Πολιτικη & Οικονομια

Έτσι τζάμπα θα τη βγάζατε;

Αυξάνονται από πρώτη του μηνός οι τιμές των διοδίων στα εθνικά δίκτυα.

Άγγελος Τσέκερης - Γιώργος Κυρίτσης
ΤΕΥΧΟΣ 331
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Αυξάνονται από πρώτη του μηνός οι τιμές των διοδίων στα εθνικά δίκτυα. Συγκεκριμένα στον Οδικό Άξονα Κορίνθου - Πατρών, ο οποίος θα ολοκληρωθεί σε 15 χρόνια, οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής. Στο τμήμα Κόρινθος - Προσοχή Λακκούβες, από 1,70 ευρώ σε 2,40. Στο τμήμα Προσοχή Λακκούβες - Κατολισθήσεις, από 1,40 σε 1,95. Στο τμήμα Κατολισθήσεις - Συχνή Διέλευση Αγελάδων, από 1,90 σε 2,30. Στο τμήμα Συχνή Διέλευση Αγελάδων - Αδιευκρίνιστη Σήμανση με Κορίνες, από 1,80 σε 2,80. Και στο τμήμα Αδιευκρίνιστη Σήμανση με Κορίνες - Πάτρα, από 1,20 σε 3,30, λόγω μεγάλης στρατηγικής και αναπτυξιακής σημασίας για την ευρύτερη περιοχή. Στο ρεύμα επιστροφής, οι οδηγοί θα καλούνται να καταβάλλουν μόνο τα τέλη κατασκευής των διοδίων, ώστε να ξεκινήσει η χρηματοδότηση του έργου.

Στον Οδικό Άξονα Αθηνών - Θεσσαλονίκης αυστηροποιούνται τα διόδια, καθώς για κάθε οδηγό που σηκώνει τις μπάρες και δεν πληρώνει, θα αφαιρούνται τα ζαντολάστιχα από άλλους δέκα. Στα Τέμπη προστίθενται άλλοι τρεις σταθμοί λόγω ιδιαίτερου φυσικού κάλλους και το κόστος διέλευσης θα είναι 8,5 ευρώ ανά Τέμπος. Στο Λιανοκλάδι και την Παλιοφάρσαλο θα μπουν διόδια και στο τρένο, ενώ στην Κόρινθο θα ανατιναχθεί η παλαιά γέφυρα του Ισθμού. Σχετικά με τους παραδρόμους, στο Υπουργείο Μεταφορών επικρατεί προβληματισμός αν θα πρέπει να οργωθούν και να σπαρούν με σπανάκι ή να κατασκευαστεί φράχτης δωδεκάμισι χιλιομέτρων που θα κρατάει μακριά και τους μετανάστες.