Πολιτικη & Οικονομια

Μειώνεται συνέχεια η κατανάλωση (και) στα σούπερ μάρκετ

Και άλλα αποκαρδιωτικά στοιχεία από έρευνα της MRB

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μεγάλη μέχρι και αποκαρδιωτική είναι η μείωση σε όλους τους καταναλωτικούς δείκτες που σχετίζονται με το ελληνικό σούπερ μάρκετ, εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.

Λεπτομερέστερα, μερικά από τα συγκριτικά στοιχεία της έρευνας «ShopperHood Study», που παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της «MRB Hellas» κ. Δημήτρης Μαύρος είναι τα εξής:

  • Ενώ το 2015 η μέση μηνιαία δαπάνη στο σούπερ μάρκετ ήταν 280 ευρώ, τώρα είναι 239 ευρώ: 41 ευρώ κάτω, δηλαδή περίπου 15%
  • Οι μηνιαίες επισκέψεις είναι 9, ενώ ήταν 10 τότε
  • Η μέση επίσκεψη γεμίζει καλάθι αξίας 26,5  ευρώ, έναντι 28 τότε
  • Το 51% περιμένει ν΄ αγοράσει ένα προϊόν μόνο αν βγει  σε προσφορά, ενώ τότε ήταν το 42%
  • Το 36% δεν πάει με λίστα αγορών, γιατί παίρνει τόσο λίγα που τα θυμάται
  • Το 41,6% είναι έτοιμο να περικόψει τις δαπάνες εκτός τροφίμων, ενώ το 22,5% και τροφίμων
  • Το 52% εκτιμά ότι η χώρα θα βγει από την κρίση έπειτα από 8 χρόνια, ενώ ένας στους τέσσερις λέει  ότι αυτό δε θα γίνει ποτέ.