- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Θεσσαλονίκη: Αυτοκτόνησε 59χρονος που νοσηλευόταν με κορωνοϊό
Πήδηξε στο κενό από παράθυρο κτηρίου του νοσοκομείου
Θεσσαλονίκη: Αυτοκτόνησε 59χρονος που νοσηλευόταν με κορωνοϊό στο «Παπανικολάου».
Αυτοκτόνησε 59χρονος ασθενής που νοσηλευόταν με κορωνοϊό στην Πνευμονολογική Κλινική COVID-19 του νοσοκομείου Παπανικολάου, στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Thestival, στις 23:00 το βράδυ της Τετάρτης πήδηξε στο κενό από παράθυρο του τριώροφου κτηρίου του νοσοκομείου και τραυματίστηκε θανάσιμα.
Η είδηση προκάλεσε σοκ στο προσωπικό αλλά και στους νοσηλευόμενους του νοσοκομείου.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νέα τροπή στις έρευνες για το διπλό φονικό
Τι αναφέρουν πηγές του Πυροσβεστικού Σώματος
Όλες οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Δείτε τον χάρτη
Το επόμενο στάδιο περιλαμβάνει την ολοκλήρωση και αξιολόγηση των τεχνικών αναφορών
50 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκων
Σε αυξημένη επιφυλακή η Πυροσβεστική
Τα απαραίτητα προσόντα και τα ηλικιακά όρια
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Το χρονικό του συμβάντος
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Βήμα-βήμα η διαδικασία - Η πλατφόρμα για την καταχώρηση της δήλωσης
Από το 2010 μέχρι σήμερα, έχουν συγκεντρωθεί περισσότερες από 1.300 φιάλες αίματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.