Ρομπότ στη διαδικασία διαλογής των Ελληνικών Ταχυδρομείων
«Η διαδικασία διαλογής έχει αυξηθεί κατά 250%»
Ελληνικά Ταχυδρομεία: 55 αυτόματα ρομπότ με την αξιοποιήση της Τεχνητής Νοημοσύνης αναλαμβάνουν τη διαδικασία διαλογής και τριπλασιάζουν την ταχύτητά της
55 μικρά, κίτρινα, αυτόνομα ρομποτάκια με τέσσερις τροχούς, με την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης, έχουν πιάσει δουλειά στη διαδικασία διαλογής των αντικειμένων στις εγκαταστάσεις των Ελληνικών Ταχυδρομείων στο Κρυονέρι και τριπλασιάζουν της διαδικασίας.
Πρόκειται για ένα νέο ρομποτικό σύστημα αυτόματης διαλογής αντικειμένων που λειτουργεί στις εγκαταστάσεις του Ομίλου στο Κρυονέρι και εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τα ΕΛΤΑ. Μάλιστα, είναι το πρώτο της κατηγορίας του στην Ευρώπη, που αξιοποιεί τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης για να διαχειρίζεται αντικείμενα με υπέρ-υψηλή ταχύτητα, που όπως αναφέρει η εταιρεία, η διαλογή έχει αυξηθεί κατά 250%.
Πώς το καταφέρνουν όμως αυτό 55 ρομπότ; Σαρώνουν τον ταχυδρομικό κώδικα, ζυγίζουν τη συσκευασία και, κατευθυνόμενα από αισθητήρες, αδειάζουν το εκάστοτε πακέτο στον αντίστοιχο ταχυδρομικό σάκο που έχει στηθεί γύρω από μία πλατφόρμα. Μέσα σε μία μόλις μέρα, μπορούν να διαχειριστούν μέχρι και 168.000 πακέτα. Η μπαταριά τους διαρκεί τέσσερις ώρες και χρειάζονται μόλις 5 λεπτά για την επαναφόρτισή τους.
Μέσω αυτού του προγράμματος ψηφιακής αναδιάρθρωσης, τα ΕΛΤΑ επιδιώκουν να αντιμετωπίσουν τον αυξανόμενο αριθμό δεμάτων από τις online αγορές, μια ανάγκη που προέκυψε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
«Έως και το 80% της διαλογής δεμάτων πραγματοποιείται από τα ρομπότ, εξασφαλίζοντας την παράδοση τους στους καταναλωτές την επόμενη μέρα. Αυτά τα αυτόνομα ρομπότ είναι ενεργειακής απόδοσης και μειώνουν την ενεργειακή κατανάλωση της διαδικασίας, επιτρέποντας μας να υιοθετούμε μια πιο ‘πράσινη’ προσέγγιση» λέει ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γιώργος Κωνσταντόπουλος, μιλώντας στο πρακτορείο Reuters.
Προσθέτει δε πως ο σκοπός δεν είναι να αντικατασταθούν οι άνθρωποι που εργάζονται από τα ρομπότ, αλλά να αυξήθει το ανθρώπινο δυναμικό και να συμβάλλει στο να γίνει πιο αποδοτικό.
Το νέο σύστημα μπήκε σε παραγωγική λειτουργία στα μέσα Αυγούστου και αναπτύσσεται με στόχο να αλλάξει συνολικά τα δεδομένα της ταχύτητας και των παραδοσέων για τον Όμιλο ΕΛΤΑ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νεκρός ανασύρθηκε ο οδηγός του οχήματος που συγκρούστηκε με την αμαξοστοιχία 1635 Θεσσαλονίκης – Σερρών.
Σε ποιες περιοχές αναμένεται να χιονίσει
Η ανακοίνωση του επιχειρηματία
Τι ώρα θα αναχωρήσουν οι τελευταίοι συρμοί
Πότε θα λυθεί το πρόβλημα έκδοσης καρτών - Η ενημέρωση από τον Χρήστο Σταϊκούρα
Τι διαπιστώθηκε στο πλαίσιο ελέγχου - Η ενημέρωση προς τους καταναλωτές
Τι γυρεύουν οι άνθρωποι των καναλιών από αυτό το πλάσμα; Γιατί το τι γυρεύει η ίδια εύκολα το εντοπίζει κανείς...
«Το ρήγμα έχει ενεργοποιηθεί εδώ και περίπου πέντε μήνες»
Εκτιμάται ότι αποκόμισε από παράνομες δραστηριότητες πάνω από 100 εκατ. ευρώ
Η θλιβερή βεβαιότητα σε όλους ότι για ακόμη μία φορά η αρχική απόφαση δεν θα ίσχυε
Το βίντεο που δείχνει τη στιγμή της σφοδρής σύγκρουσης
Σκαρφαλωμένη μέσα σε σπηλιά - Στο σημείο αποκαλούμενο ως «Το μάτι του Θεού»
Ο τρίτος μέσα σε λίγες ώρες - Έγινε ιδιαίτερα αισθητός στη Βόρεια Ελλάδα
Τα δυσάρεστα γεγονότα που συνδέθηκαν με την Παρασκευή και ο φόβος για τον αριθμό 13
Πού εντοπίζονται τα σημαντικότερα προβλήματα στο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου
Στο πλαίσιο εορταστικών εκδηλώσεων που διοργανώνονται στον δήμο
Οι προγνώσεις των μετεωρολόγων για το νέο κύμα κακοκαιρίας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.