- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Τηλεφώνημα για βόμβα σε Alpha και Star
Αστυνομικές δυνάμεις «χτενίζουν» τον χώρο - Εκτός κτιρίου οι εργαζόμενοι
Αστυνομικές δυνάμεις ελέγχουν το κτίριο που στεγάζονται τα κανάλια Alpha-Star μετά από τηλεφώνημα για βόμβα.
Συναγερμός σήμανε πριν λίγο στο συγκρότημα Alpha – Star, μετά από τηλεφώνημα για βόμβα.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι άγνωστοι πήραν στο «112» και έχουν βάλει βόμβα χωρίς χρονικό περιθώριο.
Αστυνομικές δυνάμεις έφτασαν στο σημείο και με τη βοήθεια ειδικά εκπαιδευμένων σκύλων «χτενίζουν» τον χώρο.
Οι εργαζόμενοι έχουν βγει από το κτήριο.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Καίει για περισσότερες από 19 ώρες - Κατέρρευσε τμήμα της οροφής
O αστυνομικός υπέστη κάταγμα και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
Διήμερο αστάθειας με έντονες βροχές και πτώση της θερμοκρασίας
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Πού εντοπίζονται καθυστερήσεις στους κεντρικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου
Αφορά την ίση αμοιβή, τη μισθολογική διαφάνεια και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις
Αύριο η ανακοίνωση των βαθμολογιών
Νέα τροπή στις έρευνες για το διπλό φονικό
Τι αναφέρουν πηγές του Πυροσβεστικού Σώματος
Όλες οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Δείτε τον χάρτη
Το επόμενο στάδιο περιλαμβάνει την ολοκλήρωση και αξιολόγηση των τεχνικών αναφορών
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.