Πολιτικη & Οικονομια

Κίνημα Αλλαγής και ΣΥΡΙΖΑ: Η αντιπολίτευση is a state of mind

Αυτός είναι ο τρόπος που κάνει πολιτική ένα κανονικό κόμμα της αντιπολίτευσης

Άρης Γεωργίου
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η πολιτική διαφήμιση-απάντηση του Κινήματος Αλλαγής στο σποτ για τον τουρισμό και οι αντιπολιτευτικές πρακτικές που θυμίζουν μια άλλη περίοδο.

Αυτή η πολιτική διαφήμιση είναι η απάντηση του Κινήματος Αλλαγής στο σποτ της κυβέρνησης για τον τουρισμό. Αυτός είναι ο τρόπος που κάνει πολιτική ένα κανονικό κόμμα της αντιπολίτευσης. Όπως είναι το Κίνημα Αλλαγής.

Τι κάνουν οι άλλοι, αυτοί που οφείλουν να κάνουν σοβαρή αντιπολίτευση εκ του μεγέθους και του θεσμικού τους ρόλου;

Λένε ότι η ακτή που φαίνεται βρίσκεται στην Κροατία. Την ώρα που όλα τα κανάλια της τηλεόρασης δείχνουν βίντεο από το Μαρμάρι της Εύβοιας και ρεπορτάζ με τους κατοίκους να δηλώνουν πόσο ευχαριστημένοι είναι που προβάλλεται ο τόπος τους. Λένε ότι το σλόγκαν είναι κλεμμένο από διαφήμιση καλλυντικών ενώ πρόκειται για φράση κοινής χρήσης που χρησιμοποιείται για πολλά και διαφορετικά μηνύματα.

Λένε ότι η εταιρεία που ανέλαβε τη παραγωγή του βίντεο είναι ιδιωτική ενώ δεν είναι, είναι οργανισμός ενός κοινωνικού εταίρου, του ΣΕΤΕ. Και όχι μόνο δεν πήρε χρήματα αλλά προσέθεσε χρήματα για τη προβολή του. Λένε πως το βίντεο στοίχισε 32 εκατομμύρια χωρίς να καταλαβαίνουν καν ότι το ποσό αυτό είναι τερατώδες για ένα διαφημιστικό σποτ, είναι μεγαλύτερο από τον προϋπολογισμό όλου του ΕΟΤ.

Με αποτέλεσμα έπειτα από όλα αυτά, ένας ολόκληρος επαγγελματικός κλάδος, ο σύνδεσμος τουριστικών επαγγελμάτων να βγάζει οργισμένη ανακοίνωση και να καταγγέλλει την συκοφαντία και τα fake news.

Είναι φανερό για μια ακόμα φορά, ότι αυτού του είδους η αντιπολίτευση, ότι αυτού του είδους η πολιτική, είναι μια πολιτική της προηγούμενης περιόδου. Της περιόδου της εχθροπάθειας, της συκοφαντίας, των επιθέσεων, των κραυγών για «κλέφτες και προδότες πολιτικούς».

Η πολιτική διαφήμιση του ΠΑΣΟΚ με τον τρόπο της μας βοηθάει να το συνειδητοποιήσουμε.