- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Καραμανλής: Έτοιμο το 2023 το Μετρό της Θεσσαλονίκης
Να σταματήσει η «σπέκουλα που γίνεται από τον ΣΥΡΙΖΑ και ορισμένους αρχαιολόγους»
Κώστας Αχ. Καραμανλής: Έτοιμο το μετρό Θεσσαλονίκης, ενιαίο μέχρι το 2023 - Ναι στα αρχαία, ναι στο μετρό, όχι στους μύθους και τα εγκαίνια των μουσαμάδων.
«Ναι στα αρχαία, ναι στο μετρό της Θεσσαλονίκης, όχι στους μύθους και τα εγκαίνια των μουσαμάδων» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μιλώντας σήμερα στο ραδιοφωνικό σταθμό «Real FM».
Ο υπουργός απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις για το μετρό Θεσσαλονίκης μίλησε για «σπέκουλα που γίνεται από τον ΣΥΡΙΖΑ και ορισμένους αρχαιολόγους» και η οποία «πρέπει να σταματήσει». «Να αποδραματοποιήσουμε το κλίμα και επιτέλους, εμείς οι πολιτικοί, να πάμε ένα βήμα παρακάτω και να ακούσουμε τους ειδικούς», είπε χαρατηριστικά.
Όπως τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, με ευθύνη της προηγούμενης κυβέρνησης, αυτή τη στιγμή, κυριαρχεί ένας μύθος, ότι δήθεν το μετρό της Θεσσαλονίκης θα ήταν έτοιμο το 2020 ή το 2021. «Αυτό δεν ισχύει, γιατί ο ίδιος ο διευθύνοντας σύμβουλος της "Αττικό Μετρό" επί ΣΥΡΙΖΑ έχει δηλώσει ότι με τη λύση του ΣΥΡΙΖΑ, το μετρό δεν θα ήταν έτοιμο ούτε το 2024», προσέθεσε ο κ. Καραμανλής.
«Εμείς πρέπει να σκεφθούμε με πρακτικούς τρόπους τι να κάνουμε. Θέλουμε και τα αρχαία να αναδείξουμε και να έχουμε ένα μετρό λειτουργικό. Ένα έργο το οποίο θα είναι ενιαίο και θα λειτουργήσει στις αρχές του 2023», είπε και εξήγησε ότι προκρίνεται η λύση του 2014, δηλαδή να αποσπαστούν τα αρχαία και να επανατοποθετηθούν στον σταθμό Βενιζέλου, όπως έγινε στην Αθήνα, αλλά και σε άλλες πόλεις της Ευρώπης.
«Με αυτόν τον τρόπο το κόστος μειώνεται αισθητά, αφού με τη λύση που είχε επιλέξει ο ΣΥΡΙΖΑ, θα εκτοξευόταν. Με μια μετριοπαθή εκτίμηση, το έργο θα στοίχιζε τουλάχιστον 25-30 εκατομμύρια παραπάνω», κατέληξε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Καθυστερήσεις δρομολογίων στο μετρό της Αθήνας
Ερωτηθείς για τις καθυστερήσεις δρομολογίων που υπάρχουν στο μετρό της Αθήνας ο υπουργός Μεταφορών ανέφερε πως οφείλεται σε μία προβληματική κατάσταση «που παραλάβαμε το καλοκαίρι» σημειώνοντας «τότε, είχαμε χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών περίπου 8-10 λεπτά». Σύμφωνα με τον υπουργό, αυτή την στιγμή στη γραμμή 2 ο χρόνος έχει μειωθεί στα 3 λεπτά, ενώ, όπως ανέφερε, ο μέσος όρος έχει πέσει κάτω από τα 5 λεπτά, μεταξύ 4:15'' με 4:30''.Και κατέληξε λέγοντας: «Σίγουρα ακόμα και μ΄ αυτό δεν είμαστε ικανοποιημένοι. Πρέπει να μειωθεί κι άλλο ο χρόνος μεταξύ των συρμών. Η κυβέρνησή μας δίνει έμφαση στα προβλήματα της καθημερινότητας και πρέπει να σκύψουμε στο ζήτημα των μετακινήσεων των πολιτών».
Για τον ΒΟΑΚ και το Πάτρα- Πύργος
Τέλος, ερωτηθείς τόσο για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) όσο και για το έργο Πάτρα- Πύργος, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε: «Και στα δύο έργα παραλάβαμε μία άκρως προβληματική κατάσταση».
«Στο μεν Πάτρα- Πύργος μετά τα γνωστά γεγονότα με τον Καλογρίτσα και το σπάσιμο σε οκτώ κομμάτια, το έργο δεν έχει ξεκινήσει. Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια και όλοι καταλαβαίνουν ότι δεν γίνεται μέσα σε δύο μήνες να λυθούν προβλήματα τεσσάρων χρόνων», σημείωσε ο κ. Καραμανλής, ενώ για τον ΒΟΑΚ είπε ότι το έργο θα σπάσει σε δύο κομμάτια και υπάρχει η δέσμευση του πρωθυπουργού, αλλά και η δική του, ότι θα προχωρήσει άμεσα. «Μάλιστα, προσπαθούμε να βρούμε χρήματα από άλλες παραχωρήσεις για να τα ρίξουμε πάνω στον ΒΟΑΚ», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι λέει ο υπουργός Εξωτερικών για το Κυπριακό και τη Συρία
«Εμείς δεν θα κάνουμε πολιτική για τις καρέκλες» σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Δείτε αναλυτικά ποιοι φορείς προχωρούν σε πληρωμές μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου
Αύριο η αντιπαράθεση πρωθυπουργού και πολιτικών αρχηγών
Tι είπε για την Ζώη Κωνσταντοπούλου
Tι αναφέρει το ρεπορτάζ του πρακτορείου
Ένας πολύπλοκος γραφειοκρατικός μηχανισμός που κοστίζει ακριβά στους φορολογούμενους χωρίς ορατά αποτελέσματα μετά από δέκα χρόνια
Tι είπε για τις διεθνείς εξελίξεις
Σημείωσε παράλληλα ότι δεν θα μείνει ανεξάρτητη βουλευτής
Tι είπε για τα ελληνοτουρκικά
Με αφορμή τις επικείμενες παρεμβάσεις στον τραπεζικό τομέα
Ποιες «εκπτώσεις» θα μπορούσε να κάνει η Ελλάδα για να πετύχει μια συμφωνία με την Τουρκία;
Θα περιλαμβάνουν «διαφορετική εκπαίδευση, ενδυμασία και νέες διαδικασίες».
Συνέντευξη με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη με αφορμή την αυτοβιογραφία του «Στον ίδιο δρόμο»
«Η κυβέρνηση βάζει κανόνες στους μικρούς, αλλά τρέμει απέναντι στους μεγάλους»
Η Υπουργός Οικογένειας παρουσίασε το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για το δημογραφικό
Πρόκειται για τη μασκότ της Ενωτικής Πρωτοβουλίας Κατά των Πλειστηριασμών
Είχε παρανόμως μεταβιβαστεί η άδεια σε τρίτο πρόσωπο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.