- CITY GUIDE
- PODCAST
-
23°
Μετρό: Πού οφείλονται οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια
Οι καταγγελίες για ελλείψεις - Αναζητούνται λύσεις
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![metro-athina metro-athina](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/12/04/metro-athina.jpg)
Τα κενά στο προσωπικό και άλλα προβλήματα, ρίχνουν το επίπεδο της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού στο μετρό.
Οι ελλείψεις σε τεχνικό προσωπικό στα σταθερά μέσα τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ) ευθύνονται για τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται. Την ίδια στιγμή, αν και οι Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ) και το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών αναζητούν λύσεις, αυτές υπονομεύονται από την έλλειψη ρευστότητας.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος των εργαζομένων στο μετρό Σπ. Ρεβύθης, όπως τονίζει σε σχετικό ρεπορτάζ της η Καθημερινή, κάνει λόγο για κενά σε προσωπικό, τα οποία θέτουν σε κίνδυνο το επίπεδο εξυπηρέτησης του σχεδόν ενός εκατομμυρίου χρηστών ημερησίως όλων των μέσων σταθερής τροχιάς.
Ο ίδιος καταγγέλλει ότι οι ελλείψεις προσωπικού είναι εντονότατες και κάνει λόγο για αποδεκατισμένα τεχνικά τμήματα, τα οποία δεν καλύπτονται λόγω της απαγόρευσης προσλήψεων. Στο ίδιο πλαίσιο, τονίζει ότι 80 από τα 109 εκδοτήρια παραμένουν κλειστά για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Όπως σημειώνει το ρεπορτάζ, πληγή για τις συγκοινωνίες αποτελούν και οι συνταξιοδοτήσεις, καθώς δεν αντικαθίσταται το προσωπικό που αποχωρεί.
Ο ρυθμός των δρομολογίων
Όπως αναφέρει η Καθημερινή πάντως, το τελευταίο διάστημα ο ΟΑΣΑ σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών έχει καταφέρει μια πρώτη μείωση των χρονοαποστάσεων μέσω της δρομολόγησης επιπλέον συρμών σε μετρό και ηλεκτρικό. Παρ' όλα αυτά τα προβλήματα παραμένουν.
Ειδικότερα, στη Γραμμή 2 του μετρό έχουν δρομολογηθεί δύο επισκευασμένοι συρμοί, όπως και άλλοι δύο στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός σιδηρόδρομος).
- Στη γραμμή 2, κυκλοφορούν πλέον 16 συρμοί το πρωί και 18 το απόγευμα, μειώνοντας τον μέσο χρόνο αναμονής από τα 4.45 λεπτά σε 4.15.
- Στη γραμμή 3 για αεροδρόμιο, από 18 οι συρμοί αυξήθηκαν σε 20, με τον μέσον όρο αναμονής των επιβατών να φτάνει τα 4.30 λεπτά.
- Στη γραμμή 1, οι συρμοί από 19 αυξήθηκαν σε 21, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής από 6 λεπτά στα 5.30.
Σημειώνεται πάντως ότι, αν και δρομολογούνται αυξημένοι συρμοί, ο μέσος όρος ηλικίας του τροχαίου υλικού είναι ιδιαίτερα αυξημένος (περίπου 30 ετών), με αποτέλεσμα να παρουσιάζονται πολύ συχνότερα βλάβες.
Σύμφωνα με την Καθημερινή, οι προσπάθειες επικεντρώνονται στην εύρεση χρηματοδότησης για την αναβάθμιση του συνόλου των παλαιών συρμών της γραμμής 1 (πρώην ΗΣΑΠ), καθώς και στην αγορά νέων, προκειμένου να ενισχυθούν τα δρομολόγια προς το αεροδρόμιο.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αποπνικτική ατμόσφαιρα από τους καπνούς
Η πρόγνωση του Γιάννη Καλλιάνου
Διερευνάται το ιστορικό του δράστη της επίθεσης - Οι πρώτες πληροφορίες
Ευθύνες σε Λιμενικό, Πυροσβεστική και Αστυνομία, επιρρίπτουν οι μάρτυρες
Έχουν κινητοποιηθεί 30 πυροσβέστες με 12 οχήματα και από αέρος 2 αεροσκάφη και 3 ελικόπτερα
Πιστόλι έτοιμο για χρήση βρέθηκε στο αυτοκίνητό του
Ο χάρτης με τις περιοχές υψηλής επικινδυνότητας
Πληροφορίες για εγκλωβισμένους
Δείτε αναλυτικά τις σχολές με τα περισσότερα και τα λιγότερα μόρια
Ιστορίες καλοκαιρινής ελαφρότητας έζησα φέτος καθώς, μετακινήθηκα με ταξί
Η στιγμή που ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης κρατούσε την ελληνική σημαία στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου
«Η Τζένη Καρέζη είχε το χάρισμα να σε μαγνητίζει με ένα βλέμμα»
Τα ίχνη του χάθηκαν την Τετάρτη (24.7)
Ταυτοποιήθηκαν δύο άτομα τέσσερα χρόνια μετά
Το παράπονο που εξέφρασε για την κηδεία
Όσα περιγράφει η 26χρονη σήμερα γυναίκα
Είχε διακοπεί προσωρινά η κυκλοφορία από και προς Αεροδρόμιο
Είχε αρνηθεί να υποβληθεί σε ιατροδικαστική εξέταση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.