- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Θεσ/νίκη: Η δυνατή στιγμή που 79χρονος βγαίνει από την Εντατική
Τον χειροκροτούν γιατροί και νοσηλευτές
Το πιο δυνατό χειροκρότημα για τον 79χρονο που νίκησε τον κορωνοϊό και βγήκε από τη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Άγιος Δημήτριος» στη Θεσσαλονίκη.
Εξιτήριο από την Εντατική του νοσοκομείου «Άγιος Δημήτριος» στη Θεσσαλονίκη πήρε σήμερα, μετά από ένα μήνα νοσηλείας, 79χρονος ασθενής με κορωνοϊό από τη Δαμασκηνιά, ένα από τα πρώτα χωριά που μπήκαν σε καραντίνα στην Ελλάδα.
Όπως αναμενόταν, η έξοδός του από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας συνοδεύτηκε από το χειροκρότημα και τις ευχές των γιατρών και των νοσηλευτών που τον φρόντιζαν τόσο καιρό.
Πηγή: Open TV
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι αφορούν τα δύο νέα αιτήματα
Οι τρεις φάσεις του εθίμου και ο συμβολισμός
Καίει για περισσότερες από 19 ώρες - Κατέρρευσε τμήμα της οροφής
O αστυνομικός υπέστη κάταγμα και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
Διήμερο αστάθειας με έντονες βροχές και πτώση της θερμοκρασίας
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Πού εντοπίζονται καθυστερήσεις στους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου
Αφορά την ίση αμοιβή, τη μισθολογική διαφάνεια και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις
Αύριο η ανακοίνωση των βαθμολογιών
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.