Ελλαδα

Τέλος σε υπόθεση ομηρίας στην Εύβοια - Συνελήφθη 45χρονος

Τι συνέβη

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ένας 45χρονος στην Εύβοια ταμπουρώθηκε στο σπίτι του, αυτοτραυματίστηκε και έβαλε φωτιά

Αίσια έκβαση είχε η υπόθεση ομηρίας που εκτυλίχθηκε νωρίτερα σήμερα Τρίτη 23/6 στο Ασμίνιο του Δήμου Ιστιαίας - Αιδηψού, στην Εύβοια.

Όπως έγινε γνωστό, 45χρονος που είχε ταμπουρωθεί στο σπίτι του, αρνούμενος να βγει παρά τις εκκλήσεις των αστυνομικών και των πυροσβεστών, συνελήφθη τελικά.

Ο άνδρας έβαλε φωτιά σε χώρο του σπιτιού. Η πυρκαγιά τέθηκε υπό έλεγχο. Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο συλληφθείς αυτοτραυματίστηκε.

Δημοσίευμα στο eviaonline.gr αναφέρει ότι ο 45χρονος άνδρας οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής.

Το έργο της προανάκρισης βρίσκεται σε εξέλιξη.