Κοινωνια

Ξάνθη: Γεννήθηκε νεκρό λόγω αυτόματης αποβολής το νεογνό που εντοπίστηκε σε εγκαταλελειμμένο σπίτι

Αποκλείστηκε η εγκληματική ενέργεια

Athens Voice News
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ξάνθη: Γεννήθηκε νεκρό λόγω αυτόματης αποβολής το νεογνό που εντοπίστηκε σε εγκαταλελειμμένο σπίτι
Ξάνθη: Γεννήθηκε νεκρό λόγω αυτόματης αποβολής το νεογνό που εντοπίστηκε σε εγκαταλελειμμένο σπίτι © Fé Ngô/ Unsplash

Ξάνθη: Νεκρό νεογέννητο βρέφος σε εκαταλελειμμένο σπίτι - Τι έδειξε η ιατροδικαστική

Aυτόματη αποβολή [ακούσια απώλεια του εμβρύου] είναι η αιτία του θανάτου του νεογέννητου που εντοπίστηκε νεκρό σε εγκαταλελειμμένο σπίτι σε οικισμό στην Ξάνθη, το πρωί της Δευτέρας.

Σύμφωνα με το πόρισμα της Ιατροδικαστικής έρευνας, δεν υπάρχουν κακώσεις στο σώμα του και αποκλείστηκε η εγκληματική ενέργεια.

Η 33χρονη μητέρα συνελήφθη από το Τμήμα Δίωξης Εγκλημάτων Ξάνθης κατηγορούμενη για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο και νοσηλεύεται φρουρούμενη στο Νοσοκομείο Ξάνθης.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χανιά: Δεμένη, φιμωμένη και με δύο μαχαιριές στο στήθος βρέθηκε η σορός της 45χρονης Σταυρούλας
Σταυρούλα Λεβεντάκη: Η συγγνώμη της συντρόφου του 43χρονου - «Ατυχείς οι δηλώσεις μου, ήταν πάνω στο σοκ που βίωνα»

«Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη από την οικογένεια της θανούσας και τους οικείους της για την πρόσθετη ψυχική δοκιμασία που ενδέχεται να προκάλεσαν οι δηλώσεις που δημοσιεύθηκαν»

Η απίστευτη ιστορία της Φωτεινής Λεομπίλλα: Μία κατάβαση στην κόλαση και μετά η ανάσταση
Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών - Η ιστορία της Φωτεινής Λεομπίλλα: Μία κατάβαση στην κόλαση και μετά η ανάσταση

Έζησε 18 χρόνια στην εξάρτηση, έχασε τον σύζυγό της από υπερβολική δόση, πέρασε 11 μήνες στη φυλακή και τελικά κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη γραμμή της απεξάρτησης

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY