Ελλαδα

IMC 2021: Δείτε το 1ο event με θέμα «Διαφήμιση και Επικοινωνία»

Με τίτλο «The Power of Diverse Thinking» και ένα νέο 3+1 φορμάτ, το συνέδριο-θεσμός του IAB επιστρέφει για το 2021

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Παρακολουθήστε δωρεάν το 1ο event του IMC 2021 για τη Διαφήμιση και την Επικοινωνία, σήμερα 31 Μαρτίου στις 14:30

Το IMC 2021, το συνέδριο-θεσμός του ΙΑΒ Hellas, με τίτλο «The Power of Diverse Thinking» θα διεξαχθεί φέτος με τρία flash events σε ψηφιακή μορφή και το βασικό event σε υβριδική μορφή. Το 1ο event κινείται στους τομείς Advertising & Digital και τη θεματολογία Diverse Teams are Smarter και θα διεξαχθεί σήμερα Τετάρτη 31 Μαρτίου, από τις 14.30 μέχρι τις 15.30, σε μορφή συζήτησης μεταξύ ξεχωριστών καλεσμένων.

Μπορείτε να το παρακολουθήσετε εδώ:

[[{"fid":"861041","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":""},"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":""}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Ομιλητές:

  • Ανδρέας Γρηγοριάδης - Ηead Creative | Newtons Laboratory
  • Μαρίνα Καταροπούλου - Επικεφαλής Εσωτερικής Επικοινωνίας | Όμιλος ΟΤΕ
  • Τάσος Παγκάκης - Marketing & Communication Consultant | Borrow my Brain 
  • Έφη Κομνηνού - Managing Partner| busybuilding

Moderators:

  • Κώστας Γιαννακίδης, Δημοσιογράφος
  • Σταύρος Δρακουλαράκος, Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας, Παπαστράτος

Λίγα λόγια για το IMC 2021

O IAB Hellas ανακοίνωσε πρόσφατα την επιστροφή του Interactive Marketing Conference, του ετήσιου ραντεβού των κλάδων της Διαφήμισης, της Επικοινωνίας και της Τεχνολογίας, στο συνέδριο-θεσμό για τον χώρο.

Με την πανδημία να φέρνει στην επιφάνεια την ανάγκη για συνεργασία, για ανθεκτικότητα και για πρόσβαση σε μεγαλύτερο εύρος ιδεών, η ποικιλομορφία στη σκέψη εξελίσσεται στο απαραίτητο χαρακτηριστικό για τις εταιρείες και τους ανθρώπους τους. Με τίτλο «The Power of Diverse Thinking» το IMC 2021 επιδιώκει να πετύχει ακριβώς αυτό.

Φέτος η μορφή του συνεδρίου εξελίσσεται ώστε να μπορέσει να αγκαλιάσει όλους τους διαφορετικούς τομείς και ομιλητές. Θα διεξαχθούν τρία flash-events σε ψηφιακή μορφή και δωρεάν παρακολούθηση, δημιουργώντας το θεματικό υπόβαθρο για το κυρίως συνέδριο που θα διεξαχθεί σε υβριδική μορφή. Συγκεκριμένα, οι ημερομηνίες διεξαγωγής και οι θεματικές ενότητες είναι:

  • 31 Μαρτίου / Advertising and Digital
  • 23 Απριλίου / Technology and Science
  • 17 Ιουνίου / Society and Sustainability
  • 24 Ιουνίου / Main Event: The Power of Diverse Thinking

Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής για το IMC 2021 και υπεύθυνος για τη διεξαγωγή και τους θεματικούς άξονες, αναλαμβάνει ένα στέλεχος με πολυδιάστατη επαγγελματική καριέρα στο χώρο της τεχνολογίας, της διοίκησης και της επικοινωνίας, ο Σταύρος Δρακουλαράκος, Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας της εταιρείας Παπαστράτος.