- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Συγγνώμη με… υποσημειώσεις: Ο Λυμπερόπουλος για το περιστατικό με την Καρολίνα Πελενδρίτου
Την αντίδρασή του στο περιστατικό που κατήγγειλε η Παραολυμπιονίκης Καρολίνα Πελενδρίτου, σχετικά με τη συμπεριφορά οδηγού ταξί στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», έδωσε ο πρόεδρος των ταξί, Θύμιος Λυμπερόπουλος.
«Ήταν απαράδεκτο το περιστατικό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, συμπληρώνοντας ωστόσο πως «δημιουργούνται προβλήματα κάποιες φορές όταν αργεί» ο επιβάτης, αφήνοντας αιχμές για την αθλήτρια. Η τοποθέτηση αυτή προκάλεσε αίσθηση, καθώς φάνηκε να μετατοπίζει την ευθύνη από τη συμπεριφορά του οδηγού στη χρονική παρουσία του πελάτη.
Η ίδια η Πελενδρίτου είχε περιγράψει δημόσια την εμπειρία της, κάνοντας λόγο για «απαξιωτική και προσβλητική στάση» από τον οδηγό ταξί. «Αυτό που συνέβη δεν το εύχομαι σε κανέναν. Δεν είναι θέμα καθυστέρησης, είναι θέμα σεβασμού», σημείωσε, δίνοντας έμφαση στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία στην καθημερινότητά τους.
Η Πελενδρίτου, που αντιμετώπισε απρεπή συμπεριφορά από οδηγό ταξί στο αεροδρόμιο, δήλωσε: «Αυτό που συνέβη δεν το εύχομαι σε κανέναν. Δεν είναι θέμα καθυστέρησης, είναι θέμα σεβασμού».
Ένας οδηγός ταξί στην Κηφισιά, μπρος στη συνοδό σκύλο-οδηγό της αθλήτριας, είπε: «Εγώ τι θα κάνω αν ο σκύλος κατουρήσει μέσα στο αμάξι;». Η απάντηση της Πελενδρίτου ήταν πειστική όσο απαιτητική: «Ξέρετε τι σημαίνει σκύλος οδηγός; Δεν έχετε δικαίωμα να μην πάρετε το σκυλί κι αν καλέσω την Αστυνομία, θα πάτε αυτόφωρο»
Ο Λυμπερόπουλος από την πλευρά του υπογράμμισε ότι «τέτοιες συμπεριφορές δεν μπορούν να γίνονται ανεκτές» και πρόσθεσε: «Ο κλάδος οφείλει να λειτουργεί με επαγγελματισμό και σεβασμό, να τιμάει τον επιβάτη και να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου».
Το περιστατικό έφερε ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα της προσβασιμότητας και της στάσης των επαγγελματιών απέναντι σε επιβάτες με αναπηρία. Εκπρόσωποι οργανώσεων ΑμεΑ σημειώνουν ότι «δεν αρκούν οι μεμονωμένες δηλώσεις καταδίκης, αλλά χρειάζεται ουσιαστική εκπαίδευση των οδηγών και σαφείς κανόνες που θα διασφαλίζουν την ισότιμη μεταχείριση όλων».