- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Σπίρτζη «δαγκωτό», και μη φοβάσαι!
Ένα σ/κ πριν τον 1ο γύρο των εκλογών στο νέο φορέα του κέντρου, έχουμε εκλογές στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί!
Αν πιστεύετε ότι οι σημαντικές εκλογές του Νοεμβρίου είναι αυτές για την ανάδειξη του αρχηγού στον προοδευτικό χώρο «πλανάσθε πλάνην οικτρά».
Ένα Σαββατοκύριακο πριν τον 1ο γύρο των εκλογών στο νέο φορέα του κέντρου, έχουμε εκλογές στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί!
Στενάχωρο το γεγονός ότι κοινό σημείο των δύο εκλογών είναι η αλλεργία ορισμένων στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος κατεβαίνει για πολλοστή φορά υποψήφιος. Οι πιθανότητες να εκλεγεί είναι αυξημένες. Λογικό. Από το 2011 μέχρι σήμερα έχει αναμετρηθεί με πολλούς υπουργούς και κατάφερε αυτό που –ο συνάδελφος του Λουράντος– (Πρόεδρος των φαρμακοποιών) δεν κατάφερε τελικά. Κράτησε το επάγγελμα των ταξιτζήδων ερμητικά κλειστό!
Τα «έβαλε» με υπουργούς (Ραγκούση), ανέβηκε σε μπαλκόνια με πρωθυπουργό (Σαμαρά) και τα «βρήκε» με υπουργούς (Βορίδης) πάντα με τον ίδιο στόχο: Να μην «αγγίξει τίποτα» τους 30.000 ιδιοκτήτες ταξί.
Αυθεντικός αντι-μνημονιακός συνεργάστηκε με όσους επένδυσαν στο παλαιοκομματισμό και τις δυνάμεις της καθυστέρησης και του αντι-εκσυγχρονισμού. Με τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ήταν εύκολο, σαν μια κούρσα στην Αττική Οδό. Σαν να συναντάς έναν παλιόφιλο, από το στρατό:
Συνεννοείσαι με τα μάτια, γελάς πονηρά και αν σε παίρνει συγγράφεις κι ένα νομοσχέδιο παρέα.
Αρκεί να υπάρχει αμοιβαίο όφελος.
Ο Λυμπερόπουλος κατεβαίνει στις εκλογές κραδαίνοντας το νομοσχέδιο που συνέταξε μαζί με τον υπουργό Σπίρτζη, όπως ο ίδιος επαίρεται. Διαθέτει και την στήριξη του Τσίπρα. Η κυβέρνηση αποφάσισε να επενδύσει πολιτικά στους περισσότερους από 30.000 ιδιοκτήτες ταξί ευελπιστώντας ίσως, όπως παλιότερα με τους φαρμακοποιούς, ότι θα μετατρέψουν τα ταξί σε «προεκλογικά κέντρα».
Αργά ή γρήγορα, όλοι για ψηφαλάκια θα ψάχνουν. Δεν μοιράζονται ένα ταξί;
Γιατί ο Σπίρτζης παίρνει ταξί, ως γνωστόν. Προς Θεού, όχι από το κινητό του φυσικά, αλλά σφυρίζοντας στο δρόμο. Παραμένει «σοσιαλιστής» και δεν σκοπεύει να μεταλλαχθεί ψηφιακά. Εξού και ταλαιπωρεί τον κόσμο της πρωτεύουσας, με το χάος στο Μετρό. Δεν είναι οπαδός των ηλεκτρονικών μέσων. Ας ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό, φτιάχνει χαρακτήρα. Στο σοσιαλισμό του Σπίρτζη όλοι μπορούν να περιμένουν στην ουρά, είτε για επίδομα, είτε για ένα πιάτο φαΐ, είτε για εισιτήρια.
Ο κανόνας είναι ότι για εισιτήρια Μετρό θα μεσολαβεί το κράτος-πατερούλης και για υπηρεσία ταξί θα μεσολαβεί ο συνδικαλιστής-πατερούλης, που κομίζει ψήφους στον παντοδύναμο υπουργό. Δεν θέλουμε ανταγωνισμό και επιχειρηματικότητα.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες που αλλάζουν την ποιότητα μετακίνησης στην πόλη, δίνοντας στον πελάτη τη δυνατότητα επιβράβευσης του καλού οδηγού, βγάζουν κέρδος και πληρώνουν φόρους 5 εκατομμυρίων ευρώ είναι «τεχνοφασισμός». Θα «εκτελούνται» νομοθετικά με συνοπτικές διαδικασίες.
Ο Σπίρτζης που ξεπούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 40 εκ. ευρώ, πάει να καταργήσει ηλεκτρονικές πλατφόρμες –σαν την Βeat– που πουλήθηκε για 40 εκ. ευρώ! Ό,τι εκτιμάται διεθνώς, παράγει κέρδος, προσθέτει θέσεις εργασίας και φέρνει επενδύσεις στην Ελλάδα, εξοβελίζεται.
Με το νομοσχέδιο υποχρεώνει τις εταιρeίες διαμεσολάβησης να μετατραπούν σε εταιρεία παροχής μεταφορικού έργου, να πάρουν φυσικά κρατική άδεια (αν θέλει το κράτος-πατερούλης). Να γίνουν ραδιο-ταξί, δηλαδή με το «έτσι θέλω», για να ξεχρεώσει το γραμμάτιο στον Θύμιο.
Απορώ, γιατί οι δείκτες της Παγκόσμιας Τράπεζας δείχνουν ότι η Ελλάδα γίνεται ολοένα και πιο αφιλόξενη για επενδύσεις.
Πώς γίνεται η χώρα να υποχώρησε έξι θέσεις σε σχέση με πέρυσι, πέφτοντας στην 67η από την 61η θέση το 2017 στη διευκόλυνση των επιχειρήσεων;
Αφού, ο Τσίπρας στις ΗΠΑ δήλωσε με στόμφο: «Greece is back!»
Back στην αγκαλιά του Θύμιου, I guess.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Τεράστια ανοησία ότι το Εθνικό Σύστημα Υγείας καταρρέει», τόνισε ο υπουργός Υγείας
Ο Άδωνις Γεωργιάδης προσπάθησε να ηρεμήσει τα πνεύματα, ενώ το ΚΚΕ καταδίκασε τη στάση της κ. Κωνσταντοπούλου
Απευθυνόμενη στην αντιπολίτευση, η πρώην υπουργός είπε ότι πρέπει να αλλάξουν το αφήγημά τους
Για το 2025 ο προϋπολογισμός του υπουργείου ανέρχεται σε 575 εκατομμύρια ευρώ
Τι ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρος Σκυλακάκης
Όσα δήλωσε ο πρόεδρος του κόμματος, Σωκράτης Φάμελλος
Νέα δεδομένα αναμένεται να ισχύσουν για τους μοτοσικλετιστές
Νέα στρατηγική και φιλοσοφία στις Ένοπλες Δυνάμεις
Νέα οχήματα για το Πυροσβεστικό Σώμα και άλλους φορείς της Πολιτικής Προστασίας
Ποιες οι προθεσμίες καταχώρισης παραστατικών
Διαδέχεται τον Απόστολο Τζιτζικώστα
Τι λέει ο υπουργός Εξωτερικών για το Κυπριακό και τη Συρία
«Εμείς δεν θα κάνουμε πολιτική για τις καρέκλες» σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Δείτε αναλυτικά ποιοι φορείς προχωρούν σε πληρωμές μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου
Αύριο η αντιπαράθεση πρωθυπουργού και πολιτικών αρχηγών
Tι είπε για την Ζώη Κωνσταντοπούλου
Tι αναφέρει το ρεπορτάζ του πρακτορείου
Ένας πολύπλοκος γραφειοκρατικός μηχανισμός που κοστίζει ακριβά στους φορολογούμενους χωρίς ορατά αποτελέσματα μετά από δέκα χρόνια
Tι είπε για τις διεθνείς εξελίξεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.