Πολιτικη & Οικονομια

Το 80% όσων ψωνίζουν online «χάνει» από την εμπειρία καταστήματος

Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι το 35% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι είχαν μια μη ικανοποιητική εμπειρία διαδικτυακών αγορών

the_total_business.jpg
The Total Business
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
PFS: Έρευνα δείχνει ότι το 80% των καταναλωτών δηλώνουν ότι χάνουν τουλάχιστον μία πτυχή των αγορών στο κατάστημα όταν κάνουν αγορές στο διαδίκτυο.

PFS: Έρευνα δείχνει ότι το 80% των καταναλωτών δηλώνουν ότι χάνουν τουλάχιστον μία πτυχή των αγορών στο κατάστημα όταν κάνουν αγορές στο διαδίκτυο.

Η έρευνα έχει δείξει ότι το 80% των καταναλωτών δηλώνουν ότι χάνουν τουλάχιστον μία πτυχή των αγορών στο κατάστημα όταν κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. Οι εταιρείες υπολείπονται όταν πρόκειται για την αναπαραγωγή εμπειριών όταν ψωνίζουν ψηφιακά, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσίευσε η PFS, η οποία ερεύνησε 2.000 καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι το 35% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι είχαν μια μη ικανοποιητική εμπειρία διαδικτυακών αγορών με μια μάρκα που είχαν εμπιστοσύνη αναγκάζοντάς τους να κάνουν περιήγηση αλλού.

Επιπλέον, η μελέτη διαπίστωσε ότι το 23% των καταναλωτών συμφωνεί ότι τα διαδικτυακά καταστήματα δεν αναπτύσσουν αρκετά προσωπική σχέση μαζί τους ή ότι η εταιρεία εστιάζει μόνο στα χρήματά τους και δεν ενδιαφέρεται για την ικανοποίηση τους.

Σύμφωνα με την PFS, το στοιχείο των φυσικών αγορών που αναφέρεται συχνότερα να λείπει στους αγοραστές είναι να μπορούν να αγγίξουν τα προϊόντα, με το 43% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι τους έχει λείψει πολύ να μπορούν να αλληλεπιδράσουν φυσικά με τα προϊόντα. Στους πελάτες λείπει επίσης η επιλογή να δοκιμάζουν τα προϊόντα, με 41% να λέει ότι τους λείπει η επιλογή να δοκιμάσουν χρώμα ή μέγεθος.

Οι εταιρείες έχουν προσπαθήσει να χρησιμοποιήσουν σελίδες chatbots και FAQ για να δώσουν κάποια ανθρώπινη διάσταση στις διαδικτυακές τους εμπειρίες αγορών, αλλά το 21% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι εξακολουθούσαν να πιστεύουν ότι η διαδικτυακή εξυπηρέτηση πελατών είναι ελλιπής.

Η έρευνα ανέφερε επίσης αργή παράδοση (18%), έλλειψη αποθεμάτων (17%) και δύσκολη διαδικασία επιστροφών (14%) ως λόγους για την απώλεια ενδιαφέροντος για μια προηγουμένως προτιμώμενη μάρκα. Οι ελλείψεις σε αποθέματα είναι σαφώς απογοητευτικές για τους καταναλωτές, καθώς 88% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τουλάχιστον ένα ζήτημα εκπλήρωσης παραγγελιών έχει ήδη επηρεάσει την εμπειρία τους.

Πηγή: The Total Business

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.