Ελλαδα

Παράνομη η απεργία της ΔΟΕ στα σχολεία για το νέο θεσμό του μέντορα στα σχολεία

Η ανάρτηση της Νίκης Κεραμέως

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Μαθητές κάθονται στα θρανία τους σε σχολικές τάξεις
Μαθητές σε σχολείο © ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI

Παράνομη η απεργία της ΔΟΕ για τον μέντορα στα σχολεία - Η απόφαση μετά την αγωγή της Νίκης Κεραμέως

Παράνομη κρίθηκε η απεργία της ΔΟΕ για το νέο θεσμό του μέντορα στα σχολεία, όπως κάνει γνωστό με ανάρτησή της στο Twitter η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.

«Παράνομη κρίθηκε άλλη μία απεργία της #ΔΟΕ για το νέο θεσμό του μέντορα που υποστηρίζει τους νέους εκπαιδευτικούς. Λυπηρό που πρέπει να προσφεύγουμε στα Δικαστήρια για το αυτονόητο: την εφαρμογή ψηφισμένου από τη Βουλή νόμου. Προχωράμε μπροστά για το καλό μαθητών & εκπαιδευτικών!», αναφέρει η Νίκη Κεραμέως.

Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, στις 22 Σεπτεμβρίου είχε καταθέσει κατεπείγουσα αγωγή ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών κατά της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ), ζητώντας την εφαρμογή του νόμου που ψήφισε η Βουλή των Ελλήνων και ειδικότερα τα άρθρα 92 και 93 του ν. 4823/2021 που αφορούν στον Ενδοσχολικό Συντονιστή και τον Παιδαγωγικό Σύμβουλο-Μέντορα.

Συγκεκριμένα, το Υπουργείο ζητούσε από το Δικαστήριο «να κρίνει παράνομη την κηρυχθείσα από τη ΔΟΕ απεργία - αποχή από κάθε καθήκον που σχετίζεται με τους νέους θεσμούς του Ενδοσχολικού Συντονιστή και του Παιδαγωγικού Συμβούλου-Μέντορα, οι οποίοι, αξίζει να σημειωθεί, έχουν ρόλους υποστηρικτικούς του έργου των εκπαιδευτικών και της σχολικής μονάδας εν γένει, με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση της διδασκαλίας και του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Η αγωγή θα εκδικαστεί σήμερα, Πέμπτη, λόγω του επείγοντος».

Όπως σημειώνε σε ανακοίνωσή του το Υπουργείο Παιδείας, «η ΔΟΕ, που αρνείται συστηματικά την εφαρμογή των νόμων εν τοις πράγμασι, στοχεύοντας να επιβάλει τη βούλησή της στη Βουλή, ενώ αποπειράται διαρκώς να ματαιώσει κάθε προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας της εκπαίδευσης, επέδωσε στο Υπουργείο Παιδείας εξώδικο, στρεφόμενη κατά της εφαρμογής ψηφισμένου από τη Βουλή νόμου». Μεταξύ των επιχειρημάτων που επικαλείται είναι ότι το Υπουργείο επιδιώκει την «ενίσχυση των μονοπρόσωπων οργάνων, όπως του διευθυντή του σχολείου», την «εντατικοποίηση της γραφειοκρατίας» που «πολύ απέχουν» από «την διασφάλιση των εργασιακών κεκτημένων των εκπαιδευτικών», ανάμεσα σε άλλα.

«Με τη λογική της ήσσονος προσπάθειας, την οπισθοδρομική στάση και την άγνοια των διεθνών πρακτικών, η ΔΟΕ, που πρώτη θα έπρεπε να επιδιώκει τη στήριξη του εκπαιδευτικού και της σχολικής μονάδας με κάθε πρόσφορο μέσο, υπονομεύει τελικά τα ίδια τα συμφέροντα του κλάδου που υποτίθεται ότι εκπροσωπεί», καταλήγει το Υπουργείο Παιδείας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ