βασίλης Μπουρνάς μιλάει για το πώς σχεδίασε την δική του συσκευασία για το λάδι που εμπορεύεται.

Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τα 4 must-haves για τις συσκευασίες των προϊόντων σας!