Ελλαδα

Τέμπη: Παραδόθηκε η γέφυρα στον Πηνειό - Τι αλλαγές έγιναν

Αυξήθηκε η αντισεισμική αντοχή της - Επισκευάστηκαν τμήματα που είχαν υποστεί φθορές

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Η γέφυρα του Πηνειού στα Τέμπη μετά τις εργασίες συντήρησης
Η γέφυρα του Πηνειού στα Τέμπη μετά τις εργασίες συντήρησης © EUROKINISSI/ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΕΚΑΣ

Η γέφυρα Πηνειού στα Τέμπη δόθηκε ξανά σε κυκλοφορία, παρουσία του υπουργού Υποδομών Κώστα Αχ. Καραμανλή, μετά τις εργασίες συντήρησης.

Στην κυκλοφορία παραδόθηκε τη Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021, το μεσημέρι, η γέφυρα του Πηνειού στα Τέμπη, παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Αχ. Καραμανλή.

Μαζί με τον κ. Καραμανλή, στη γέφυρα βρέθηκαν ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός και ο γενικός εκτελεστικός διευθυντής της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ» Δημήτριος Γκατσώνης.

Ο κ. Καραμανλής, σε δηλώσεις του, επεσήμανε ότι η ιστορική αυτή γέφυρα είχε κατασκευαστεί το 1960 και την εποχή εκείνη ήταν μία από τις μεγαλύτερες γέφυρες στην Ελλάδα. Σημείωσε ότι οι εργασίες ανακατασκευής ξεκίνησαν το 2018 και ολοκληρώθηκαν παρά την πανδημία κορωνοϊού.

«Είναι ένα έργο συμβολικό, το οποίο απεικονίζει την προσπάθεια που γίνεται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τον τελευταίο καιρό, σε συνεργασία και με άλλους φορείς, να δούμε όλες τις γέφυρες στην Ελλάδα και σιγά-σιγά να αρχίσουμε την ανάταξη και την αποκατάσταση τους» πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής.

Τέμπη: Παραδόθηκε η γέφυρα Πηνειού παρουσία του υπουργού Υποδομών Κώστα Αχ. Καραμανλή
Τέμπη: Παραδόθηκε η γέφυρα Πηνειού παρουσία του υπουργού Υποδομών Κώστα Αχ. Καραμανλή © EUROKINISSI/ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΕΚΑΣ

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η γέφυρα του Πηνειού επί της παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης στην περιοχή των Τεμπών έχει μήκος 220 μέτρα και πλάτος 14 μέτρα.

Πραγματοποιήθηκαν σε αυτήν ενισχυτικές επεμβάσεις προκειμένου να αναβαθμιστεί το φορτίο κυκλοφορίας και να αυξηθεί η αντισεισμική αντοχή της, ενώ πραγματοποιήθηκε και επισκευή των τμημάτων της, που είχαν υποστεί φθορές.

Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο, προτιμήθηκε η ενίσχυση και αναβάθμιση της γέφυρας αντί για ανακατασκευή της, για λόγους περιβαλλοντικούς και διατήρησης της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς.

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ