Ελλαδα

Οι δράσεις της Τράπεζας Πειραιώς απέναντι στην πανδημία

Στοχευμένες πρωτοβουλίες για τη στήριξη του ΕΣΥ, την ασφάλεια πελατών και εργαζομένων, την υποστήριξη της ελληνικής οικονομίας

62222-137653.jpg
A.V. Team
ΤΕΥΧΟΣ 740
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Τράπεζα Πειραιώς

Εταιρική κοινωνική ευθύνη σε περίοδο πανδημίας: Οι δράσεις της Τράπεζας Πειραιώς για την ασφάλεια πελατών & εργαζομένων & την υποστήριξη της οικονομίας.

Άμεση και στοχευμένη ήταν η κινητοποίηση της Τράπεζας Πειραιώς από τις πρώτες ημέρες εκδήλωσης της πανδημίας. Οι δράσεις της Τράπεζας υλοποιούνται με βάση συγκεκριμένο σχέδιο που εξαρχής είχε ως στόχους τη συμβολή της στη μάχη κατά του Covid-19, την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων, την επιχειρησιακή συνέχεια της ίδιας της τράπεζας και ευρύτερα την υποστήριξη της οικονομίας που έχει υποστεί δραματικές συνέπειες λόγω της κρίσης που έχει προκληθεί.

Η Τράπεζα Πειραιώς στη μάχη κατά του Covid-19


Η Τράπεζα συστρατεύτηκε στη μεγάλη κινητοποίηση για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της πανδημίας και την υποστήριξη του συστήματος υγείας. Στο πλαίσιο αυτό προχώρησε σε δωρεά υγειονομικού υλικού πρώτης ανάγκης (20 αναπνευστήρες), το οποίο επελέγη  σύμφωνα με τις υποδείξεις του Υπουργείου Υγείας. Επιπλέον, ενθάρρυνε τη συμμετοχή των πελατών της στη συλλογική προσπάθεια αντιμετώπισης της πανδημίας, αξιοποιώντας την ηλεκτρονική υπηρεσία Pay&Save και προσέφερε στο Υπουργείο Υγείας το ποσό των 420.000 ευρώ. 

Δίπλα στους πελάτες
Με βάση μια σειρά ειδικών εργαλείων και εξειδικευμένων λύσεων, η Τράπεζα βρίσκεται από την αρχή της κρίσης ενεργά δίπλα σε όλους τους πελάτες της ώστε να περιορίζονται οι αρνητικές επιπτώσεις στις δραστηριότητές τους και να εξυπηρετούνται οι ανάγκες τους.  Κατανοώντας τις δυσκολίες που προκύπτουν λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας στην οικονομική δραστηριότητα, η Τράπεζα Πειραιώς έχει ήδη λάβει συγκεκριμένα μέτρα στήριξης και διευκόλυνσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ελεύθερων επαγγελματιών και ιδιωτών, τόσο εφαρμόζοντας άμεσα τις νομοθετικές ρυθμίσεις που έχουν προωθηθεί, όσο και με ίδια μέσα και εργαλεία. 

Σε ό,τι αφορά ειδικότερα στο χώρο του επιχειρείν, η Τράπεζα ενεργοποίησε άμεσα συγκεκριμένα εργαλεία και διαδικασίες σε συνεργασία με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (ΕΤΑ) και το Υπουργείο Ανάπτυξης, αναλαμβάνοντας την εφαρμογή τους για την υποστήριξη των πελατών, επιχειρήσεων και επαγγελματιών που έχουν πληγεί από την κρίση και αντιμετωπίζουν πιεστικά προβλήματα ρευστότητας και εξυπηρέτησης των υποχρεώσεών τους.

Πρωτοβουλίες ανέλαβε η Τράπεζα και για τη στήριξη του αγροτικού κόσμου ως η κατεξοχήν τράπεζα του πρωτογενούς και αγροδιατροφικού τομέα και των ανθρώπων που εργάζονται και επιχειρούν σε αυτόν. 

Παράλληλα ενθαρρύνει με συγκεκριμένους τρόπους τη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων συναλλαγών που είναι εύχρηστα και ασφαλή και ήδη η αύξηση του αριθμού των χρηστών είναι εντυπωσιακή. Έχοντας επενδύσει όλα τα τελευταία χρόνια πολύ σημαντικούς οικονομικούς και ανθρώπινους πόρους στην ψηφιοποίηση των συναλλαγών και την εισαγωγή των πιο σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών, η Τράπεζα έχει εντείνει την ενεργοποίηση όλων των δυνατοτήτων της για την εξυπηρέτηση των πελατών μέσα από ψηφιακά κανάλια με εύχρηστο και απόλυτα ασφαλή τρόπο.  

Η επιστροφή
Η σταδιακή επιστροφή των εργαζόμενων στην Τράπεζα γίνεται με βάση συγκεκριμένο σχέδιο και μέτρα για την προστασία της υγείας και της ασφάλειάς τους, σε συνεργασία και συντονισμό τόσο με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.), όσο και με τα υπουργεία Υγείας και Εργασίας. Το προσωπικό έχει ενημερωθεί και έχουν δοθεί σαφείς οδηγίες για την επανεγκατάσταση, την κίνηση και τις λειτουργίες στους χώρους εργασίας. Αναδιαμορφώνονται κατάλληλα οι χώροι και για τις συνεργασίες και τις μεγάλες συναντήσεις. Ενθαρρύνεται η διενέργεια συναντήσεων ή διασκέψεων μέσω της χρήσης εναλλακτικών καναλιών, π.χ. MS Teams. Αποφεύγονται οι  συναντήσεις με φυσική παρουσία και, όταν αυτές είναι απολύτως απαραίτητες, τηρούνται αποστάσεις ασφαλείας 2 μέτρων. 

Ασφάλεια
Με συγκεκριμένους όρους γίνεται και η εξυπηρέτηση των πελατών τόσο στα καταστήματα όσο και στις κεντρικές υπηρεσίες, με γνώμονα την ασφάλεια τόσο για τους πελάτες όσο και για τους εργαζόμενους. Αναλυτικές οδηγίες δίνονται στους πελάτες με ανακοίνωση έξω από το κατάστημα.

Οι δύο άξονες για την ασφαλή διεκπεραίωση των συναλλαγών και  τη συνεργασία με τους πελάτες είναι η προγραμματισμένη επικοινωνία μαζί τους, αλλά και η αξιοποίηση των ψηφιακών δυνατοτήτων μέσω της ηλεκτρονικής τραπεζικής winbank web banking.

Ειδικότερα, η συνεργασία με τους πελάτες γίνεται με προγραμματισμένο ραντεβού με τον επιχειρηματικό ή επενδυτικό σύμβουλο και ο περιορισμός του αριθμού των πελατών μέσα στο κατάστημα εφόσον είναι αναγκαία η φυσική τους παρουσία. Πέραν αυτού, αναλήψεις μετρητών μέχρι 400 ευρώ πραγματοποιούνται μόνο μέσω του ΑΤΜ, ενώ ηλεκτρονικά εξυπηρετούνται οι καταθέσεις, οι πληρωμές ΔΕΚΟ, η ενημέρωση των λογαριασμών και οι ενημερώσεις βιβλιαρίων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ