Ελλαδα

Ομαδικές μηνύσεις στην Ryanair από επιβάτες που προσγειώθηκαν στην Τιμισοάρα

Περιγράφουν στην κάμερα την ταλαιπωρία που υπέστησαν

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Να κινηθούν νομικά κατά της Ryanair αποφάσισαν επιβάτες της πτήσης που προσγειώθηκαν στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας, ενώ προορισμός τους ήταν το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με πληροφορίες του Opentv μάλιστα, οι επιβάτες σκοπεύουν να απαιτήσουν αποζημιώσεις για την ταλαιπωρία.

 «Ήρθαν τα λεωφορεία και μας πήραν. Δεν μας ενημέρωσαν ότι υπήρχε άλλη πτήση» είπε στον τηλεοπτικό σταθμό ένας εκ των επιβατών. Ο 66χρονος Αλέξανδρος Ανδρέαδης κρατώντας στα χέρια του ένα μπαστούνι περιέγραψε την περιπέτεια που έζησε. «Περάσαμε μεγάλη ταλαιπωρία, γύρω στις 20 ώρες, κανείς δεν μας έλεγε την αλήθεια».

Τον 66χρονο άνδρα περίμενε η κόρη του, η οποία πρόσθεσε πως «δεν υπήρχε καμία ενημέρωση. Στις 21:55 είδαμε ότι η πτήση θα ακυρωθεί».

«Έχω τρία παιδιά και είμαι τόσες ώρες ταλαιπωρημένος», είπε άλλοςεπιβάτης, ενώ πολλοί ήταν εκείνοι που κατήγγειλαν ότι τα λεωφορεία έφτασαν στην Τιμισοάρα, ύστερα από τέσσερις ώρες.

Άλλη επιβάτης, η Θεανώ Κωνσταντινίδου είπε πως είδε την κόρη της να κοιμάται πάνω στη βαλίτσα για να αντέξει την πολύωρη ταλαιπωρία του ταξιδιού με το λεωφορείο.

Σε ανακοίνωσή της η Ryanair απάντησε σχετικά: «Το αεροσκάφος προσγειώθηκε κανονικά στην Τιμισοάρα και οι πελάτες μας είτε μεταφέρθηκαν με λεωφορείο που οργανώθηκε άμεσα προς τη Θεσσαλονίκη ή οι πελάτες μπορούσαν να περιμένουν να οργανωθεί μια εναλλακτική πτήση. Όσοι επέλεξαν να μην επωφεληθούν από τη μεταφορά με πούλμαν, τους προσφέρθηκε διαμονή σε ξενοδοχείο στην Τιμισοάρα. Έκτοτε οι πελάτες αποχώρησαν αεροπορικώς ή επωφελήθηκαν από την εναλλακτική μεταφορά που οργανώθηκε και θα φτάσουν στη Θεσσαλονίκη αργότερα σήμερα το απόγευμα. Η Ryanair ζητά ειλικρινά συγγνώμη για την εκτροπή της πτήσης αυτής, η οποία ήταν εξ ολοκλήρου εκτός ελέγχου μας».