- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Τέμπη: «Αυτό είναι ατομική βόμβα» - Οι αποκαλυπτικές συνομιλίες των σταθμαρχών μετά τη σύγκρουση
Βλέποντας τις εικόνες στην τηλεόραση άρχισαν να καταλαβαίνουν τι έχει συμβεί
Τέμπη: Οι αποκαλυπτικές συνομιλίες των σταθμαρχών μετά τη σύγκρουση - Βλέποντας τις εικόνες στην τηλεόραση άρχισαν να καταλαβαίνουν τι έχει συμβεί
Τα νέα ηχητικά ντοκουμέντα από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη αποκαλύπτουν σημαντικές πληροφορίες για την έλλειψη συντονισμού και επικοινωνίας μεταξύ των σταθμαρχών, οι οποίοι φαίνεται να μην γνώριζαν ποιο τρένο περνούσε από το σημείο τη στιγμή της τραγωδίας.
Οι διάλογοι μεταξύ των σταθμαρχών καταδεικνύουν την αποδιοργάνωση και την απουσία της απαιτούμενης αντίδρασης στην κρίσιμη στιγμή.
Λίγες ώρες μετά την τραγωδία, οι σταθμάρχες που είχαν βάρδια και παρακολουθούσαν τις πρώτες εικόνες στις τηλεοράσεις, έδειξαν τη σοκ και την αμηχανία τους για το μέγεθος της καταστροφής. Ο διάλογος τους όπως παρουσιάστηκε στην εκπομπή Live News είναι ενδεικτικός:
-
Σταθμάρχης 1: "Τι δείχνει εκεί, τα φορεία, τα ελατήρια... Αυτό είναι λες και έπεσε χειροβομβίδα."
-
Σταθμάρχης 2: "Αυτό δεν είναι χειροβομβίδα, αυτό είναι ατομική βόμβα! Η μηχανή, οι πλατφόρμες έχουν πλακώσει η μία πάνω από την άλλη."
Οι σταθμάρχες αρχίζουν να ερευνούν τα βιβλία και τις καταγραφές του χρόνου διέλευσης των τρένων για να καταλάβουν τι συνέβη. Ωστόσο, αποδεικνύεται ότι δεν είχαν τη σωστή πληροφόρηση:
-
Σταθμάρχης 1: "Δεν ήξερε να μου πει ο Στέφανος το 2598 και του λέω, ‘πώς πέρασε ρε από το σημείο, δεν περνούσε τρένο.’"
-
Σταθμάρχης 2: "Δεν πέρασε το 2598."
Καθώς προσπαθούν να αναλύσουν τα δεδομένα, φαίνεται ότι υπάρχει μεγάλη σύγχυση και αδυναμία να καταλάβουν ποιο τρένο αφορούσε το 93506, καθώς οι καταγραφές δεν ήταν σαφείς ή σωστά ενημερωμένες.
-
Σταθμάρχης 1: "Το 93506 ποιο ήταν;"
-
Σταθμάρχης 2: "Δεν το ξέρω, δεν μπορώ να βγάλω και εγώ άκρη."
Η συζήτηση συνεχίζεται χωρίς σαφή κατεύθυνση και γίνεται φανερό ότι οι διαδικασίες για την καταγραφή και τη διαχείριση των τρένων δεν τηρήθηκαν σωστά.
Η διαδικασία για την καταγραφή και τη διαχείριση των τρένων δεν ακολουθήθηκε σωστά, καθώς φαίνεται ότι προτεραιότητα δόθηκε στο να "κλείσουν" τα βιβλία και να φαίνεται ότι οι υπάλληλοι είναι καλυμμένοι, παρά στην πραγματική αποκατάσταση της τάξης και ασφάλειας:
-
Σταθμάρχης 1: "Άνοιξες νέους πόρους, ε; Τι ώρα;"
-
Σταθμάρχης 2: "7:40."
-
Σταθμάρχης 1: "Ε, βάλ' το 7:00."
Η συζήτηση δείχνει την έλλειψη ορθής επικοινωνίας και την ανικανότητα να καταγράψουν σωστά τα γεγονότα, ενώ οι ώρες και οι καταγραφές διαφέρουν από τη μία στιγμή στην άλλη.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στο σημείο ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις και στελέχη του ΤΕΕΜ
«Αυτό που είδατε ήταν η αγανάκτηση του Κρητικού κτηνοτρόφου»
Στο σημείο επικρατούσαν άσχημες καιρικές συνθήκες
Το χρονικό του περιστατικού
Η απόφαση του Εφετείου
Ο Λίο υπέστη ένα και μόνο, αλλά θανατηφόρο δάγκωμα
Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ - Διατάχθηκε διοικητική έρευνα
Η επιχείρηση διάσωσης διήρκησε περισσότερο από 24 ώρες
Από την ψυχαγωγία στην καθημερινότητα των κοινοτήτων
Λόγω των κινητοποιήσεων γίνεται εκτροπή κυκλοφορίας
Ποιες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ισχύουν
Σε δομή αδέσποτων ο σκύλος
Στους δρόμους της Κρήτης αγροτοκτηνοτρόφοι
Ζητά την ενοχή των δύο κατηγορουμένων
Οι πρώτες πληροφορίες για το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν οι αρχές
Το ότι μια ράτσα μπορεί να είναι πιο επιθετική δεν σημαίνει ότι κάθε σκυλί αυτής της ράτσας θα είναι επιθετικό
«Θα χρειαστεί έρευνα για να ταυτοποιηθούν άτομα», αναφέρει η Κωνσταντία Δημογλίδου.
Δείτε τις αγροτικές κινητοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο
Τα στοιχεία για τους οδηγούς που βρέθηκαν υπό την επήρεια μέθης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.