- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Μυτιλήνη: Πένθος για τον θάνατο 36χρονης γιατρού - Πέθανε μετά από επιπλοκές στον τοκετό
Σε βαρύ πένθος έχει βουτηχτεί το νοσοκομείο της Μυτιλήνης μετά τον θάνατο 36χρονης γιατρού του ΕΚΑΒ. Η 36χρονη πέθανε λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της, έπειτα από επιπλοκές που εμφανίστηκαν μετά τον τοκετό.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα stonisi.gr, η 36χρονη επρόκειτο αρχικά να υποβληθεί σε καισαρική τομή, ωστόσο τελικά γέννησε με φυσιολογικό τοκετό την Παρασκευή 19 Ιουνίου. Το βράδυ του Σαββάτου, μία ημέρα μετά τη γέννα, η κατάσταση της υγείας της παρουσίασε επιδείνωση, καθώς ανέβασε υψηλό πυρετό. Οι γιατροί προχώρησαν στις απαραίτητες εξετάσεις, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες εξετάζεται το ενδεχόμενο σοβαρής λοίμωξης που οδήγησε σε σηπτικό σοκ. Η κατάσταση της υγείας της κρίθηκε ιδιαίτερα σοβαρή και τη Δευτέρα 22 Ιουνίου αποφασίστηκε η διασωλήνωσή της και η μεταφορά της στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Μυτιλήνης.
Την Τρίτη 23 Ιουνίου οργανώθηκε η αεροδιακομιδή της στην Αθήνα με πτήση του ΕΚΑΒ. Η μεταφορά πραγματοποιήθηκε λίγο πριν τις 5 το απόγευμα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι έχασε τις αισθήσεις της μετά την προσγείωση στην Αθήνα και παρά τις προσπάθειες ανάνηψης κατά τη μεταφορά της προς το νοσοκομείο Αττικό, δεν κατέστη δυνατό να επανέλθει.
Η 36χρονη υπηρετούσε στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης τον τελευταίο χρόνο και είχε κερδίσει την εκτίμηση συναδέλφων και πολιτών για τον επαγγελματισμό και την αφοσίωσή της.