Διώρυγα της Κορίνθου: Κλειστή επ’ αόριστον-Αγωνία των εργαζομένων
Ανησυχία από τους εργαζόμενους για την καταβολή της μισθοδοσίας
Διώρυγα της Κορίνθου: Γιατί παραμένει κλειστή από τον Ιανουάριο - Το πρόβλημα μετά την πτώση εδάφους και η οικονομική ζημία.
Από τα μέσα Ιανουαρίου παραμένει κλειστή η διώρυγα της Κορίνθου, λόγω της πτώσης τμήματος του εδάφους στα νερά, που οδήγησε σε διακοπή της κυκλοφορίας πλοίων. Οι περίπου 90 εργαζόμενοι ανησυχούν για την καταβολή της μισθοδοσίας, ενώ τα πλοία πλέον επιφορτίζονται με το επιπλέον κόστος των καυσίμων που χρειάζονται για να κάνουν το γύρο της Πελοποννήσου.
«Οι εργαζόμενοι που βρίσκονται σε κίνδυνο μη καταβολής της μισθοδοσίας είναι 71 άτομα και φτάνουν τους 90, αν προστεθεί σε αυτούς το διοικητικό προσωπικό. Κανείς δεν έχει διασφαλίσει την πληρωμή των εργαζομένων, ενώ έχουμε στείλει σχετικά έγγραφα στο Πρωθυπουργό, στα Υπουργεία Ναυτιλίας, Τουρισμού, Ενέργειας, Εθνικής Άμυνας ώστε να υπάρξει μέριμνα», λέει o Ευθύμιος Χριστοδούλου, πρόεδρος του σωματείου των εργαζομένων της Διώρυγας, σε δηλώσεις του στο Sputnik και προσθέτει: «Όταν ένα βαπόρι ξεκινά από τον Ασπρόπυργο με προορισμό την Πάτρα και πλέον κάνει τον γύρο της Πελοποννήσου αντί να περνά από τη διώρυγα, αυξάνει τα ναύλα του και ανεβάζει την τιμή του πετρελαίου. Το ίδιο γίνεται και με τα πλοία που ξεκινούν τη μεταφορά τσιμέντου από το Κερατσίνι με προορισμό την Πάτρα. Άλλα βαπόρια τα οποία μεταφέρουν καύσιμα φεύγουν από τον Ασπρόπυργο με προορισμό την Κέρκυρα».
Σε ό,τι αφορά το κόστος του να μείνει για ακόμη λίγους μήνες η διώρυγα της Κορίνθου κλειστή, ο κ. Χριστοδούλου επισημαίνει: «Η διώρυγα έχει κύκλο Εργασιών περίπου 6, 5 εκατ. ευρώ ετησίως. Από αυτά τα 4 εκατ. προέρχονται κατά τη χρονική περίοδο Μάιου- Σεπτεμβρίου, καθότι από εκεί περνούν κρουαζιερόπλοια, ιστιοπλοικά, θαλαμηγοί. Αυτός είναι ο κύριος όγκος εργασιών και εσόδων. Αν η διώρυγα ανοίξει τον Δεκέμβριο, οπότε και ορισμένοι εκτιμούν ότι θα ολοκληρωθούν οι διαδικασίες αποκατάστασης, θα έχει έσοδα 100.000 ευρώ και πάγια 250.000 κάτι που σημαίνει ότι δεν είναι βιώσιμη».
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ιστοσελίδας, οι μελέτες που έχει πραγματοποιήσει μέχρι στιγμής το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, η υγρασία και η διάβρωση προκάλεσαν την απώλεια των λίθινων κριπηδωμάτων, που στήριζαν και προστάτευαν το έδαφος από την πτώση. Πάντως, το Sputnik αναφέρει ότι ανάμεσα στις προτάσεις που βρίσκονται στο τραπέζι για επίλυση από την πλευρά των εργαζομένων είναι η ένταξη τους σε κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα στήριξης με αυτά των συνεπειών από τον κορωνοϊό, μόλις τα ταμειακά διαθέσιμα εξαντληθούν.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νεκρός ανασύρθηκε ο οδηγός του οχήματος που συγκρούστηκε με την αμαξοστοιχία 1635 Θεσσαλονίκης – Σερρών.
Σε ποιες περιοχές αναμένεται να χιονίσει
Η ανακοίνωση του επιχειρηματία
Τι ώρα θα αναχωρήσουν οι τελευταίοι συρμοί
Πότε θα λυθεί το πρόβλημα έκδοσης καρτών - Η ενημέρωση από τον Χρήστο Σταϊκούρα
Τι διαπιστώθηκε στο πλαίσιο ελέγχου - Η ενημέρωση προς τους καταναλωτές
Τι γυρεύουν οι άνθρωποι των καναλιών από αυτό το πλάσμα; Γιατί το τι γυρεύει η ίδια εύκολα το εντοπίζει κανείς...
«Το ρήγμα έχει ενεργοποιηθεί εδώ και περίπου πέντε μήνες»
Εκτιμάται ότι αποκόμισε από παράνομες δραστηριότητες πάνω από 100 εκατ. ευρώ
Η θλιβερή βεβαιότητα σε όλους ότι για ακόμη μία φορά η αρχική απόφαση δεν θα ίσχυε
Το βίντεο που δείχνει τη στιγμή της σφοδρής σύγκρουσης
Σκαρφαλωμένη μέσα σε σπηλιά - Στο σημείο αποκαλούμενο ως «Το μάτι του Θεού»
Ο τρίτος μέσα σε λίγες ώρες - Έγινε ιδιαίτερα αισθητός στη Βόρεια Ελλάδα
Τα δυσάρεστα γεγονότα που συνδέθηκαν με την Παρασκευή και ο φόβος για τον αριθμό 13
Πού εντοπίζονται τα σημαντικότερα προβλήματα στο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου
Στο πλαίσιο εορταστικών εκδηλώσεων που διοργανώνονται στον δήμο
Οι προγνώσεις των μετεωρολόγων για το νέο κύμα κακοκαιρίας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.