- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Οι τελευταίες εξελίξεις στα έργα για τη γραμμή 4 του Μετρό
Προχωρούν τα έργα για τη γραμμή 4 του Μετρό, με τον μετροπόντικα «Αθηνά» να έχει «πιάσει» το νέο ορόσημο των 3 χιλιομέτρων.
Η «Αθηνά», που ξεκίνησε από την Κατεχάκη, μετά από τους σταθμούς «Γουδή» και «Ζωγράφου», πριν από λίγες ώρες πέρασε και από τον τρίτο κατά σειρά σταθμό «Ιλίσια», έχοντας αφήσει πίσω του κατασκευασμένη σήραγγα 3 χιλιομέτρων. Στην «Αθηνά» απομένουν ακόμη δύο χιλιόμετρα, προκειμένου να φτάσει στη διακλάδωση Ευαγγελισμού, όπου θα συναντηθεί με τον δίδυμό της Μετροπόντικα, τη «Νίκη», που ακολουθεί αντίθετη πορεία, από το φρέαρ Βεϊκου προς τον σταθμό του Μετρό «Ευαγγελισμός».
Γραμμή 4 Μετρό: Απομένουν δύο σταθμοί για να φτάσει ο μετροπόντικας στον Ευαγγελισμό
Η «Αθηνά», το υψηλής τεχνολογίας TBM της κοινοπραξίας AVAX/GHELLA/ALSTOM, έφτασε πλέον το 60% της αποστολής της και της απομένουν δύο σταθμοί, εκείνοι της «Πανεπιστημιούπολης» και της «Καισαριανής», προκειμένου να φτάσει στον Ευαγγελισμό.
Την ίδια ώρα, «τρέχει» και ο δεύτερος μετροπόντικας, η «Νίκη» που ήδη έχει κατασκευάσει σήραγγα 1.250 μέτρων. Η «Νίκη», αφού πέρασε τον πρώτο σταθμό, τον σταθμό «Άλος Βεϊκου», σήμερα αφήνει πίσω της και τον σταθμό «Γαλάτσι», με κατεύθυνση τον σταθμό «Ελικώνος». Η κατασκευαστική πρόοδος επιβεβαιώνει τις μεγάλες δυνατότητες της ΑΒΑΞ σε απαιτητικά έργα, καθώς εντός του 2026 η σήραγγα της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χιλιομέτρων θα είναι γεγονός.
Διαβάστε επίσης → Σχεδόν 30 νέοι σταθμοί Μετρό σχεδιάζονται στην Αθήνα - Ποιες περιοχές θα εξυπηρετούν