Ελλαδα

«Μαϊμού» υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ εξαπατούν πολίτες

Τι δεν πρέπει να κάνετε σε καμία περίπτωση

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Επιτήδειοι παρουσιάζονται ως υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ - Η νέα απάτη

Κρούσματα εξαπάτησης των καταναλωτών από πρόσωπα που προφασίζονται ότι είναι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ. Στόχος τους να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ), με αφορμή τις κρατικές επιδοτήσεις για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος ή για τυχόν άλλες συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος.

Σε ανακοίνωσή του ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή των πολιτών. Στο ίδιο κείμενο διευκρινίζεται οτι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει καμία αρμοδιότητα:

  • Σε θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή
  • Χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (Power Pass).

«Oυδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών Μessenger (Viber κλπ)» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.