- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Hellenic Train για τον καπνό σε βαγόνι του Προαστιακού: Οφείλεται σε τεχνικό ζήτημα στο σύστημα κλιματισμού
Ανακοίνωση εξέδωσε η Hellenic Train αναφορικά με το περιστατικό που σημειώθηκε όταν βαγόνι του Προαστιακού στο δρομολόγιο Πειραιάς-Κιάτο, γέμισε καπνό.
Στην ανακοίνωση της η Hellenic Train σημειώνει ότι ο καπνός προκλήθηκε από «τεχνικό ζήτημα στο σύστημα κλιμαστισμού».
Στην ίδια ανακοίνωση περιγράφονται οι κινήσεις του μηχανοδηγού, ο οποίος ενημέρωσε την τεχνική βάση ενώ έκανε και διαδικασίες απομόνωσης του κλιματισμού στο συγκεκριμένο βαγόνι.
Η ανακοίνωση της Hellenic Train για το περιστατικό στον Προαστιακό
Το περασμένο Σάββατο το πρωί, 8 Φεβρουαρίου, στην αμαξοστοιχία 1302, που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Κιάτο, διαπιστώθηκε καπνός στο 4ο βαγόνι λόγω τεχνικού ζητήματος στο σύστημα κλιματισμού. Δεν προέκυψε κανένα ζήτημα ασφαλείας, ούτε επηρεάστηκε η ομαλή πορεία του δρομολογίου.
Ο μηχανοδηγός αντέδρασε άμεσα, ενημερώνοντας την τεχνική βάση και ακολούθησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες απομόνωσης του κλιματισμού στο συγκεκριμένο βαγόνι.
Οι επιβάτες μεταφέρθηκαν σε άλλο βαγόνι και η αμαξοστοιχία συνέχισε κανονικά το δρομολόγιο χωρίς καμία καθυστέρηση.
Η βλάβη αποκαταστάθηκε την ίδια ημέρα και το τρένο τέθηκε εκ νέου σε πλήρη λειτουργία. Η Hellenic Train προσπαθεί πάντα να ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε τεχνικό ζήτημα, ώστε να διασφαλίζει μια άνετη και ασφαλή μετακίνηση.
Το περιστατικό είχε επιβεβαιώσει νωρίτερα σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης. Όπως είπε, το περιστατικό σημειώθηκε στις 6:51 το πρωί της Παρασκευής στο δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας 1302 του προαστιακού.
«Κατά την αναφορά του συμβάντος παρουσιάστηκε έντονη δυσοσμία καμμένου υλικού στο δεύτερο βαγόνι. Ο μηχανοδηγός σταμάτησε στα Λιόσια και απομόνωσε την μονάδα κλιματισμού από όπου έβγαινε η δυσοσμία. Στη συνέχεια πήγε τους επιβάτες στα πίσω βαγόνια και συνέχισε το δρομολόγιο» είπε ο κ. Τερεζάκης.
Σύμφωνα με τον κ. Τερεζάκη, «η αρμοδιότητα για τα βαγόνια και τη συντήρησή τους είναι η Hellenic Train». Στο πλαίσιο αυτό σημείωσε ότι «είναι συμβάντα που γίνονταν και στο παρελθόν, δεν είναι ότι δεν είχαμε προβλήματα στο τροχαίο υλικό ή στις διαβάσεις. Ένα σύστημα που είχε ελλιπή χρηματοδότηση και έλλειψη προσωπικού τα τελευταία 15 χρόνια, έχει αρχίσει να έχει προβλήματα όσο και φιλότιμο κι αν υπάρχει».