- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Podcast Business & Marketing Tips | Ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς για branding
Το branding δεν είναι κάτι που έρχεται στο τέλος. Είναι μια στρατηγική αρχή
Τα podcasts «Marketing & Business Tips» με τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα είναι η στήλη που φιλοδοξεί να εμπνεύσει επιχειρηματικά, να σας δώσει ιδέες, συμβουλές αλλά και ερεθίσματα για να γίνετε καλύτεροι επαγγελματίες.
Με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας κάθε εβδομάδα θα αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.
Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας έχει 20 χρόνια εμπειρίας στο μάρκετινγκ και στη συμβουλευτική μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων & επαγγελματιών, είναι πιστοποιημένος για τα τυπικά προσόντα και τις δεξιότητες συμβουλευτικής από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος, έχει βραβευτεί ως Best Marketing Consultant στα βραβεία Franchise το 2019 & το 2021 και επιμελείται και παρουσιάζει εδώ και 7 χρόνια την τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice που μεταδίδεται από 11 περιφερειακούς σταθμούς.
Στο 159ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς για branding» θα μιλήσουμε για το branding, κυρίως στις startups.
Στο πλαίσιο της δουλειάς μου, συχνά συναναστρέφομαι —και σε αρκετές περιπτώσεις συμβουλεύω— ανθρώπους που ξεκινούν τις δικές τους startup. Υπάρχουν δύο χαρακτηριστικά που τους διακρίνουν σχεδόν πάντα: ένας αφοπλιστικός ενθουσιασμός για το project τους και η ακλόνητη βεβαιότητα ότι έχουν ανακαλύψει το επόμενο μεγάλο πράγμα.
Οι περισσότεροι founders μπορούν να αναλύουν επί ώρες την ιδέα τους — αν τους αφήσεις, ο καφές θα γίνει δείπνο και το δείπνο ίσως καταλήξει σε μεταμεσονύκτια συζήτηση με… πατσά. Είναι σίγουροι ότι έχουν “κλειδώσει” την αγορά, ότι έχουν σκεφτεί όλες τις πιθανές γωνίες του προϊόντος ή της υπηρεσίας τους και νιώθουν απόλυτα προετοιμασμένοι.
Μόνο που συχνά ξεχνούν κάτι κρίσιμο: το branding. Η ταυτότητα της ιδέας τους. Η πρόβλεψη για το πώς θα «μιλήσει» το προϊόν στην αγορά. Το τι θα μείνει στον κόσμο, πέρα από τα specs.
Το branding δεν είναι κάτι που έρχεται στο τέλος. Είναι μια στρατηγική αρχή. Και γι’ αυτό, ακόμη κι αν χτίζετε το επόμενο big thing, ακούστε αυτό το podcast. Θα σας βοηθήσει να το κάνετε με μεγαλύτερη επίγνωση.
→ Ακούστε το podcast και στο Spotify, στα Apple podcast και στο Youtube