Ελλαδα

Συντομότερη η διαδρομή Αθήνα - Πρέβεζα και Αθήνα - Λευκάδα: Άνοιξε η παράκαμψη στην Αμφιλοχία

Τα 17 χλμ. που φέρνουν πιο κοντά στην πρωτεύουσα τους δύο προορισμούς

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Η παράκαμψη της Αμφιλοχίας μειώνει τον χρόνο μετάβασης από Αθήνα σε Λευκάδα και Πρέβεζα
Η παράκαμψη της Αμφιλοχίας μειώνει τον χρόνο μετάβασης από Αθήνα σε Λευκάδα και Πρέβεζα © EUROKINISSI/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ

Σε λιγότερο χρόνο η μετάβαση σε Πρέβεζα και Λευκάδα από την Αθήνα μέσα από την παράκαμψη της Αμφιλοχίας. Στα εγκαίνια ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, βρέθηκε την Παρασκευή (22/7) στα εγκαίνια της παράκαμψης της Αμφιλοχίας, το οποίο είχε σχεδιαστεί και συνδέει τον οδικό άξονα Άκτιο - Αμβρακία με την Ιονία οδό. Μέσω της συγκεκριμένης παράκαμψης μειώνεται ο χρόνος του ταξιδιού, οδικώς, από την Αθήνα προς Πρέβεζα και Λευκάδα.

Πρόκειται για ένα ακόμη πολύ σπουδαίο οδικό έργο, το οποίο υλοποιείται και διευκολύνει τη μετακίνηση των πολιτών από και προς τη Δυτική Ελλάδα.

Παραδίδουμε σήμερα την Παράκαμψη Αμφιλοχίας, πέντε μήνες νωρίτερα από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί. Ένα έργο...

Posted by Kyriakos Mitsotakis on Friday, July 22, 2022

Παράκαμψη Αμφιλοχίας - Γιατί είναι σημαντική - Η ταυτότητα του έργου

Η Παράκαμψη Αμφιλοχίας έχει μήκος 17 χιλιόμετρα και αποτελεί μέρος του ευρύτερου έργου για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Άκτιο - Αμβρακία, συνολικού προϋπολογισμού 160,5 εκατομμυρίων ευρώ.

Συνδέει τον οδικό άξονα Άκτιο - Αμβρακία με την Ιόνια Οδό, αναβαθμίζοντας ουσιαστικά την οδική ασφάλεια και αποσυμφορώντας την Αμφιλοχία, η οποία έως σήμερα επιβαρύνεται από την κίνηση οχημάτων προς τα νησιά του Ιονίου, ειδικά τους θερινούς μήνες.

Ο άξονας Άκτιο - Αμβρακία αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2023. Πρόκειται για ένα από τα σημαντικά αναπτυξιακά έργα στη δυτική Ελλάδα, αναμένεται να δώσει προστιθέμενη αξία στη βορειοδυτική Αιτωλοακαρνανία, τη Λευκάδα, την Πρέβεζα και την ευρύτερη περιοχή, να βελτιώσει την καθημερινότητα των πολιτών, και να αναβαθμίσει τη συνδεσιμότητά με την υπόλοιπη χώρα.

Οι εργασίες άρχισαν το 2020 και διασφαλίστηκε η συμβασιοποίηση και λύθηκαν κωλύματα που είχαν προκύψει μετά την επαναδημοπράτηση του έργου, το 2018. Κατ' αυτόν τον τρόπο διαφυλάχτηκε και η χρηματοδότηση του έργου από το ΕΣΠΑ, καθώς οι καθυστερήσεις που είχαν προηγηθεί είχαν προκαλέσει κίνδυνο να απαιτηθεί επιστροφή κονδυλίων από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η Ελλάδα αλλάζει γρήγορα και προς το καλύτερο

Προχωρούν ο άξονας Πατρών - Πύργου και ο ΒΟΑΚ

Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε και στην πρόοδο του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα - Πύργος. «Έγινε πολύ μεγάλη προσπάθεια για να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε τις σχετικές ευρωπαϊκές εγκρίσεις, ώστε το έργο αυτό να προχωρήσει. Και χωρίς να θέλουμε να ευλογήσουμε τα γένια μας, εάν η ελληνική κυβέρνηση δεν είχε καταφέρει να κερδίσει, συνολικά, ευρωπαϊκή αξιοπιστία στις Βρυξέλλες, είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν το έργο Πάτρα - Πύργος θα ξεκινούσε» ξεκαθάρισε.

«Και το ίδιο ισχύει βέβαια για μια σειρά από άλλα έργα με σημαντικότερο, εμβληματικότερο και ένα έργο στο οποίο προσωπικά εγώ έχω πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, αναφέρομαι στον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης (ΒΟΑΚ). Μόλις πριν από δύο μέρες εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για το κύριο τμήμα του έργου από τα Χανιά ως το Ηράκλειο και τα υπόλοιπα τμήματα προχωρούν και αυτά με πολύ μεγάλη ταχύτητα, έχουμε αναδόχους. Θα έχουμε ενεργό εργοτάξιο πριν το τέλος του έτους» ανέφερε ακόμη ο Κυριάκος Μητσοτάκης από τα εγκαίνια της παράκαμψης στην Αμφιλοχία.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ