Πολιτικη & Οικονομια

Πόση διαφήμιση πήρε «Η Αυγή» από τις τράπεζες

Και πόση η «Εφημερίδα των Συντακτών»

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Σύμφωνα με  «Τα Νέα» (σήμερα Παρασκευή), η εφημερίδα «Η Αυγή», από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες (Εθνική, Alpha, Eurobank, Πειραιώς), αν και τις κατακεραυνώνει συνέχεια, πήρε διαφήμιση:

  • Το 2015, 474.000 ευρώ (Eurobank: 106.000, Πειραιώς: 223.000, Alpha: 110.000, Εθνική: 35.000)
  • Το α΄ εξάμηνο του 2016, 224.500 ευρώ (Eurobank: 32.000, Alpha: 80.000, Εθνική: 12.500, Πειραιώς: 100.000).  

Αναφέρεται επίσης ότι «Η Αυγή», που αποκαλείται ειρωνικά ΦΕΚ, πήρε αυτή τη διαφήμιση ενώ έχει καθημερινή κυκλοφορία λιγότερη από 1.500 φύλλα. Σε αντιδιαστολή, γράφει η απογευματινή εφημερίδα του ΔΟΛ, η ομογάλακτη «Εφημερίδα των Συντακτών», αν και εχει εξαπλάσια κυκλοφορία, το 2015 δεν πήρε παρά 307.000 ευρώ.